Camping Vela Blu (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag20°13°
Camping Vela Blu (Glamping)
8,2

9 tips over Camping Vela Blu (Glamping)

Sander, 10-8-2014
Buiten de poort van de camping zit ook een heel leuk Italiaanse restaurant. Erg goed gegeten. Door de aanwezigheid van de laguna van Venetie heb je altijd wel last van muggen. Neem dus muggenspul, Citronelle kaarsen en een vliegenmepper mee.
johan, 4-5-2014

Tip. Achter het restaurant van de camping ligt een restaurant waar je prima kunt eten (ook "take away"). Vanuit de camping naar de grote weg, die oversteken en meteen rechts een winkel met heerlijke (niet dure) wijn, olie, groenten en fruit. Supermarkt op 8 (autominuten).

de boot naar Venetie op 10 (auto)minuten.

corinne, 7-8-2013

Als je de camping af gaat tot aan de doorgaande weg. Links af. Aan de rechterkant zit een restaurant met buiten life muziek en goede vissoep.

Vertrek voor 8 uur van de camping als je iets wilt bekijken. De doorgaande weg is erg druk.

De boot naar venetie gaat ieder half uur al vanaf 6.00 uur. Haven is 10 minuten van de camping.

Steden als padua en vicence zijn de moeite waard. Hou je van boulevaards dan kun je naar Jesolo. Sea world vonden onze kinderen erg leuk, maar erg duur!

We hebben een aantal aanbieders voor Vela Blu (Glamping) voor je op een rij gezet:

Rob en Nancy , 2-5-2013

1. Ben te tussen de 15 en 29 jaar, of heb je kinderen in die leeftijd? Koop dan een 'Roling Venice Ticket' . Dat is drie dagen onbeperkt reizen met alle bootvervoer in en om Venetie voor €18,-. Dat is normaal de prijs voor 12 uur. Wij kochten dit voor onze kinderen en zelf de 72 uur kaart (€35,-). Zodoende drie dagen lang Venetie en de noordelijke eilanden bevaren.

2. Check in Venetie bij de dagmenu aanbiedingen of het incl. service en tax is. Anders wordt een leuke aanbieding nog duur...

KimW, 20-2-2013
Rond 15 uur met de boot naar Venetie en Murano. Niet heel duur en leuk uitstapje ook voor kinderen. Wel eerst naar Murano (voor 18 uur) en daarna hapje eten in Venetie.
Jarno, 24-9-2012

- Koop een kaartje voor Venetië op de camping, overal in de boot toegang

- Supermarkt 'Ali' heeft het grootste assortiment (op de weg naar Jesolo)

- Neem anti muggen spul mee, is daar vrij duur

cindy, 22-8-2012
piratenboot vonden de kinderen erg leuk,en wij venetie natuurlijk,ga tegen het eind van de middag ,anders is het er soms te warm.en de badplaats om lekker te eten en winkelen savond's is jeselo de moeite waard.
sappiman, 14-8-2012

In de nabije omgeving valt er eigenlijk niets te beleven op een waterpark na, en is het er dood. Ja een tocht naar Venetië kun je maken, maar eigenlijk is het niet meer de moeite waard door het massatoerisme.

Conclusie. daar komen we nooit meer terug.

Hanneke, 10-7-2012
tip van mijn zoon; spelletjes winkel.