Camping Village Marina di Venezia (Glamping) *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Sylvia

Mooie camping, maar wij gaan zeker niet meer terug

Sylvia,
6-8-2018

Op de camping is alles wat je je kunt bedenken. Echt een soort dorp. De camping is gigantisch! Zwembad ook hartstikke mooi, maar de stacaravan (van touroperator) voldeed totaal niet aan wat je op zo’n camping en voor dit geld mag verwachten. Het was oud en erg klein! Ook zijn de medewerkers op het park over het algemeen erg onvriendelijk (Dat geldt niet voor de medewerkers van touroperator), zijn er verschrikkelijk veel regels (vooral in het zwembad) en kost alles geld! Ook de sluitingstijd van het zwembad tussen 13.00 - 15.00 uur was voor ons erg onhandig. Bij ons werd er uitgeslapen en voordat we dan zover waren dat we naar het zwembad wilde gaan, ging het zwembad weer dicht. In de omgeving is buiten Venetië (en omliggende eilanden) weinig te beleven. Lido di Jesolo is wel leuk! Het park is wel netjes onderhouden en schoon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018