Camping Vela Blu (Glamping)sterstersterster

6.2Voldoende

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

6.2Voldoende

• 7.1Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Vela Blu (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

80 reviews over Camping Vela Blu (Glamping)

• 5Elbert08-08-2015

Tenten niet best

Leuke kindvriendelijke camping, maar niet in alle tenten. Die worden gepromoot als luxe lodgetenten, maar staan in werkelijkheid ca een halve meter naast elkaar en achter elkaar. Je hoort werkelijk elke snurk, huil, etc van iedereen om je heen. Voor dat geld verwacht je meer. Tenten ook echt niet schoongemaakt voordat we kwamen. Toilet stonk. Nee, de kids vonden t leuk vanwege t zwembad en het animatie team (ook al betekende dat pas rust na 2300/2330 uur) maar na vijf van de tien dagen zijn we weggegaan. De tent krijgt een 1, de camping an sich wel voldoende.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Mathilde en familie04-08-2015

Fantastische camping voor jonge kinderen

Heerlijke niet te grote camping, direct aan het strand gelegen waardoor het nooit te druk was in het zwembad of op het strand. Wij vinden het zeker meer dan 3 sterren waard! Zeer vriendelijke personeel en de animatie is ook professioneel en erg leuk voor de kinderen maar niet overheersend. Je kan vanaf de camping zo het strand op. Wij hadden een sta-caravan van de camping zelf gehuurd en die was keurig en erg schoon. Ook de handdoeken en de lakens waren heel schoon en werden regelmatig gewisseld. Vorig jaar een tent van een touroperator en die was beduidend minder. zwembaden uitstekend, 1 minder diep met leuke glijbaan en 1 diepere.. zeker ook voor kleinere kindjes erg leuk, Geen gedoe met ligbedden. Winkeltje met normale prijzen en prima restaurant. Wat ons betreft een aanrader voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Veel beter dan de grote omliggende campings die we daar hebben gezien. Klein minpuntje is de mogelijke file om bij de campings in deze regio te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Nigel27-07-2015

Camping voor gezinnen met kleine kinderen

Camping Vela Blu is een mooi gelegen camping direct aan zee. Voor kinderen tot maxixmaal 10 jaar is er genoeg te doen door het uitgebreide animatieteam. Regels zijn ook echt gericht op kleine kinderen. Zo mag er na 23:00 uur geen geluid meer zijn. (zelfs niet praten tijdens het kaarten!!!) En leeft de Camping vanaf 7 uur weer maximaal. Ook in het zwembad zijn ze erg streng. Het bad is slechts 1,30 cm diep en tevens mag hier door kinderen niet ingesprongen worden. Er wordt continue gecorrigeerd door een scheidsrechter met een veels te hard fluitje. Wij verbleven in een lodge tent. Dit is geen aanrader omdat hier airco ontbreekt. En dit is met nacht temperaturen van meer dan 25 graden een must. Tenslotte, neem de beste antimug fles mee want meer dan 20 muggenbulten zijn meer regel dan uitzondering. Personeel van Camping Vela Blu zijn zeer gastvrij en erg klantvriendelijk, hetzelfde kon gezegd worden van het personeel van touroperator.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Jeroen25-07-2015

Klein maar Fijn

Hartstikke nette kleinschalige camping met fantastisch zand-strand, leuk kleinschalig animatie team, superschoon zwembad, keurig sanitair. Niet heel geschikt voor oudere kinderen (>10 jaar). De mega campings in de buurt hebben natuurlijk heel veel meer te bieden qua "entertainment" maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de persoonlijke touch op de camping.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10dwj10-06-2015

Gantastisch voor gezinnen met kids tot 12 jaar

Vela Blu is klein van opzet maar er staan veel caravans en tenten onder de schaduw vd bomen. Ligt direct achter het strand. Het animatieteam is onvermoeibaar bezig van 09.00 tot 23.00 uur, petje af. Minpunt: je hoort de hele dag de muziek en het animatieteam. Tel daarbij het continue geluid van omderhoud en schoonmaak van het park. Kortom, niet erg ristig of stil.

• 6Eetgelegenheden

• 8Appie 17-08-2014

Prima camping

Wij waren er 2,5 week, keurige camping met een super animatieteam! Prima strand, sanitair was meestal netjes, wij waren met de caravan en hadden een mooie plek. Wat ons stoorde was het aantal Duitsers daar moet je wel van houden.Wij vonden het heel leuk voor 1 keer, dat ligt aan de omgeving niet aan de camping!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Karin de Laat16-08-2014

heerlijke camping

Met jonge kinderen een heerlijke strandcamping. Goede caravan met groot overdekt terras, kleinschalige camping dus overal vlakbij. Prachtig strand. Heel leuke kidsclub, mijn dochter is haar cd 2014 vergeten dus als iemand ons aan de namen van artiesten en liedjes kan helpen graag! Ze mist de muziek heel erg. Heel leuke en professionele begeleiding van de kidsclub en avondanimatie en lekkere pizza's en ijsjes! Ook goed winkeltje met aardig personeel. Volgend jaar weer!

