Camping Residence Villagestersterstersterster

7.5Goed

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

7.5Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Village voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Residence Village ligt in Italië in de regio Veneto. In het campingrestaurant kun je lekker eten voor een goede prijs. Voor de kids is er animatie, maar ook het strand en de zwembaden bieden vermaak. Minder geschikt voor rustzoekers vanwege het geluid van de discotheek vlakbij. Tip: maak een dagtrip naar Venetië.

84 reviews over Camping Residence Village

• 2019
    8Wendy03-08-2019

Heerlijk

Bewapen je tegen de muggen. Een heerlijke vakantie gehad met een mooi zwembad en strand op de camping. Systeem van de ligbedden is wat aangepast, maar blijft klant onvriendelijk. Wij komen hier zeker nog een keertje terug.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Susan28-12-2018

We gaan zeker nog eens terug!

Dit jaar voor de 2e keer naar deze camping geweest en blij verrast bij aankomst omdat er een heel stuk bijgebouwd was aan het zwembad. Het is een kleinere overzichtelijke camping en heel dichtbij de zee. Het sanitair werd meerdere malen per dag gepoetst en goed bijgehouden. Leuk animatieteam, de kinderen willen het liefst volgend jaar weer terug. Lekker eten in het restaurant!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Dorlas22-08-2018

Super mooie camping, maar wel met geluidsoverlast!

Wij zaten met ons gezin in de MAXI CARAVAN SUPER NEW. Zijn hier nu 2 jaar achter elkaar geweest. Caravan is echt fantastisch zeker met het extra keukentje in de veranda.

Pluspunten - restaurant op de camping (eten is erg goed, personeel aardig en prijs-kwaliteit verhouding is goed) - animatie is top, elke dag meerdere dingen te beleven voor onze kinderen - Combi van het weer, strand en zwembad is echt ideaal - vele marktjes op korte afstand rijden - mooi natuur, mogelijkheden om te fietsen en natuurlijk uitstapjes naar Venetie

Minpunten - geluidsoverlast van discotheek in Jesolo. Ondanks silence hour van 23.00 - 7.00 meerdere nachten last gehad van flinke geluidsoverlast (tot wel aan 7.00 in ochtend toe) - klantonvriendelijke systeem voor reserveren bedjes zwembad - deze voorheen relatief rustige camping is door de extra plaatsen/ huisjes nu echt goed vol.

Vanwege de geluidsoverlast hebben wij besloten niet meer terug te keren.

• 8Inge22-08-2018

Erg genoten, perfect voor kleine kinderen!

Wij hebben erg genoten op deze camping. We zaten in een stacaravan Willerby. Deze zijn niet erg nieuw maar van alle gemakken voorzien, vooral de airco is geweldig! De bedden zijn kort 1.80 maar we hebben er toch goddelijk op geslapen. De zwembaden zijn geweldig met veel prachtige glijbanen voor kinderen. Onze kinderen zijn 3 en 5 daarvoor was het allemaal geweldig! Tip: wel handig om zelf een koekenpan mee te nemen, dit zit niet in het huisje. Gelijk links naast de camping zit een pizzaria met veel speeltoestellen, erg leuk! Van de muggen hebben wij weinig last gehad, niet meer dan in Nederland. Van 1 tot 3 was het zwembad enzo gesloten, dat vonden wij wel jammer aangezien je dan s'morgens moet "haasten". In de omgeving is niet echt heel veel te doen maar dat wisten wij van te voren dus dat is ons niet tegen gevallen. Wij vinden deze camping echt een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

• 5Fam. Veenstra17-08-2018

Nooit meer

De stacaravans (van touroperator) hebben hun beste tijd gehad, ze zijn groezelig, niet goed schoon, dingen gaan snel stuk, bedden zijn slecht. En dat voor ruim € 1000 per week. Het park zelf is wel OK, heel massaal wel dus daar moet je van houden. We vonden het nogal luidruchtig, ook ‘s nachts als een nachtclub in de buurt open is en de beats je wakker houden. Zwembad is prima en strand ook, restaurant ziet er ook goed uit en eten smaakt goed. Als je een verblijf hier overweegt - wat kids geweldig zullen vinden - boek dan een accomodatie direct van de camping zelf. Die zien er een stuk frisser en nieuwer uit.

