Kinderhotel

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

Kenmerken

44 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

Topvakantie

Tom Bison,
17-6-2018

Geweldige camping. Aardig personeel. Schoon sanitair, schone zwembaden, zelfs het strand word onderhouden. TOP! Twee heerlijke pizza restaurants. Het luxe restaurant vonden wij wat minder. Enig minpuntje vond ik dat het zwembad sluiten tussen 13:00 en 15:00 (Siesta).

Gereisd met partner in juni 2016

Prachtige camping, uitstekend verzorgd en voorzien van alle gemakken. Mooi en groot strand. Super accomodaties van touroperator.

Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische camping

Marij Camp,
2-6-2017

Prachtige camping. Ligging is goed, sanitair is geweldig. De badgebouwen worden perfect schoon gemaakt. Mooi eigen aquapark. Voor de kleintjes perfect en ook voor de ouderen. 3 bubbelbaden, glijbaan en golfslagbad. Ook een 50 meter bad. Mogelijkheid voor duiklessen. Prachtig groot strand. De zee is uitermate geschikt voor kleine kinderen omdat de eerste meters heel ondiep zijn. Genoeg vertier voor kleine kinderen. Alleen voor de jeugd vanaf 15 jaar is er niet veel te doen 's avonds. Sinds mei 2017 zijn alle strandpaviljoens vernieuwd. In het najaar van 2017 wordt de gehele winkelstraat op de camping vernieuwd! Deze topcamping is zijn 5 sterren zeker waard. Wij zijn er nu 14 keer geweest en we blijven terugkomen.

Gereisd met partner in januari 2017

Vrij Uit

Onovertreffelijk en al 50 jr. onze superplek!

R.W. Koning
29-8-2016

Onderhoud op alle fronten zeer goed, veel vertier, schoon, en uitstekende

voorzieningen. Helaas vaak tot in de nacht veel lawaai en onvoldoende

controle daarop. Verblijf juli en augustus 2016.

Gereisd met partner in augustus 2016

grote verzorgde camping met regeltjes

myriam
9-6-2016

Voor de derde keer komen we op deze zeer grote maar goed verzorgde camping met centraal op de camping gelegen horeca waar alles te krijgen is. Goed gesorteerde supermarkt en verse groentenwinkel, ’s ochtends een kraam met verse vis, een kapper, diverse restaurantjes, een zeer goed uitgeruste kampeershop, en nog wat modewinkeltjes. Let wel op, tussen 13u en 15u is het siesta tijd en is autorijden verboden, je kunt wel inchecken en een plek uitzoeken, maar je auto met caravan of camper moet je vooraan op een parkeerterrein zetten tot 15u. Paspoort moet je inleveren voor registratie en krijg je de dag erop pas terug. Geen discussie hierover mogelijk. Camping heeft veel regeltjes, zoals de strikte siesta tijd, inchecken, zwembadregeltjes, maar stilte ’s avonds wordt door gasten niet altijd gerespecteerd.

Giga zwembad is ook gesloten ts 13u en 15u. De supermarkt, kampeershop en restaurants zijn wel open. De sanitairgebouwen zijn perfect en wordt goed schoongehouden en bevinden zich diverse plekken op de camping.

Anwb meldt Wifi free maar dat klopt niet helemaal, slechts 1 uur per dag is wifi free, tegen betaling de hele dag maar niet overal wifi. Vraag hiernaar voor je een plek uitzoekt. Hadden zelf een plek op het grote 5000 en meer terrein en daar is geen bereik. Slechts een beperkt gebied van de camping heeft wel bereik en de internetcorner (bij de kassa) aan het begin van de camping. Voor een 5sterrencamping met een hoge prijs moet (betaalde) wifi overal bereik hebben. Wij betaalden in het laagseizoen voor een auto met caravan en 2 personen, € 35,-. Anwbgids met keycard meldt voordeel maar daar hebben wij niets van gemerkt. Let wel, in mei is deze camping overvol vanwege oa de Duitse schoolvakanties en het weekend van 2 juni ook vanwege de Italiaanse feestdag. Iedere avond vanaf 20u tot 22u is er entertainement wat galmt over de camping, is onrustig. Campingbus brengt je voor € 2,- vertrekpunt boot Venetie, Burano of Murano, totaalkaartje bus/boot te koop bij entree camping.

Gereisd met partner in april 2016

Aanrader.

Ruud Valk
13-9-2015

Als je kinderen hebt is dit een Camping waar ze zich nooit hoeven te vervelen. Wij zijn zonder kinderen hier geweest maar hebben genoten van wat het animatie-team hier allemaal met de kinderen doet. Het baby dansen is heel leuk om te zein.

Het is een zeer schone camping en wordt dagelijks zeer goed schoon gehouden. Voor campeerders met honden is een appart gebied ingericht. De campeerplaatsen zijn zeer ruim (wij hebben de helft maar gebruikt). Bij de camping is een zeer breed zandstrand aanwezig.

NOOIT WEER

Cor
4-9-2015

We stonden aan het Gardameer en wilden op doorreis Marina gebeld of er plaats was. Ja er was plaats we konden wel komen. Toen we aankwamen om 10 uur werden we in de wacht gezet op een kaal weiland en kregen een nummer tot 4 uur wachten in de brandende zon. Tussen 1 en 3 uur is er Siësta!! Daarna door na een wat ik noem wachtlaan? Weer wachten tot 6 uur. Toen kregen we een plaats zo klein dat de buren de slaaptent moesten inkorten, in een zandbak vol ongedierte grrr. De siësta staat hier hoger aangeschreven dan de avond en nachtrust, wat een herrie daar. Na een dag heb ik mijn paspoorten weer opgehaald, want we wouden de camping verlaten, verschrikkelijke man daar dat op dat kassabureau alles met een grom en een snauw ik moest me niet zo aanstellen. Hoezo ik mag officieel niet eens mijn paspoort afgeven?? Ook aan het einde van ons verblijf bij afrekenen wat een onbeschoft persoon zeg. Dan nog maar zwijgen over de weg erheen drama.

Geweldige camping!

a.smeeman
26-8-2015

Hier vindt je alles wat je in een vakantie nodig hebt. Voor de jeugd van 16+ is het wat moeilijker.

Veel activiteiten, ontspanning, geweldig strand, zwemparadijs Wowh!

Uitstapjes naar Venetië geweldig. Ook de regio heeft veel te bieden, heb je wel echt de auto nodig. Wij verbleven in een Mobile Home van touroperator, fantastisch vakantie verblijf.

Bezoek druk Venetië vanuit rustoord

familie Koolhaas
5-10-2014

Een touroperator-accomodatie op Marina di Venezia is een superlocatie voor jong en oud. Heerlijk rustig in het najaar. Mooie gelegenheid om Venetië met haar Biënnale te bezoeken, maar ook heerlijk zwemmen in verwarmd en schoon zwembad of de Adriatische zee.

Ik kan er uren kijken naar het waterpaleis waar een reusachtige emmer vanuit een zeepaardmond volloopt en om de paar minuten kantelt. De enorme waterplens zoekt dan zijn weg door en over de sproeiers van het waterpaleis tot grote pret van de kinderen. Absoluut veilig en prachtig voor ouders en opa's om te zien hoe de kleine jeugd zich hier vermaakt .

Gereisd met partner in september 2014

Goed verzorgd

familie Engel
2-10-2014

Mooie grote camping waar alles goed werd bijgehouden. De variatie van de eetgelegenheden was niet groot. Mooi zwembad, echter weinig licht ligbedden. Prachtig strand

Gereisd met partner in september 2014

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.