11 vragen over Camping Vela Blu (Glamping)

• ricardovanwijk_1, 28-11-2015

Nederlanders in hoogseizoen

Wij willen met onze kinderen van 5 en 10 gaan in eind juli/begin augustus. Zijn hier dan veel Nederlandse kinderen van gelijke leeftijd?

• gerard, 13-09-2014

verschil in staanplaats

Kan iemand mij vertellen wat het verschil is (behalve de grootte) van staanplaats A en B? Ik zie dat A verder bij t zwembad vandaan is en waarschijnlijk rustiger, maar is het niet zo dat hier bijvoorbeeld alleen maar italianen staan die hier vast hun vakantie doorbrengen? We zoeken gewoon een leuke plaats waar ook wat aanspraak is voor onze kinderen. Iemand tips?

Nigel, 27-07-2015

Nee zijn met name Duitsers die op deze plekken staan.

• Ralph, 03-09-2014

meivakantie

Weet iemand of er in de meivakantie al bedrijvigheid is op de camping? Is er animatie en zijn alle voorzieningen geopend?

• Carola, 21-07-2014

Reis

Wie heeft er een goede tip voor een accommodatie om tijdens de heenreis naar camping Vela Blu te overnachten. Het gaat dan om een plaats en accommodatie in Oostenrijk. Alvast bedankt! Carola.

We hebben een aantal aanbieders voor Vela Blu (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    D-reizen
    Suncamp
    Suncamp

• K, 03-03-2014

Hoe groot zijn de staanplaatsen?

Ik kan nergens op de website van de camping iets terugvinden over de grootte van de staanplaatsen. We hebben een zeer grote vouwwagen en hebben eigenlijk wel een plek nodig van 100m2........

Wie oh wie heeft er ervaring met de grootte van een staanplaats?

johan, 04-05-2014

Er zijn grote en kleine staanplaatsen (de staanplaatsen die het dichtst bij het restaurant liggen zijn het kleinst). Je kunt dit het beste vooraf even aan de receptie vragen.

• Wendy, 21-07-2013

Stoelen bij het zwembad

Ik heb begrepen dat je stoelen en parasols bij het zwembad kunt huren. Mag je ook je ook je eigen stoel meenemen?

corinne, 07-08-2013

Ik heb dat niet gezien. Er is een gedeelte waar je de handdoeken neer kunt leggen. Dit is niet echt ruim. Ik kan me voorstellen dat ze dat niet toe staan.

wendybinken, 08-08-2013

Bedankt voor je reactie. Wij zijn net terug en idd mag je niet zelf een stoeltje meenemen. Heerlijk zwembad. Geweldig voor de kids.

• Hens, 03-01-2013

reserveren

Kun je op alle plekken op de camping alleen maar reserveren van zaterdag tot zaterdag of zijn er ook andere opties mogelijk?

Loetje, 13-03-2013

Volgens mij kan het indd alleen op zaterdag

• Wies, 01-09-2012

Vragen over Vela Blu

Wij willen volgend jaar zomer 2 weken caravan Torcelo plus gold holiday boeken. Hebben deze een gunstige ligging? (qua geluidsoverlast bv) Ik lees in de folder dat er lakens, handdoeken en strandlakens bij de prijs zijn inbegrepen. Wat houdt dit precies in? Betreffen dat hoeslakens, kussen + slopen en dekbedovertrekken? En zijn er dan ook dekbedden aanwezig? Hoeveel handdoeken krijg je en worden deze na een week verschoont? Ook begrijp ik niet helemaal of de caravan na de 1e week ook een schoonmaakbeurt krijgt. En betekent de eindschoonmaak dat je de caravan zo kunt verlaten? Dan nog een vraag over de bedjes op het zwembad, moet je hier 's morgens al vroeg bij zijn wil je nog een bed+parasol kunnen bemachtigen? Of is er altijd wel 1 vrij. Is de camping (en het zwembad in het zomerseizoen overvol of is het goed te doen? Kunnen fietsen op de camping gehuurd worden?

Ik hoopr dat er iemand is die mijn vragen kan beantwoorden. Alvast bedankt!

corinne, 07-08-2013

De camping is erg klein, dus de ligging is altijd goed. Er is geluidsoverlast tot 23.00 uur. Daarna is het vrij rustig op de gehele camping. Wij hadden zelf de tent mee dus overige vragen over de caravan kan ik niet beantwoorden. Wij zijn drie weken op de camping geweest en konden 1 keer geen bedjes met parasol krijgen. Maar wel zonder parasol. Dus de drukte viel mee. Wil je zeker zijn van een bedje dan kun je om 10.00 uur al een bedje reserveren. Vroeger is het bad nog gesloten. Ik vond het zwembad en het strand niet niet overvol. Goed te doen, zelfs met 3 kinderen. Lekker overzichtelijk. Fietsen huur heb ik niet gezien, maar het was ook veel te warm dit jaar om te fietsen. Succes ermee, Corinne

wendybinken, 08-08-2013

Bij de receptie kunnen fietsen worden gehuurd.

• Marije, 20-08-2012

Zwembad open eind april??

Weet iemand of het zwembad eind april open is? Wij willen in de meivakantie naar deze camping en het zou voor de kinderen wel leuk zijn als het zwembad open is.

johan, 04-05-2014

Zwembad was vanaf 12 april open. Het zijn twee baden en die zijn allebei verwarmd. Ideaal dus.

• ingrid, 15-06-2011

supermarkt

hallo is er ergens een goede supermarkt in de buurt? zijn de lodgetenten echt zo erg waar ligt het zwembad ik zie dat er mensen zeggen dat het op de verkeerde de plaats ligt zeggen sommige. wie kan mijn leuke tips geven? Groetjes Ingrid

cynthia, 15-08-2011

Er is een supermarkt op de camping, prima producten voor prima prijzen, voor andere supermarkten ben je wel afhankelijk van fiets of auto, maar de campingstraat links uit (rustigste optie) zo'n 3 km is een redelijk kleine maar echt prima supermarkt, en zo'n 5 km de andere kant op is een grote supermarkt, maar die is echt dramatisch druk...ook de weg er naar toe. Het zwembad was echt super, 2 zwembaden, eentje die ook voor de allerkleinsten super is, en de andere blijft ondiep maar daar kun je wel echt heerlijk in zwemmen. Super geregeld, zie niet waarom het verkeerd zou liggen. Wij zijn net terug van 2 heerlijke weken daar, zou zo terug willen!