• 3Staat v/h sanitair

• 8Linda15-01-2018

Fijne camping met jonge kinderen

Fijne, goede camping met alle faciliteiten. Zwembad met glijbanen, aan het strand, winkeltje, restaurants en animatie. Alles is lopend te doen ook voor een peuter. Voor een gezin met jonge kinderen erg fijn. Voor oudere kinderen is er minder te beleven. Het zwembad is vernieuwd en erg leuk het enige wat ik een beetje miste was een peuterbadje waar een dreumes of peuter zelf kan lopen en spelen met water. De omgeving is niet heel speciaal. Alleen Venetië en de eilandjes zijn leuk om naar toe te gaan. De siësta wordt erg streng nageleefd. Behalve dat de winkels, restaurants en het zwembad gesloten zijn, mogen kinderen ook niet spelen op de paden en is de afwas gesloten. Dat zou voor mij anders mogen.

Wij hebben het erg fijn gehad en ook de kinderen. We gaan dan ook zeker nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Oude reviews

9Anouk Schotanus19-08-2017

Genoten!

Heerlijk kleine goed verzorgde camping! Heel mooi zwembad met hele leuke speeltoestellen voor de kinderen! Sanitair erg netjes en nooit hoeven wachten voor een douche. Zee is lekker warm en loopt erg geleidelijk af dus ideaal voor de kleine kinderen. Camping word goed schoongehouden qua paden en strand! Het restaurant en de beachbar zijn erg gezellig en het eten/drinken lekker. Het is een kleine camping, wij stonden met onze eigen caravan aan de rand van de camping maar zowel zwembad/winkeltje/strand enz is allemaal maar 1 of 2 minuutjes lopen. Onze zoon van net 2 liep alles met gemak. De siësta en de rust van 23 tot 7 uur word goed in acht gehouden hierdoor lekker rustig. Ook is er altijd security aanwezig op de camping die alles wat in de gaten houd maar dan wel op een relaxte manier. Strand word om 0.30 uur met hekken afgesloten zodat er geen mensen meer op of af kunnen ivm lawaai/overlast. Wij hebben voor 2018 weer geboekt!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Agneetje14-08-2017

Heerlijk!

Bij aankomst kregen wij een minder fijne plek, vonden wij. De caravan op ongeveer 1 meter afstand tegenover de buren, van voortent tot voortent. Terwijl de andere caravans allemaal naast elkaar geplaatst staan (muv 6 caravans dus). Met een beetje moeite hebben wij gelukkig de caravan kunnen wisselen en zaten wij er heerlijk bij. Heel centraal, 1 minuut van het zwembad af en 1 minuut van het strand af. De inventaris was karig, geen magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat of koekenpan! Achterstallig onderhoud mbt de douche:douchekop bleef niet recht staan, doucheknoppen lieten los. De bedden, caravan Willerby, zijn erg klein!! 70 cm x 180 cm voor de enkele bedden en 140 cm x 180 cm voor het 2 persoonsbed. Voor lange mensen dus zeer klein/kort. De bank in de woonkamer biedt uitkomst, 220 cm lang (en onder de airco). De matrassen lagen overigens wel lekker. Verder een nette caravan. Heel fijn dat er buiten in de voortent ook nog een keukentje zit, met koelkast.

De camping is heel netjes, wordt goed onderhouden. Met een veegwagen worden de dennennaalden regelmatig weggehaald. De anti-muggen sproeiwagen rijdt 2x in de week rond, want muggen zijn er zeker. Met goed insmeren kom je een heel eind! Het is een niet te grote camping, wat wij heel fijn vonden voor de kinderen. Personeel spreekt Engels/Duits. Ivm Siësta is het zwembad en de camping van 13.00-15.00 uur gesloten. Je kunt er met de auto niet af, te voet wel. Je kunt je auto wel voor de receptie parkeren en dan de camping op/af. Na 23.00 uur is het stil op de camping.

Het zwembad is super! Er is een heel nieuw gedeelte bij gekomen. Een piratenboot met glijbanen, watersproeiers met glijbanen, bubbel gedeeltes, 2 diepere baden en een speelgedeelte met sproeiers los van het zwembad voor de kleintjes. De ligbedden moet je huren. De badmeesters houden het zwembad zeer goed in de gaten. Wij vonden ze niet te streng, juist heel fijn dat ze het zo in de gaten houden. Het strand is ook super en direct aan de camping! Heerlijk warm water. Strand loopt geleidelijk af, dus voor kleintjes ideaal. Genoeg plek om te zitten, of je huurt een ligbed. Er zijn ook 2 strandwachten aanwezig.

In de omgeving zijn genoeg supermarkten, de Spar direct aan de overkant. Ali ongeveer 5 minuten rijden, Familia, Lidl, (MC Donalds) etc. ongeveer 10 minuten rijden. Lido di Jesolo is heel leuk om naar toe te gaan, 10 minuutjes rijden. Kilometers lange winkelstraat, heel gezellig. En Caorle is een hele mooie plaats. Een boottocht naar Venetië hoort er natuurlijk ook bij, erg mooi! Ongeveer 20 minuten rijden naar Punta Sabbioni, waar je kunt parkeren en de boot pakt naar Venetië. T/m 6 jaar is het gratis, vanaf 6 jaar €15,- p.p. Wij hebben de boot tickets bij Punta Sabbioni gekocht. Wij hebben geen last van drukte gehad via de toegangswegen. Het is een mooie groene omgeving, niet zo saai als we gedacht hadden nav de recensies.Er is genoeg om naartoe te gaan.

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad!!

miinpunten - door de windrichting kun je last hebben van harde muziek tot ver in de ochtend (discotheek/evenementen in Lido di Jesolo) - hars wat uit de bomen op je auto valt, tip: neem een dekzeil mee

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 7Anouk Buiskool19-10-2016

Mooie camping in saaie omgeving

Wij verbleven hier in een stacaravan met jonge kinderen. De camping is netjes en schoon en er wordt veel georganiseerd. Verder is er een winkeltje en een prima restaurant. De regels op de camping zijn wel wat strikt en streng en het duurt een paar dagen voordat je precies doorhebt hoe alles werkt. Zo stonden wij op een regenachtige dag vast op de camping omdat de siësta erg strikt gehandhaafd wordt, en wij pas om 15 uur weer met de auto weg mochten... ook in het zwembad zijn ze erg streng. De kinderdisco vonden onze kinderen geweldig. Maar verwacht aan die kant van Italië niet de pittoreske stadjes. Een uitstapje naar Venetië, murano en burano is erg leuk, maar veel meer is er in die omgeving niet te doen. Het nabijgelegen Jessolo is een soort Benidorm. In de avond stond er voor elk restaurant een wachtrij om een plekje te kunnen krijgen. Wij werden daar niet blij van. Voor een weekje was het er prima, maar ik zou er zelf niet voor langer boeken.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Wilco05-09-2016

Echt een familie camping

Ligging: tegenover de camping zitten twee kleine supermarktjes, ideaal voor om 's ochtend broodjes te halen. Jesolo is goed te bereiken met de auto. Helaas vonden wij het niet ideaal om op de fiets er heen te gaan, geen fietspaden, slecht verlicht en sommige delen mogen de auto's 70km. Restaurant is lekker en betaalbaar! Verder was onze stacaravan goed en schoon. Door de animatie en zwembad (1,40m diep) kun je zien dat ze echt gericht zijn op gezinnen met kleine kinderen. 's avonds veel te doen voor de kleintjes. Het strand is heerlijk en rustig. Pluspunten: Stacaravan, ook al lopen er veel kinderen rond toch erg rustig, het uiterlijk van de camping was mooi, het strand en Jesolo erg leuk. Minpunten: Jesolo niet op loop/fietsafstand, personeel spreek nauwelijks Engels en de pannen(tip neem eigen koekenpannen mee)

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

10 tips over Camping Residence Village

• Patrick, 12-08-2013

Probeer niet in het weekend aan te komen maar doordeweeks. Doe dit ook met het vertrekken.

• Joke in 't Veld, 25-08-2013

Venetië, Murano, Burano, Jesolo

• Johan en Marianne, 17-08-2013

Tip: aan de overkant hebben ze heeeeeeeeeeeerlijke cappucino en latte machiatto

14 vragen over Camping Residence Village

• Cindy, 19-08-2015

Toeristen

Weten jullie of er veel Nederlanders komen? Ik (13 jaar ) zelf vind dit geen probleem, maar mijn ouders hebben liever weinig tot geen Nederlanders. Het gaat om de maand(en) juli en augustus. Alvast bedankt!

• lars-mironne, 11-07-2014

BBQ bij Maxi Caravan

Wij hebben een Maxi Caravan Comfort gehuurd van de camping zelf, weet iemand of er een BBQ bij de stacaravan staat? Voorgaande jaren altijd via Roan of Go4Camp gehuurd en daar was dit wel het geval maar hier kunnen we niks over terug vinden.

Familie, 10-08-2014

BBQ moet je zelf meenemen

• Kim, 07-07-2014

Bijzettentje bij stacaravan

Hallo,

Ik vroeg mij af of een van jullie weet of het is toegestaan om een bijzettentje naast de gehuurde stacaravan te plaatsen?

Alvast bedankt, Groeten Kim

Familie, 10-08-2014

Daar is geen ruimte voor; je kavel is je caravan plus voortent

Camping Residence Village info

• VerzorgingLogies-ontbijt
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Engels, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Party service, Portier, Post service, Ticket service, Tours, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats