Camping Village Dei Fiori

8.7FantastischScore uit 43 reviews
  • 8.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

44 Reviews over Village Dei Fiori

• 9Henk en Anita11-07-2019

Erg goed.

Super camping. Alles zeer goed onderhouden en schoon. Ook onze chalet is erg goed. Enige nadeel is dat je tussen 12 en 15 de camping niet af mag ivm de rust. Ben op heel wat campings geweest, maar dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Voor het geld dat je bepaald had ik anders verwacht en bepalen we graag zelf wanneer we van de camping af willen. Verder echt een top camping.

• 9Patricia20-07-2017

Superschön alleine und mit Familie

Wir kommen seit 18 Jahren auf den Camping Dei Fiori. Unsere Kinder fühlen sich hier wie daheim. Inzwischen sind sie erwachsen und kommen aber immer noch hierher. Die Gemütlichkeit, Ruhe und das familiäre Flair laden immer wieder zu einem tollen Urlaub ein.

Camping Village Dei Fiori, Marketing, 31-07-2017

Liebe Patricia, Vielen Dank für diese tolle Bewertung. Wir freuen uns, eine positive Beurteilung von einem Gast zu lesen, der im Camping Village Dei Fiori groß geworden ist und der sich hier bei uns wie zu Hause fühlt. Wir hoffen, dass wir Ihnen noch viele Momente der Gemütlichkeit, Ruhe und Gelassenheit in einer familiären und einladenden Umgebung schenken können. Die besten Wünsche von allen Angestellten des Camping Village Dei Fiori

• 5Willem05-03-2016

Nooit meer

Belachelijke regels: zwembad is aan het begin van de middag gesloten, trampoline moest betaald worden, wifi kost geld. Glaswerk werd toestaan bij het zwembad. We huurden een mobile home en moesten ook nog voor verblijf op de camping betalen; uiteindelijk waren we bijna € 1400 kwijt voor een week.

• 8Staat v/h sanitair

The staff - Camping Village Dei Fiori, Marketing, 11-03-2016

Dear guest, we are sorry for your bad experience with us. In the event you wish to visit us again in the future, we would like to inform you that:

• in all information and communications that we send to our guests, we always indicate that the housing unit/pitch price does not include the price of the people, as it normally happens in all campsites;

• the opening hours of the pools are fixed to ensure that everybody respect the hours of silence within the campsite and enable those who wish to rest. The gates of access to the beach and the sea are always open;

• most of camping facilities are free. Some of the playground area games are among the few on payment.

We thank you anyway for the excellent rating given to our bar and toilet blocks.

• 8Crisje26-01-2016

Mooie camping

Ruime plekken met eigen kraan en electriciteit. Schoon sanitair en wat erg leuk was dat er voor de kinderen een aparte ruimte was met douches, wcs en met kindermuziek. Entertainment voor kinderen was ook leuk, maar er werd geen Nederlands gesproken. Dit is een camping waar maar weinig Nederlandse bezoekers te vinden zijn. Verder ligt de camping direct aan het mooie zandstrand. Voor de toeristen die op de camping in een huisje verblijven zijn er ook bedjes beschikbaar op het strand.

Een groot nadeel vond ik dat tijdens de siësta de camping helemaal afgesloten was en kon je zowel de camping niet op of af met de auto. Daarnaast waren ook de zwembaden en winkeltjes gesloten (12-15uur).

Venetië is vanaf de camping makkelijk de bezoeken met bus en de boot. In de buurt was er nog een leuke outlet om een beetje verkoeling te zoeken (Noventa di Piave Designer Outlet), maar voor de rest viel de omgeving een beetje tegen.

• 9Knipjes11-08-2015

Heerlijke camping

Voor tweede jaar naar Dei Fiori geweest. Super mooie, schone, niet al te grote camping. Splinternieuw mooi sanitair gebouw. Plaatsen A plus (1-68) zeer ruim, in de schaduw met eigen kraantje op de plaats. Leuke animatie, voor iedere leeftijd iets te doen. Supermarktje (Spar) met veel keuze en specialiteiten uit de streek. Prijzen ietsje hoger dan in grote supermarkten maar niet overdreven. Direct aan zee. Moeilijk om er tussen te komen met reserveren, meeste mensen nemen optie voor jaar erna.

