Géén boekingskosten
ItaliëVenetoCavallino (Treporti)Campings Cavallino (Treporti)Camping Village Marina di Venezia (Glamping)

Camping Village Marina di Venezia (Glamping)

ItaliëVenetoCavallino (Treporti)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 693 reviews

• 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Village Marina Di Venezia heeft alles in huis wat je van een 5 sterren camping verwacht. Tal van kindvriendelijke faciliteiten en luxe accommodaties. Wat dit park bijzonder maakt? De Aquamarina met heel veel themazwembaden, whirlpools en een infinity pool. De ligging aan het strand en de boottocht naar Venetië maken je verblijf compleet.

707 Reviews over Village Marina di Venezia (Glamping)

• 5Miss Nederland20-07-2022

Strafkamp vermomd als glamping

Wat een afschuwelijke camping. Alles is schoon, prachtig aangelegd, maar het personeel is ontzettend onvriendelijk. Dit begint al bij de ontvangst, ik maakte de vergissing om uit de auto te stappen en naar de receptie te lopen, zoals op iedere andere camping waar ik ooit geweest ben... nou dat was verkeerd, zo werd me in het Duits toegebeten. In het zwembad is mijn dochter met verstandelijke beperking in het Duits uitgekafferd, nadat ze een in het Duits toegesnauwde instructie niet had begrepen. Ook na uitleg dat zij met haar aandoening geen gebruik kon maken van de hoge glijbanen mocht zij niet van de middenmaat glijbaan, ze was 2 cm te lang. Een andere moeder mocht niet met haar 2 kindjes van de glijbaan en moest dus 1 dreumes laten staan. Ook bij de speeltuin en de keramiekworkshop werd flink gesnauwd op kinderen. Bij de wipe-out in zee mocht mijn man mijn 6 jarige niet helpen na een val weer op het platform te klimmen.

Marina, Eigenaar, 05-08-2022

Dear guest, we are very sorry for the negative experience described, which certainly does not correspond to our standards and the commitment and passion for hospitality that usually characterises us. We believe strongly in staff training, in addition to the experience factor, and have recently also invested our energy in consultancy and training with a company specialising in accessible holidays. Your comment encourages us to be vigilant and improve further, it's a pity we couldn't have done more while you were at the campsite. Regarding language, we also try to raise awareness in the departments that are not under our direct management, unfortunately at a time when the majority of guests were German-speaking it can happen to use the wrong language. Finally, we don't know what happened at the beach games that are normally enjoyed by the whole family but we are going to investigate. We hope that apart from these episodes your family could enjoy the holiday. Kind regards

• 6Geppie16-07-2022

Siesta grootste ergernis

Wij hadden een staplek marina 2000. 20 minuten lopen naar centrum en zwembad. Vijf minuten lopen naar het mooie strand echter veel kwallen. Iedere twintig minuten een busje (welke soms vol zit) Grootste ergernis is de siesta tussen 1300 en 1500! Net het moment dat de kids een slaapje willen doen op het (tegen fors betaalde welke je vooraf reserveren moet) bedje. Alles gaat dicht ook de winkels. Glijbanen gaan 1230 al dicht en pas weer open. Ook rijdt het busje tijdens de siesta niet waardoor je al eerder het zwembad uit moet. De eerste bus naar zwembad zit vol als je pech hebt. Ook na 19 geen busje meer. Na de kinderdisco 20 minuten teruglopen niet fijn. Te druk in zwembad. Voor ons deze camping niet weer. Sanitair netjes maar kan schoner.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Daniëlle07-07-2022

Grote camping

Het is een hele grote camping. In het midden van de camping is het centrum, met een aantal restaurants en winkels. Aan het einde van de winkelstraat is het zwembad. Blijkbaar is in het laagseizoen het zwembad open van 10 tot 19.00 En in het hoogseizoen van 9.00 tot 13.00 en 15.00 tot 19.00. Het hoogseizoen begon blijkbaar op 27 juni. De eerste week van ons verblijf konden we gewoon zwemmen, en zonder enige communicatie gingen ze ineens dicht tussen 13.00 en 15.00 Alles gaat dan dicht behalve de grote supermarkt en een aantal restaurants. Met jonge kinderen kan dit onhandig zijn, mijn zoontje deed 2 slaapjes waardoor tussen 13.00 en 15.00 voor ons de perfecte tijd was om iets te ondernemen, maar dat lukte dus niet op de camping.

Verder nette camping, aardig personeel en een top zwembad. Omdat zwembad echt afgesloten wordt, heb je geen last van handdoekje leggen.

Miki, Eigenaar, 20-07-2022

Dear Daniëlle, thank you very much for the positive evaluation. We are pleased to see that you liked our campsite and you especially enjoyed the pool area. We undestand that siesta time may not be appreciated by the ones who are not used to, it's a common mediterranean habit that is now being appreciated by more and more guests, because it allows to charge the battery in the hottest times of the day before going back to the many activities and services. We will anyway work on a even better communication in order to prevent any surprise. We hope to welcome you and your family again soon! Best regards from Cavallino-Treporti

• 8Jeannet02-07-2022

Luxe camping met apart honden gedeelte.

