Camping Village Marina di Venezia (Glamping) *****

Review geschreven door Suzan

Mooie, grote camping.

Suzan,
6-8-2018

Ontzettend grote camping. De stacaravans staan op het achterste gedeelte van de camping waardoor het strand dichtbij is maar het zwembad ver weg. Er is genoeg animatie maar je moet in het hoogseizoen je zeker een paar dagen van te voren inschrijven omdat anders een hoop a activiteiten al vol zitten. Wil je in de ochtend voetballen, dan moet je zondagochtend je al vroeg aanmelden (ze staan al een half uur van te voren in de rij) anders kun je alleen nog in de avond voetballen. Bij 40 aanmeldingen heb je pech. Strand is groot en heel netjes. Sanitair ziet er netjes uit. Voor weinig geld kun je plastic flessen vullen met drinkwater. Restaurants hebben prima eten, niet erg gezellig. Om strikt 23.00 uur sluit alles. Daarna veel rust, geen overlast van jongeren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018