• 8Loes van den Boogaard28-07-2015

Top camping! De omgeving alleen wat minder..

Super mooie camping! Het ontbreekt je echt aan niks op deze camping.. Top sanitair, en echt nooit een wachtrij voor een douches. Lekker zandstrand, mooi zwembad (wel erg lauw). Ook het hydromassage bad is heerlijk (1 euro p.p.) Goede campingwinkel, goed restaurant met goede prijzen op de camping. Je moet hier wel reserveren als je met wat groter gezien/groep bent, maar dat is een goed teken. Plekken volgens mij wel wisselend qua grootte, maar meeste met ruim voldoende schaduw. Wij stonden op 269 = mooie plek met eigenlijk alleen maar schaduw (daar waren we erg blij mee) Zo mooi als de camping is, zo saai is de omgeving. Niks geen gezellige badplaatsen helaas. Ook Lido di Jesolo niet (alleen maar hotels aan het strand, daarachter wel drukke winkelstraat maar weinig gezelligheid) Vanaf punta sabbioni (paar minuutjes met de auto) ben je wel met een klein half uurtje in Venetie. We vonden de camping wel duur (54,- per nacht, standplaats + 2 pers.) Maar de camping is wel echt top.

• 10Ronnie05-11-2013

Super schoon,echt vakantiegevoel

wat een super camping. We zijn er nu al een aantal keer geweest en het liefst gaan we 2014 weer. De camping is super schoon, leuke activiteiten voor iedereen, zeer vriendelijk personeel, super strand, vuurwerk, heerlijk restaurant, goede winkels. Heel dicht bij venetie.....veel winkels in de omgeving.....Accommodatie was dit jaar een mobile home....nou wat een luxe, van alles voorzien , super schoon. Een camping waar het personeel de hele dag aan het opruimen is en dat is dan ook te zien in de toilet gebouwen zeer schoon en ook nog eens erg mooi

• 9Eric en Linda29-08-2013

Heelijke camping

Begin juni zijn we op deze camping geweest. We hadden een chalet gehuurd via hun website. Chalet lag zeer mooi in het groen tussen de bomen. Het groen wordt zeer goed bijgehouden door de aanwezige tuinmannen. De campingwinkel is voldoende uitgerust (ja zelfs hagelslag en witte bonen in tomatensaus van Nederlandse makelij...) We hebben regelmatig gebruik gemaakt van het afhaalrestaurant. Pizza's zijn zeer lekker. Op de camping waren voor het merendeel Duitsers aanwezig, meer dan 90%, maar die vallen best mee ;-) Veel genoemd nadeel is dat het zwembad dicht is tussen 12 en 3, beetje jammer, maar gelukkig is er ook nog de zee. Alles is goed te belopen.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Ciska Keijzer15-08-2013

Top camping!

We waren hier voor de 2e keer en wederom te gekke tijd! Mooie camping, aardige animatie, lekkere ijsjes, etc..... Volgend jaar weer!!

• 8L06-08-2013

Mooie, middel grote camping aan zee

In juli zijn wij 2 weken op deze camping geweest, met 2 kinderen. Mooi plekje tussen de bomen dus gelukkig veel schaduw. Vergeleken met andere "grote" campings in de buurt van Jesolo, is dat alles goed te voet te doen is. Alles is op loopafstand dus je hoeft niet met stepje of fiets overal naar toe. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam, alles wordt netjes schoon gehouden. Animatie is behoorlijk aanwezig, bijna de hele dag wordt er wel iets georganiseerd waar ze je bij willen betrekken. Leuk natuurlijk voor diegene die daar van houdt, maar voor ons hoeft dat niet zo nodig. Minpuntje is dat het zwembad om 12 uur al dicht gaat. Als je op het gemak ontbijt en koffie drinkt, dan zit je net op je bedje en dan is het alweer dicht. Ook zijn ze erg streng...niet springen, geen bal, geen bommetje etc etc. Restaurant & afhaal is heel erg druk, maar zeker wel de moeite waard, eten is erg lekker en betaalbaar. Deze camping is zeker een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar