Kinderhotel

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.
Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

53 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

Zeer grote camping aan de overkant van Venetie. Door de grootschaligheid van de camping zijn de faciliteiten ook daarop afgestemd: alles is aanwezig (zelfs een car/camper wash). Compleet complex, ideaal voor de liefhebbers die twee weken even niks anders willen, behalve een dagboot naar Venetie. Aandachtspunten: tussen 13.00-15.00h is de camping 'dicht' (verplichte siesta), evenals 23.30-7.00h. Veel Deense campinggasten maar daar ondervind je weinig hinder van. Weinig cultuur in de omgeving, houd daar rekening mee als je een liefhebber bent. Let op: navigatie stuurt je soms via Venetie om daar de boot naar de camping te brengen (dit is echter niet mogelijk). Tevens dien je rekening te houden met aanzienlijke verkeersdrukte/files etc... de laatste 36km vanaf de Autostrada naar de (laatste) camping op het schiereiland (vooral op populaire 'wisseldagen'). En als je er al ruim 1300km op hebt zitten, is dat geen prettige bijdrage aan de start van de vakantie. Al met al: luxe camping !

Gereisd familie in januari 2013
2008

Uitstekend!

Denise v.d. Laak
4-9-2008

Kheb wederom een toptijd op deze camping gehad! Dit jaar zelfs nóg beter dan vorig jaar, nu het zwembad helemaal vernieuwd is! Staat van het sanitair blijft super en het personeel blijft superaardig en herkende ons ook elke keer weer:D Een paar obers wisten zelfs al wat we gingen bestellen voordat we het zeiden:P

Ook de activiteiten waren goed verzorgd! Erg leuk dat ook Sjors dit jaar weer van de partij was voor de Nederlanders onder ons.

Maar kwil graag even reageren op Marieke haar reactie van 13/8. Je moet niet vergeten dat niet iedereen op de camping met (2500, niet 25000) staanplaatsen er behoefte aan heeft om élke avond naar de animatie te kijken. Wij vonden dat persoonlijk wel erg leuk, maar hebben altijd plek gehad ook al zaten we in het hoogseizoen. Je hebt 150 plekken op het barterras, 150 plekken op het restaurantterras en nog eens veel stoelen in het midden.

Groetjes, Denise

Gereisd familie in augustus 2008

Voor ons de mooiste camping in Italië

Marij Camp
1-9-2008

Prachtig en schoon sanitair. Mooie grote staanplaatsen. Schitterend strand. Sinds 2008 een gloednieuw waterpark op de camping. Zeer kindvriendelijk. Je kunt er ook duiklessen nemen in het zwembad (padi) en later kun je duiken in de zee. Een absolute TOPcamping. Volgende jaar gaan we voor de 5e keer. In de supermarkt is alles te koop, de restaurants zijn oke en de afhaalpizza's zijn erg lekker. Dit is een absolute must!

Gereisd familie in juli 2008

super camping

dennis
31-8-2008

dit is echt een mooie camping en bijna overdreven schoon.je hoeft de camping niet af, ook omdat daar niet veel te zien /doen is.tussen 1 en 3 uur is alles gesloten behalve het strand.zeer strenge regels maar dat is dan ook weer duidelijkheid.als je niet tegen muggen kan moet je hier zeker niet zijn.

Volgend jaar weer....

Donkers
26-8-2008

Wij vonden het een topcamping en gaan volgend jaar weer. De kinderen (5 en 3 jaar) hebben zich 2 weken lang vermaakt met het zwembad en de zee. Wel veel last gehad van muggen, maar daar zijn sticks voor uitgevonden. Bij ons ging de airco kapot, maar daar was de vakantie niet minder om. Camping gigantisch kindvriendelijk. Alle restaurants waren redelijk tot goed, ook buiten de camping, alleen was daar de bediening wat onvriendelijk. Wel jammer, dat je weinig info meekrijgt over verschillende activiteiten (bv het piratenschip dat langskomt). Verder alleen maar positieve ervaringen, voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2008

Super!!

Petra
25-8-2008

Echt een supercamping vooral voor onze kids (2 en 5 jaar) Er wordt van alles georganiseerd, mooi zwembad, mooi strand, alles schoon en vriendelijk personeel. Was voor ons de eerste keer, maar zullen hier zeker vaker naar toe gaan.

leuk maar veel nadelen

vandromme
22-8-2008

Geweest van 07-08-08:

Heel grote camping maar drukte viel mee:wel: standen op de camping soms wel ver, zeker wanneer je een caravan huurt bij de reguliere operators -> deze stonden allen het verst van de centrale voorzieningen zoals zwembad, supermarkt en restaurants. Wel kort bij strand.Inderdaad blijkt bij aankomst dat de bungalows van de camping stukken goedkoper zijn en ook centraler gelegen.. bv. onze booking bedroeg rond de 750 euro voor een last- minute prijs bij vacancesoleil (7 nachten). Hiervoor een fuji stacaravan in het uiteinde van de campng. Bij de camping zelf kost de meest luxueze bungalow ( met airco - wij niet puf) die ook nog centraal gelegen zijn slechts 104 euro per nacht.Je kan dan denken dat we daarentegen kunnen genieten van de rust op dit uiteinde - > niets is minder waar aangezien de caravans met rugzijde zo dicht bij elkaar staan dat je mekaar de hand kan geven door het open raam van de living -> gezellig!

Gereisd familie in augustus 2008

leuk om een keer geweest te zijn

Maas
19-8-2008

Wij zijn 16 augustus 2008 terug gekomen. De camping was mooi, alleen jammer dat je buiten de camping weinig vertier had. Ook was er geen disco voor de pubers 's-avonds (viel tegen). Verder ziet de camping er goed uit, strand is mooi en het zwembad is perfect.

Gereisd familie in augustus 2008

Het was een fantastische camping, een heel mooi zwembad en een heel mooi lang strand dat heel geleidelijk afliep in zee, heel geschikt voor kleine kinderen. In het centrum 2 restuarants waarvan 1 heel goed en 1 toch wel wat mindere kwaliteit eten en bediening had. Het sanitair werd van 7:00 tot 22:00 uur schoongehouden. We hadden een tent via Canvas Holidays en die was goed voor elkaar. Een aantal plaatjse op fietsafstand en de taxiboten naar Venetie op ca. 5 minuten fietsen.

Wij vonden het een geslaagde vakantie.

Schitterende camping!

Heleen Raijer
15-8-2008

Wij zijn een week terug van Marina di Venezia en hebben een geweldige vakantie gehad. Mooie, zeer schone camping en een prachtig aqua park!

Het centrum op de camping is ook erg leuk met diverse winkeltjes.

Wij vonden het eten op de camping trouwens beter dan in het restaurant net erbuiten. Waarom ik "maar" een 8 geef voor kindvriendelijkheid is niet omdat er niet genoeg te doen was, maar omdat ik het personeel niet overal even vriendelijk vond, ook niet tegen de kinderen.

Wat mij betreft had er ook wat meer informatie mogen zijn over wat er wanneer te doen was, zowel op de camping als daarbuiten (bijvoorbeeld wat folders bij de receptie over uitstapjes naar div. plaatsen).

De eerste avond zijn we flink gestoken door de muggen; daarna hebben we ons iedere avond ingesmeerd en hebben we nergens meer last van gehad!

Heel fijn ook dat de badmutsen dit jaar niet meer hoeven!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.