Camping Village Marina di Venezia (Glamping)

KinderhotelWeer vandaag18°10°
Camping Village Marina di Venezia (Glamping)
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Village Marina di Venezia (Glamping) voor je op een rij gezet:

513 reviews over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in het Nederlands

Beste camping van Italië

Bram
23-8-2018

Wij komen hier nu 10 jaar en dit is volgens ons gewoon de beste camping die er is

Strand ,zwembad, sanitair alles perfect

Eten is goed en de camping wordt goed schoon gehouden het is niet de goedkoopste camping maar daar krijg je wel veel voor terug

De ligging is erg goed. Sanitaire gebouwen fantastisch onderhouden, er wordt goed gepoetst. Prachtig strand. Ideaal voor kleine kinderen. Strandtentjes zijn nieuw en erg mooi. Sinds vorig jaar douches en toiletten op het strand! Prachtige zwembaden. Dichtbij de haven voor de oversteek naar Lido, Venetië, Murano, Burano en Torcello. Sinds 2018 een prachtige nieuwe winkelstraat. Mooie restaurants waar je goed kunt eten. Animatieteam is elk jaar erg goed! Grote supermarkt waar alles te koop is. Alleen buiten de camping is er weinig te beleven. Er is geen boulevard waar je lekker over kunt flaneren. In de lagune ben je al snel uitgekeken. We komen er al 16 jaar dus veel nieuws is er buiten de camping niet. Maar doordat er op de camping veel te doen is gaan wij niet vaak op pad 's avonds. Kortom voor ons dé ideale camping! Wij hopen er nog heel wat jaren te komen. Topcamping!

Mooie, grote camping.

Suzan
6-8-2018

Ontzettend grote camping. De stacaravans staan op het achterste gedeelte van de camping waardoor het strand dichtbij is maar het zwembad ver weg. Er is genoeg animatie maar je moet in het hoogseizoen je zeker een paar dagen van te voren inschrijven omdat anders een hoop a activiteiten al vol zitten. Wil je in de ochtend voetballen, dan moet je zondagochtend je al vroeg aanmelden (ze staan al een half uur van te voren in de rij) anders kun je alleen nog in de avond voetballen. Bij 40 aanmeldingen heb je pech. Strand is groot en heel netjes. Sanitair ziet er netjes uit. Voor weinig geld kun je plastic flessen vullen met drinkwater. Restaurants hebben prima eten, niet erg gezellig. Om strikt 23.00 uur sluit alles. Daarna veel rust, geen overlast van jongeren.

De Jong Intra

Op de camping is alles wat je je kunt bedenken. Echt een soort dorp. De camping is gigantisch! Zwembad ook hartstikke mooi, maar de stacaravan (van touroperator) voldeed totaal niet aan wat je op zo’n camping en voor dit geld mag verwachten. Het was oud en erg klein! Ook zijn de medewerkers op het park over het algemeen erg onvriendelijk (Dat geldt niet voor de medewerkers van touroperator), zijn er verschrikkelijk veel regels (vooral in het zwembad) en kost alles geld! Ook de sluitingstijd van het zwembad tussen 13.00 - 15.00 uur was voor ons erg onhandig. Bij ons werd er uitgeslapen en voordat we dan zover waren dat we naar het zwembad wilde gaan, ging het zwembad weer dicht. In de omgeving is buiten Venetië (en omliggende eilanden) weinig te beleven. Lido di Jesolo is wel leuk! Het park is wel netjes onderhouden en schoon!

Marina di Venezia Guest Relations, Social Network Responsible, 9-8-2018

Dear guest,

thank you for your review. We are glad that you positively highlight the cleanliness and variety of facilities and services available within our Marina di Venezia Camping Village and that you particularly enjoyed our AquaMarina Park. It is disappointing that you were not satisfied with the service of your tour operator and we hope you were able to sort things out. Generally all tour operators that rent accommodations on our site are highly professional companies that work in this industry for many years and have high standards in terms of customer care and the quality of their services offered. Concerning our own staff, we are sorry for your experience, however, we receive highly positive reviews in that field and are very committed about the friendliness and helpfulness of our staff. It is however unavoidable that people might have a difficult day when working with so many individuals. We welcome 12,000 guests from all over the world in our Camping Village, there need to be certain rules in order to guarantee that all of them are able to enjoy their holiday. In high season only, our swimming pools close during siesta time so that we are able to guarantee all hygiene related regulations and our own standards of cleanliness at all times given the very high number of visitors. Venice is a cultural diamond that has so much to offer that years visiting this city don’t even suffice. Also the surrounding island are always worth a visit. The area around the campsite offers a wide range of bicycle tours, nature tourism in the Lagoon and the forests, culinary experiences that last a lifetime and historical buildings where history comes to life. Our information office is always happy to help to find out more about this magical region!

Greetings from Marina di Venezia

Top!

Janneke
4-8-2018

Het is een fijne grote camping. Wij stonden met onze caravan op een super plek. Mooi in de schaduw! Het toilet gebouw is netjes en schoon. De hele dag door zijn er vrouwen bezig met poetsen.

Het eten op de camping is goed. Maar het eten voor de kinderen is duur. Patat met kipnuggets betaal je rond de 8€. Er zijn verschillende restaurants. Allemaal goed eten. En snel eten. Je hoeft noet lang te wachten. Het strand is echt ideaal. Je kan er ver inlopen en de temperatuur was aangenaam. Het zwembad is ook mooi. Tussen 1 en 3 uur gesloten... dat vond ik persoonlijk minder. Dan is het warmste van de dag. Ook was het golfslagbad erg vol als

Er golven waren. Wel letten de badmeesters en juffen erg goed op.

Vriendelijk personeel! En goede animatie.

Wat Een groot minpunt was zijn de muggen!!! Neem antimuggen spul mee. En windwaaiers, daar houden ze niet van.

Super schoon

Astrid
3-8-2018

Erg schoon! Zwembad enorm groot! Dus veel enorm veel mensen op 1 plek ! In de middag gesloten toch wel nadeel als je kids pas om 12 uur van de voetbalannematie terug komen ! Bedjes tegen betaling op zwembad en strand ! Verder nog wel extra kosten voor trampoline , midgetgolf , Mini kermis! Muggen valt reuze mee ! Venetië een aanrader super zelf te doen !! Kortom we hebben genoten 👍

Topvakantie

Tom Bison
17-6-2018

Geweldige camping. Aardig personeel. Schoon sanitair, schone zwembaden, zelfs het strand word onderhouden. TOP! Twee heerlijke pizza restaurants. Het luxe restaurant vonden wij wat minder. Enig minpuntje vond ik dat het zwembad sluiten tussen 13:00 en 15:00 (Siesta).

Top!!

Lars Spijkers
17-4-2018

Sieasta minder de rest top!

Prachtige camping, uitstekend verzorgd en voorzien van alle gemakken. Mooi en groot strand. Super accomodaties van touroperator.

William
4-3-2018

Super camping goede organisatie gaan al aantal jaren met touroperator niks op aan te merke ga zo door

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Marina di Venezia (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Marina di Venezia (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.