Wij stonden met onze camper in Juni op het aparte honden gedeelte van deze zeer grote camping. Ik vermoed als enige Nederlanders tussen allemaal Duitsers en Italianen. De camper plaatsen zijn behoorlijk ruim, zéér schoon sanitair. Er is een soort promenade met een grote Spar, winkeltjes en div. restaurantjes. Div. zwembaden maar voor de bedden moet je € 4,= p.p betalen p.d.! Of er is een stukje gras waar je kan liggen. Géén opblaasbare spullen in het zwembad en eten/drinken zelf mee nemen. Het strand is geweldig, daar kan je bedjes huren of zelf meenemen. Tussen 1 en 3 s'middags is het stil op de camping. Kom je dus tussen die tijd aan moet je wachten om naar je plek/huisje te gaan. Venetië ligt letterlijk om de hoek. Het restaurant aan de overkant van de camping is zeer goed! Prima camping, erg groot, beetje onpersoonlijk. Maar wij hebben er een heerlijke tijd gehad, vooral met de hond!!😀

Miki, Eigenaar, 20-07-2022

Dear Jeannet, we are glad to see that you enjoyed your holiday with your dog at Marina di Venezia and that you appreciated our services. It is true that we ask guests to respect some rules, especially in the water park that is very much loved and therefore visited, this is necessary to guarantee a nice atmosphere considering the large size of the campsite. We are thankful for the positive review and hope to have the chance to welcome you again. Kind regards

• 9Fam. Hoogenband27-09-2021

Mooie grote schone camping.

Ideaal voor uitstapjes naar Venetië en natuurlijk het brede zand strand. Lekkere restaurants en mooi groot zwembad inclusief golfslagbad.

• 7Maassen04-09-2021

Luxe camping,veel herrie, geen 5 sterren

Veel lawaai door animatie tot ‘s avonds laat 23.30-24.00 uur met volume dat over gehele camping te horen is.Jammer dat dit echt elke avond zo moet. Dan gebral en muziek van zatlappen om 04.30 uur bij je achterdeur op straatje en om 06.00 uur start van machines om strand schoon te maken en andere werkzaamheden met verkeer. Kortom rust krijg je ‘s nachts niet veel. Verder bij info balie bij vragen personeel ongeïnteresseerd en duidelijk geen zin om veel vragen te beantwoorden. Zit er kennelijk te lang. Personeel in horeca vriendelijk en attent. Sanitair wordt frequent gereinigd en wordt helaas als speelterrein door kinderen gebruikt.Deze camping wil luxe uitstralen met mooie voorzieningen. Dat lukt, maar men is doorgeslagen om het de geheel Duitse enclave naar het zin te maken. Alles moet kunnen; teveel mensen op te kleine stukken campground, teveel onrust en lawaai. Is 5 sterren niet waard. Wij kenden camping van aantal jaren geleden, wa

• 7Eetgelegenheden
  • 9Astrid24-08-2021

Heerlijke vakantie 🤩

We hadden geboekt met Roan, maar kregen een caravan via go 4 camp, we kregen een heel warm welkom van Henny en Marga en ze stonden altijd klaar om te helpen, het is een geweldige camping, heel groot, maar dat heb je niet door omdat op verschillende plaatsen een supermarkt en restaurants zijn (tegen verrassend lage prijzen)Ook een dagje naar Burano, Murano en Venetië geweest met het openbaar vervoer, was heel goed te doen en prijzen vielen ook mee.Wij hadden een auto gehuurd, maar de camping is goed te bereiken met openbaar openbaar vervoer en op de camping heb je al helemaal geen auto nodig.We waren gewaarschuwd voor de muggen, maar elke week werd er gespoten en we hebben amper muggen gezien .We hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 8Maike24-08-2021

Top vakantie!

De plekken van de touroperators bevinden zich in Marina2000, op grote afstand van het centrum en het zwembad. In dit deel zijn 0 speeltuintjes of andere plekken waar jonge kinderen zich kunnen vermaken. Een step of fiets is eigenlijk noodzakelijk om je lekker te kunnen verplaatsen. Elke 20 minuten rijdt er ook een busje.Je loopt vanaf meerdere plekken zo het fantastische strand op! In de omgeving is echt bar weinig te doen, behalve via de boot naar Venetië/Murano/Burano.Sanitair was goed schoon en altijd voldoende beschikbaar.De siësta (tussen 13 en 15) is niet prettig. Alles gaat pontificaal dicht (zwembad, speeltuin, bewegingen met de auto) zodat je aan het strand overgeleverd bent. Het zwembad is top!! Alleen jammer dat ze zo streng zijn (onze zoon van 6 en dochter van 8 mochten niet op zelfde glijbaan vanwege lengteVeel Duitsers, weinig Nederlanders.Al met al wel een heel schoon en mooi park waar we enorm genoten hebben.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Hedde24-08-2021

Super (maar wel een opmerking)

Voor de 2e keer en alles was weer prima!Wel hebben we dit jaar een opmerking. Door extreme drukte vanaf begin augustus en doordat mensen minimaal 7 dagen moesten blijven op de niet reserveerbare pitches, konden onze vrienden niet meer de camping op. Totale chaos, waarbij service ver te zoeken is bij aankomst. Er wordt geen drankje aangeboden, meedenken met een oplossing gebeurt ook niet (wat we ook voorstelden) en onze vrienden zijn gewoon weggestuurd (gelukkig was er plek op een camping bij Caorle). Deze niet klantvriendelijke houding (na een lange reis) is geen goede promotie. Op de camping is het verder prima geregeld, maar omdat wij de omgeving nu wel gezien hebben, gaan we volgend jaar op verkenning naar een andere omgeving. Wellicht tot ooit! Ps de cappuccino’s zijn heerlijk!!

• 7Marion24-08-2021

Schone, megagrote camping met mooi strand

Schone camping met mooi strand en zelfs in het hoogseizoen nog rustige plekjes te vinden. Voor bedjes+parasol moet je (veel) betalen. Mooie zwembaden maar heel druk en je mag er niks, dus niet leuk voor de kinderen. Veel animatie, moet je van houden. Onze kinderen misten een voetbalveld waar ze konden voetballen en andere jongeren konden ontmoeten.In de omgeving weinig te doen

Camping Village Marina di Venezia (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar