Camping Vela Blu (Glamping)sterstersterster

6.2Voldoende

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

6.2Voldoende

• 7.1Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Vela Blu (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

80 reviews over Camping Vela Blu (Glamping)

• 7Benernst22-10-2013

Prima uitgangspunt voor venetie

De camping ligt aan de kust in een lange rij campings. Lijken veel op elkaar. Het is middelgroot en mn geschikt voor jonge gezinnen. Veel vaste tenthuizen en bungalowtjes, weinig tenten. Goed sanitair. Wel streng beleid, veel regels. Wifi is extreem duur. Personeel is wisselend in behulpzaamheid.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2013

• 10j.vd hoek20-08-2013

wat een geweldige camping

Het is een prettige, kleine en overzichtelijke camping. Geweldig zwembad met name voor de kinderen. Het strand is een heerlijk zand strand waar de kinderen heerlijk kunnen spelen in het ondiepe eerste stuk, rustige, water. De caravans zijn dit jaar vernieuwd en erg prettig en luxe. De badhuizen zijn ook prettig, met name de kinderafdeling is ideaal! Voor ons de tweede keer hier. Mogelijk in de toekomst nog vaker.

• 10Eetgelegenheden

• 9Paul Zwinkels11-08-2013

Heerlijke en goed verzorgde camping

Een geweldige camping om met jonge kinderen heen te gaan. De stacaravans zin er prima uit. Mooi zwembad en gezellig strand. Ook het restaurant is prima! De mensen van de camping zijn aardig en de service is prima.

• 9Eetgelegenheden

• 8corinne07-08-2013

perfect voor gezin

mooie kleine camping ,verharde paden. tent en caravangedeelte onder kleine bomen in half schaduw. huuraccomodaties onder hoge bomen. Vriendelijk en actieve animatie. Deze hoor je wel tot 23.00 uur. Daarna is het stil op de camping. Weinig jeugd. Onze zoontjes 3-5-8 konden alleen over de camping met loopfiets/step. continue toezicht op de camping. Overzichtelijk zwembad. badmeesters voor de veiligheid van alle gasten. Op de nek zitten, bommetje,snorkelen,etc. lekker op het strand doen. Strand loopt langzaam af, dagelijks strandwacht. Bij het strandtentje kun je niet duur wat drinken, eten met twee keer per week sávonds life muziek. De afstanden tot bezienswaardige steden ligt rond een uur rijden. Als je winkeltjes en resataurantjes op loopafstand van de camping wilt adviseer ik een camping bij Jesolo.Muggen zijn een vervelende bijkomstigheid. Smeer je in met deet, steek citoenkaarsen aan, hou de tent dicht rond de schemer, accepteer het. Ik werd als enige van ons gezin vaak gestoken.

• 9Rob en Nancy 02-05-2013

Erg goede kleinschalige camping

De meivakantie 2013 hier doorgebracht. Mooi aangelegde kleinschalige camping direct aan het strand. Erg leuk en nieuw zwembad met toezicht. Veel huuraccomodatie is net nieuw en ook de straatjes lijken net nieuw aangelegd. Voldoende bomen voor schaduw, maar zeker ook ruimte voor de zon. Prima onderhouden park. Losse campingplaatsen staan wat dicht op elkaar, maar de huuraccomodatie biedt ruimte genoeg. Restaurantje (pizza's, pasta's snacks e.d.) is aardig en zeker niet te duur. Ook het goed gesorteerde winkeltje is niet echt duurder dan de supermarkt. In Cavallino zelf zijn vooral campings. Wat winkeltjes langs de hoofdweg, maar verder niet veel te doen. Als uitvalbasis voor Venetie erg geschikt. Neem de veerboot bij Punto Sabbioni (6km van de camping). Voor 5,- hele dag parkeren en koop daar bij de steiger je ticket voor openbaar (boot) vervoer in en om Venetie. (zie ook tip). Venetie is prachtig, maar bezoek ook de noordelijke eilanden, met name Durano is er leuk.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 8KimW20-02-2013

Prima camping!

De camping is niet groot, wat voor ons een pluspunt is. Het strand is heerlijk dichtbij. Prettig met kleine kinderen en alle spulletjes die je mee wil nemen. Er zijn tegen vergoeding ligbedden te huur (2 bedden en parasol). De zee loopt langzaam af. Het zwembad is leuk, niet al te groot en voor jonge kinderen een prima glijbaan. Er wordt goed toezicht gehouden. Ligbedden tegen betaling en op tijd reserveren. Restaurant op de camping was niet bijzonder, maar even buiten de camping zat een goed restaurant en op auto afstand meer dan voldoende opties. Het sanitair werd wisselend goed onderhouden. Met name het kindergedeelte was vaak niet zo schoon. Ik had zelf de indruk dat dit ook kwam doordat kinderen zonder toezicht naar het toilet werden gestuurd en niet de 'kracht' hadden om de doortrekker goed door te duwen. Wel voldoende douches en toiletten, geen wachtrijen of koud water.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8Jarno24-09-2012

Mooie camping, mindere locatie

De Camping Vela Blu is een mooie camping met dito zwembad en sanitair. Wij zaten in een lodge welke goed verzorgd en netjes waren.

