Camping Village Marina di Venezia (Glamping)

Camping Village Marina di Venezia (Glamping)
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

507 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Topvakantie

Tom Bison
17-6-2018

Geweldige camping. Aardig personeel. Schoon sanitair, schone zwembaden, zelfs het strand word onderhouden. TOP! Twee heerlijke pizza restaurants. Het luxe restaurant vonden wij wat minder. Enig minpuntje vond ik dat het zwembad sluiten tussen 13:00 en 15:00 (Siesta).

Top!!

Lars Spijkers
17-4-2018

Sieasta minder de rest top!

Prachtige camping, uitstekend verzorgd en voorzien van alle gemakken. Mooi en groot strand. Super accomodaties van touroperator.

William
4-3-2018

Super camping goede organisatie gaan al aantal jaren met touroperator niks op aan te merke ga zo door

groot,schoon en goed onderhouden.

wes
6-9-2017

goed onderhouden camping, erg schoon. de camping is wel erg groot dus steps of fiets voor de kinderen meenemen is erg handig.

Op de camping heb je alles wat je wilt maar om de camping heen heb je weinig leuke stadjes om te bezichtigen op venetie na natuurlijk.

Verder staan er op heel veel duisters dus hou hier wel rekening mee, personeel spreek vaak zelfs ook Duits.tussen 13:00en 15:00 gaat alles dicht incl zwembad en kan je dus ook niet de camping op of af met je auto hou hier rekening mee als je weg wilt of terug komt van de markt of iets anders. de animatie voor de kinderen op de camping is goed, er is echt genoeg te doen voor ze. nadeel is wel dat je voor de meeste dingen extra moet betalen, vb: treintje dat over de camping rijdt.

het zwembad met glijbanen en golfbad is geweldig voor de kinderen soms wel wat druk. voordeel is dat je altijd een bedje hebt omdat de meeste mensen hier niet voor willen betalen en dit dus wel geld kost.

conclusie:

mooie camping aan een mooi strand met een mooi zwembad, alles goed onderhouden. in de omgeving niet heel veel te doen.jammer dat alles dichtgaat tussen 13:00 en 15:00. ben je een gezin die echt op de camping blijft plakken en het niet erg vindt dat alles sluit tussen 13:00 en 15:00 dan is deze camping een aanrader.

niet voor herhaling vatbaar!

Patricia mooren
4-9-2017

Hoogseizoen is veel te druk

vooral het zwembad!

Omgeving is niks te beleven.

Eten is prima. Venetië

is wel heel mooi

maar wij gaan niet meer terug

vanwege de omgeving en

te drukke camping!

Nooit meer via touroperator!

Jan
30-8-2017

Via touroperator huisje geboekt. Wij kregen daar een 3 sterren huisje op dit 5 sterren park.: het huisje was schoon maar heel oud met veel gebreken. Ouwe troep voor de prijs van een villa. Nee geen boekingen meer via touroperator! Huisjes van andere touroperator op het park waren wel geweldig.

Enorm groot, veel faciliteiten, schoon!

Joy80
18-8-2017

Wat was top? Snelle service bij de restaurants, heerlijk gegeten, veel keus. Camping winkel prima aanod. Alles is schoon. Fietsen verhuur: ook nodig want camping is megagroot. Aquapark gigantisch, veel mooie zwembaden voor jong en oud. Vriendelijk personeel. Ligging direct aan mooi, breed, schoon strand. Overal security.

Wat was minder? Camping voor 12000 mensen, dus overal druk, m.n. in zwembad. Siestatijd van 13.00- 15.00 zwembad gaat echt dicht, iedereen eruit! Wij hadden rustige ligging op camping in een luxere Lodge. Maar de caravan en tentplekken zitten erg op elkaar gepropt.

Ligging super bij Venetië, met de vaporetto boot voor 7,50. Verder in omgeving niks te beleven.

Goed en groot

Geert Timmer
16-8-2017

Prachtige Camping

Ontzettend duur, strak beleid, veel fietsverkeer van kinderen dus oppassen waar je loopt.

Een goede ligging maar niets te zien in de omgeving.

Je mag niets in het zwembad, niet duiken springen schreeuwen geen bal of zwemband daar wordt streng op gelet.

Ik zat ver weg van het zwembad bij marina 2000 maar Dat was wel te overbruggen.

Voor een tweede auto moet je vet betalen. 11,50 per nacht buiten is geen plaats

Het onderhoud van de caravans is bedenkelijk.

Ik ben er nu vier keer geweest en vondt het slechter geworden in de afgelopen vier jaar.

Wat goed is.

De campingwinkel was erg goed je hoeft de camping niet af voor de boodschappen.

Er is een leuke speeltuin voor de kinderen is er genoeg te doen.

Er is ook animatie voor de kinderen.

Tot slot

Ik heb het wel gezien op marina

super fantastisch

karina
5-8-2017

Super mooie en propere camping .Het sanitair is nieuw en wordt meerdere keren per dag gepoetst .Nog nooit zo een nette camping gezien.De animatie is super voor elke leeftijd .Het personeel is zeer vriendelijk.Door de aanwezige security is het er heel veilig en 's avonds rustig .Fantastische shows en vuurwerk .Echt een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Marina di Venezia (Glamping) scoort een 8.19 uit 10 op basis van 660 reviews.