KinderhotelWeer vandaag11°2°

Omschrijving
Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

Eurocamp

Airco
Restaurant

1 review over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

2007

Ik ( 17 jr) ben hier vorig jaar met een vriendin en mijn ouders heen geweest. Sanitair SUPER SCHOON! Zwembad: badmuts verplicht, via het trappetje erin!(iedereen ja), geen bal spelen etc. Zee: schoon, geen zeewier, steentjes of kwallen, heerlijk helder en alleen zand! Voor kleintjes veel activiteiten+super avondshows! De karaokebar voor de wat ouderen sluit al om 11u! Dan moet je naar het strand toe van de bewakers, waar je alleen kunt zitten in het zand! Werkelijk alles is tussen 1 en 3 gesloten op het park: zwembad, winkels, restaurants, midgetgolf, kinderspeeltuin etc. Je mag zelfs niet met de auto rondrijden op het terrein en het terrein met de auto in of af! Fantastische shows, veel te beleven, maar veels te groot, erg veel last van muggen, snachts is het nog steeds erg warm(het koelt niet echt af!) en weinig vertier voor de oudere kinderen van mijn leeftijd (vooral 's avonds, echt een tegenvaller!)

Geen aanrader dus en ik kom hier ook zeker niet nog eens terug!

Gereisd zakelijk in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.