• 9Sander10-08-2014

Echte familiecamping, klein van opzet

Via last minute in touroperator tent terecht gekomen. De camping staat vol met mobile homes, lodge tenten en staplaatsen. De plaatsen zijn klein en bieden naast het houten terras weinig ruimte. Alle straten zijn bestraat, waardoor kinderen heel goed kunnen steppen, fietsen en skaten. Het zwembad ligt centraal en het strand is voor iedereen dichtbij. Hier liggen gereserveerde bedden, maar je kunt op prima zelf aan de vloedlijn liggen. Ons beviel de kleinschalige opzet, animatie en veel Nederlandse kinderen tot 12 jaar. Voor oudere kinderen is weinig te beleven. De zee loopt langzaam af naar dieper, dus ideaal voor kleine kinderen. Bij bepaalde wind waren er wel wat krabben, dus waterschoentjes zijn dan wel aan te bevelen. Op het strand komt iedere dag een kar met versnaperingen langs en veel Indiërs met koopwaar (horloges, badlakens, sieraden, haarvlechten, massages e.d.). De campingwinkel heeft veel en is wel duurder dan de Ali, maar voor kleine dingen hoef je echt niet rijden.

• 8johan04-05-2014

Hele mooie kindvriendelijke (<10 jaar) camping

Deze kleine camping is een ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen (<10 jaar). Ook waren er redelijk veel ouderen (camper/ caravan). De verwarmde zwembaden zijn ideaal (kinderenbad dat maximaal een centimeter of 80 diep is, en het andere bad is 1,50 meter diep). We hadden een lodgetent gehuurd en die was helemaal prima. De camping is schoon en wordt ook schoon gehouden. Kinderanimatie is ook weer voor de kleinere kinderen prima. Het (kindvriendelijke) strand ligt direct aan de camping...ook ideaal. Het speeltuintje is wat minder. Wij waren er eind april/ begin mei en het weer was wisselvallig. Restaurant op de camping 1 x gegeten, maar was niet spectaculair (prijs/ kwaliteit in orde) Tip. Achter het restaurant van de camping ligt een restaurant waar je prima kunt eten (ook "take away"). Vanuit de camping naar de grote weg, die oversteken en meteen rechts een winkel met heerlijke (niet dure) wijn, olie, groenten en fruit. Supermarkt op 8 (autominuten).

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 8Vj huisman07-12-2013

Mooie fijne camping

Fijne camping perfect voor gezinnen. 3x geweest. Heerlijk strand. Personeel receptie vreselijk stug. Restaurant en winkel heel vriendelijk. Hadden afgelopen zomer 3000 euro aan accommodatie betaald . Wilde op de vertrekdag nog in het zwembad en zee blijven. Dat mocht alleen als we zouden bijbetalen ook voor de Auto. Dat viel ons toch wel erg tegen. Juffrouw van receptie had veel last van chagrijn als visitekaartje van de camping. Bewaker (de kale) is een vriendelijk man die ervoor zorgt dat het s nachts muisstil is op de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Suncamp

9 tips over Camping Vela Blu (Glamping)

• johan, 04-05-2014

Tip. Achter het restaurant van de camping ligt een restaurant waar je prima kunt eten (ook "take away"). Vanuit de camping naar de grote weg, die oversteken en meteen rechts een winkel met heerlijke (niet dure) wijn, olie, groenten en fruit. Supermarkt op 8 (autominuten). de boot naar Venetie op 10 (auto)minuten.

• Rob en Nancy , 02-05-2013
    1. Ben te tussen de 15 en 29 jaar, of heb je kinderen in die leeftijd? Koop dan een 'Roling Venice Ticket' . Dat is drie dagen onbeperkt reizen met alle bootvervoer in en om Venetie voor €18,-. Dat is normaal de prijs voor 12 uur. Wij kochten dit voor onze kinderen en zelf de 72 uur kaart (€35,-). Zodoende drie dagen lang Venetie en de noordelijke eilanden bevaren.
    2. Check in Venetie bij de dagmenu aanbiedingen of het incl. service en tax is. Anders wordt een leuke aanbieding nog duur...

• cindy, 22-08-2012

piratenboot vonden de kinderen erg leuk,en wij venetie natuurlijk,ga tegen het eind van de middag ,anders is het er soms te warm.en de badplaats om lekker te eten en winkelen savond's is jeselo de moeite waard.

11 vragen over Camping Vela Blu (Glamping)

• ricardovanwijk_1, 28-11-2015

Nederlanders in hoogseizoen

Wij willen met onze kinderen van 5 en 10 gaan in eind juli/begin augustus. Zijn hier dan veel Nederlandse kinderen van gelijke leeftijd?

• gerard, 13-09-2014

verschil in staanplaats

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is (behalve de grootte) van staanplaats A en B? Ik zie dat A verder bij t zwembad vandaan is en waarschijnlijk rustiger, maar is het niet zo dat hier bijvoorbeeld alleen maar italianen staan die hier vast hun vakantie doorbrengen? We zoeken gewoon een leuke plaats waar ook wat aanspraak is voor onze kinderen. Iemand tips?

Nigel, 27-07-2015

Nee zijn met name Duitsers die op deze plekken staan.

• Ralph, 03-09-2014

meivakantie

Weet iemand of er in de meivakantie al bedrijvigheid is op de camping? Is er animatie en zijn alle voorzieningen geopend?

Camping Vela Blu (Glamping) info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen