Camping Village Marina di Venezia (Glamping) *****

Review geschreven door Janneke

Top!

Janneke,
4-8-2018

Het is een fijne grote camping. Wij stonden met onze caravan op een super plek. Mooi in de schaduw! Het toilet gebouw is netjes en schoon. De hele dag door zijn er vrouwen bezig met poetsen.

Het eten op de camping is goed. Maar het eten voor de kinderen is duur. Patat met kipnuggets betaal je rond de 8€. Er zijn verschillende restaurants. Allemaal goed eten. En snel eten. Je hoeft noet lang te wachten. Het strand is echt ideaal. Je kan er ver inlopen en de temperatuur was aangenaam. Het zwembad is ook mooi. Tussen 1 en 3 uur gesloten... dat vond ik persoonlijk minder. Dan is het warmste van de dag. Ook was het golfslagbad erg vol als

Er golven waren. Wel letten de badmeesters en juffen erg goed op.

Vriendelijk personeel! En goede animatie.

Wat Een groot minpunt was zijn de muggen!!! Neem antimuggen spul mee. En windwaaiers, daar houden ze niet van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018