Camping Village Marina di Venezia (Glamping) *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marij Camp

Fantastisch en blijven er elk jaar naar toe gaan!

Marij Camp,
9-8-2018

De ligging is erg goed. Sanitaire gebouwen fantastisch onderhouden, er wordt goed gepoetst. Prachtig strand. Ideaal voor kleine kinderen. Strandtentjes zijn nieuw en erg mooi. Sinds vorig jaar douches en toiletten op het strand! Prachtige zwembaden. Dichtbij de haven voor de oversteek naar Lido, Venetië, Murano, Burano en Torcello. Sinds 2018 een prachtige nieuwe winkelstraat. Mooie restaurants waar je goed kunt eten. Animatieteam is elk jaar erg goed! Grote supermarkt waar alles te koop is. Alleen buiten de camping is er weinig te beleven. Er is geen boulevard waar je lekker over kunt flaneren. In de lagune ben je al snel uitgekeken. We komen er al 16 jaar dus veel nieuws is er buiten de camping niet. Maar doordat er op de camping veel te doen is gaan wij niet vaak op pad 's avonds. Kortom voor ons dé ideale camping! Wij hopen er nog heel wat jaren te komen. Topcamping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018