De Lodges staan dicht op elkaar zodat je bij elkaar het eten van het terrasje kunt kijken, maar wat verwacht je dan van een campingplaats in Italië?

De ligging van de camping ten opzichten van Venetië is ideaal, je kunt er zo met de bus/boot naar toe. Voor de rest vrij weinig te beleven in de omgeving.

Het strand is heerlijk, ligbedjes moet je helaas huren. Verkopers op het strand zijn er veel maar niet extreem opdringerig.

Gereisd met partner in september 2012

• 9freeky06-09-2012

Een woord: Geweldig!

Wat een fantastische tijd hebben wij hier met onze drie jonge kinderen doorgebracht. Lodgetent gehuurd via een touroperator, helemaal super! wel waren onze buren wat luidruchtig, vooral laat in de avond, tenten staan wat dicht op elkaar. Mooi klein zwembad, schone sanitair, nette camping, super leuke annimatie, lekker dicht bij een prachtig onderhouden strand! Muggen niet gezien.. Voor herhaling vatbaar!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9cindy22-08-2012

leuke camping

wij hebben genoten op deze kindvriendelijke gezellige camping,(de grote was precies goed)met 3 kinderen van onder de 7 jaar,mooi zwembad en de zee heel dicht bij,het sanitair was schoon en werd ook geregeld schoongemaakt.de tent was ook prima,tent van TO ,met prima bedden , het restaurant op de camping is super,veel keuze en lekker!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Bram van de Sande22-08-2012

Heel goede en mooie camping

Vela Blu is een erg kindvriendelijke en mooie camping. Mooi sanitair met een apart deel voor kinderen. Iedere dag wordt er geharkt (er vallen nl. veel takjes van de bomen). Vanaf de camping loop je zo het strand op; verder een mooi zwembad. Ook het eten op de camping is goed en er is veel te bestellen. Uitgebreide, maar dure campingwinkel (maar dat is op iedere camping).

Enig minpunt: het zwembad is al om 18.30 uur dicht, wat eigenlijk wel wat vroeg is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

D-reizen

9 tips over Camping Vela Blu (Glamping)

• johan, 04-05-2014

Tip. Achter het restaurant van de camping ligt een restaurant waar je prima kunt eten (ook "take away"). Vanuit de camping naar de grote weg, die oversteken en meteen rechts een winkel met heerlijke (niet dure) wijn, olie, groenten en fruit. Supermarkt op 8 (autominuten). de boot naar Venetie op 10 (auto)minuten.

• Rob en Nancy , 02-05-2013
    1. Ben te tussen de 15 en 29 jaar, of heb je kinderen in die leeftijd? Koop dan een 'Roling Venice Ticket' . Dat is drie dagen onbeperkt reizen met alle bootvervoer in en om Venetie voor €18,-. Dat is normaal de prijs voor 12 uur. Wij kochten dit voor onze kinderen en zelf de 72 uur kaart (€35,-). Zodoende drie dagen lang Venetie en de noordelijke eilanden bevaren.
    2. Check in Venetie bij de dagmenu aanbiedingen of het incl. service en tax is. Anders wordt een leuke aanbieding nog duur...

• cindy, 22-08-2012

piratenboot vonden de kinderen erg leuk,en wij venetie natuurlijk,ga tegen het eind van de middag ,anders is het er soms te warm.en de badplaats om lekker te eten en winkelen savond's is jeselo de moeite waard.

11 vragen over Camping Vela Blu (Glamping)

• ricardovanwijk_1, 28-11-2015

Nederlanders in hoogseizoen

Wij willen met onze kinderen van 5 en 10 gaan in eind juli/begin augustus. Zijn hier dan veel Nederlandse kinderen van gelijke leeftijd?

• gerard, 13-09-2014

verschil in staanplaats

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is (behalve de grootte) van staanplaats A en B? Ik zie dat A verder bij t zwembad vandaan is en waarschijnlijk rustiger, maar is het niet zo dat hier bijvoorbeeld alleen maar italianen staan die hier vast hun vakantie doorbrengen? We zoeken gewoon een leuke plaats waar ook wat aanspraak is voor onze kinderen. Iemand tips?

Nigel, 27-07-2015

Nee zijn met name Duitsers die op deze plekken staan.

• Ralph, 03-09-2014

meivakantie

Weet iemand of er in de meivakantie al bedrijvigheid is op de camping? Is er animatie en zijn alle voorzieningen geopend?

Camping Vela Blu (Glamping) info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen