Camping Village Marina di Venezia (Glamping)

Kinderhotel
Camping Village Marina di Venezia (Glamping)

353 reacties Camping Village Marina di Venezia (Glamping)

kampeerplek

Do, 14-1-2019

Wij willen op 21 juli naar deze camping rijden. Helaas kunnen we geen plek meer reserveren.

Heeft iemand ervaring met de aankomst op deze camping zonder reservering? Is het dan nog wel mogelijk om een mooie plek te bemachtigen?

Siesta

Esther , 23-11-2018
Is het zwembad nog steeds gesloten van 13.00 - 15.00 uur?

Ervaring lodgetent selectcamp

Sanne, 16-9-2018

Hallo wij hebben voor de zomer van 2019 op deze camping geboekt een lodgetent vam selectcamp. Iemand ervaring hiermee? En hoe enthousiast zijn jullie over de camping zelf?

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

Zonder reservering

Claudia, 19-8-2018
Wij overwegen om volgend jaar zonder reservering te gaan. Wanneer er geen plek is en men moet wachten, waar kan men dan staan? Is er een soort overloopterrein en zo ja, waar is dit? Bedankt.

Bedden zwembad

Sander, 30-7-2018

Is hier ook een beddenrace dagelijks bij het zwembad? Of omdat je ervoor moet betalen juist niet?

Wij betalen met liefde voor een bedje dat dat asociale gedoe...:-)

ALEIDA Dijkstra, 28-5-2018
Is Wi-Fi overal op de camping gratis?
3 reacties

Stacaravan exlusive select 3slk airco

Carolien , 28-4-2018

Goedenavond,

Voor aankomende zomer geboekt op deze camping! We hebben een stacaravan exlusive select 3slk airco gereserveerd bij selectcamp. Iemand hier ervaring mee en toevallig eigen foto’s van? Ben heel benieuwd!

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet, Carolien.

Grote plaats?

Danielle, 23-2-2018

Wij willen met onze tent naar deze camping.

Tent is zeker 9 bij 4.5 meter. Scheerlijnen komen er nog bij Dus zijn wel een plek nodig van zeker 100m2

Is dan reserveren op de superplatz voldoende. Of zijn die ook te klein?

Las iets over gewoon heen gaan op de vrije plaatsen en kan je aangeven dat je schaduw wilt. Wordt dat goed gehonoreerd?

Caravans happy camp

Sandra, 6-2-2018

Hallo,wie weet in welke zone de caravans van happy camp/tui staan.

Met vriendelijke groet Rachel en Sandra

regeltjes en muggen???

Anne, 18-7-2017

Deze camping alvast geboekt voor volgend jaar met 3 kinderen van dan 7 jaar, 2.5 jaar en bijna 1 jaar. Maar nu begin ik toch te twijfelen. Is het er zo erg qua regeltjes?? Dat er bijna niks mag??

En kan je ook gewoon gratis op een ligweide liggen bij t zwembad? En hoe staat het er met de muggen?