Camping Klaus

7.5Goed

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

7.5Goed

• 7.5Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

24 reviews over Camping Klaus

• 10Mark06-12-2016

Zon, zee, strand en gezelligheid!

Italië.. een prachtig land! Vaak geweest, maar wist niet dat de Adriatische kustlijn nog mooier is dan al het andere. Camping Klaus, maakte het nog mooier voor ons. Dichtbij het strand, de kampeerplekken meer en deel in de schaduw en Venetië om de hoek! Heerlijk vertoeven op Camping Klaus, een échte aanrader!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8irene02-12-2016

Prima uitvalsbasis voor Venetie

Afgelopen zomer ben ik met touroperator mee geweest naar deze camping. Wij stonden gelukkig op een eigen veldje, dus ik heb niet veel van de camping gezien. Het was wel allemaal erg basic. Sanitair verouderd, maar de ligging maakt veel goed. Het strand is letterlijk 100 meter lopen. Daarnaast is het vanuit de camping gemakkelijk om de bus te nemen naar Lido di Jesolo en Venetië.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 1Antje Kuilboer14-08-2016

Slechte ervaring!

Een zeer slechte ervaring! We zijn naar 3 dagen hardhorend vertrokken! Sanitair niet schoon en verouderd. Restaurant/snackbar bij het strand slecht. Eigenaar stink naar drank en is onbuigzaam als je klachten hebt. De blonde receptioniste is zeer onvriendelijk. De camping is wel "rustig" in de avond, want er is ook werkelijk helemaal niks te doen. Maar je ligt wel de hele nacht nog tot een uur of vijf mee te genieten van de harde muziek en feesten elders. Of van dronken mensen op weg naar hun kampement. Ja zeker als de wind verkeerd staat, heb je echt pech. Komt alle lawaai van de andere hutje mutje campings gezellig overvliegen. Strand stukje is vrij betreedbaar en hoef je niet voor te betalen. Druk en vies is dan het gevolg. De campingeigenaar, Klaus zelf, wil alleen geld verdienen en bekommert zich niet om een toerist meer of minder of het naar de zin maken van zijn gasten. Niet boeken, zonde van je geld!!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 6Spit18-08-2015

niet voor herhaling vatbaar

Het veld vd touroperator is mooi opgezet. De camping echter is geen 3 sterren waard. Het sanitair is oud, vies en kapot. Er kwam geen verandering toen er melding van gemaakt werd. Op de camping is geen trapveldje, is geen zwembad en een miniscuul klein en kapot speeltuintje. Voor de kinderen is er alleen mogelijkheid tot spelen tussen de tenten of op het strand, dat is geen pretje als het warmer is dan 30 graden. De douches zijn in aantal meer dan voldoende en ook de waterkracht is in orde. De camping is een goede uitvalsbasis om Venetië te bezoeken, het strand is ong 100m lopen. De andere excursiemogelijkheden zijn prima.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Ruben01-02-2013

Helaas niet meer voor jongeren

Afgelopen zomer hebben we met vier vrienden, twee weken lang op camping Klaus gestaan. We stonden op het jongerenveld van Tjau! Tours, en hebben werkelijk een topvakantie gehad. Tjau! Tours biedt je de kans om eruit te halen wat er in zit. fijne balans tussen goede voorzieningen en uitgaansgelegenheden. Tjau! is zeer betrokken met haar gasten en dit merk je aan alles. (Tjau! staat niet meer op camping Klaus) Camping Klaus is een kleine maar fijne camping voor mensen met een wat kleiner budget, die toch lekker naar de zon willen en geen risico willen lopen op een onverzorgde camping. De sanitaire voorzieningen zijn prima. De meeste toiletten zijn zogenaamde 'hurk-toiletten', maar je kunt ook gewoon op de toiletpot ;-). Het sanitair wordt goed schoongehouden door het personeel, wat erg fijn is. Ook de douches zijn uitermate prettig! ongeveer de helft van de douches is in de openlucht, waardoor je tijdens of na een warme dag lekker kunt afkoelen. het enige vervelende is de Siësta (1-3u).

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Tim25-07-2012

"Thumbs Up!!!"

Met vrienden 8 dagen verbleven op het jongeren veld van camping Klaus. Met het strand om de hoek, leuke eet tentjes een bruisend uitgaansleven hebben wij ons geen moment verveeld. Het sanitair op de camping was allemaal goed in orde en werd voldoende schoon gemaakt. Camping Klaus heeft bijgedragen aan een zomer die wij nooit zullen vergeten!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9Ruud Krol23-07-2012

Geweldig, Niet Normaal!

Wij zaten op het jongeren gedeelte van de camping. Heerlijk sfeer, dichtbij het water, alles was goed geregeld en met vervoer van reisorganisatie ben je zo overal! De voorzieningen op de camping waren prima in orde en andere voorziningen waren ook dicht bij gelegen. Ook een aantal leuke clubs zijn dichtbij de camping. Al met al een fantastische vakantie gehad op camping Klaus!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Arthur22-07-2012

Een echte aanrader!

Ik heb een aantal dagen met vrienden doorgebracht op het jongerenveld van camping Klaus. Dit is echt heel goed bevallen. De camping is niet heel groot dus je hebt alles binnen handbereik. Het sanitair wordt netjes bijgehouden en het strand is om de hoek.

Het Nederlandse personeel dat over de tenten gaat is veel vriendelijk. Ze weten iedereen te betrekken bij feesten of andere activiteiten.

Het restaurantje bij de camping is niet indrukwekkend, maar er zijn genoeg andere eettentjes in de buurt.

Ik kon last-minute profiteren van een aanbieding van de jongerenreisorganisatie dus had niet te klagen over de prijs.

Een tripje naar Venetië of Jesolo is heel goed te doen met de boot of openbaar vervoer. Je staat binnen no-time op het San Marcoplein!

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Geert Nooten03-07-2012

Mooie camping

Net terug van 2 weken op camping Klaus, kleine en leuke camping 100 meter van het strand. Met eigen caravan daar geweest, zeer grote plekken, gezellige camping. Voor broodjes en je krantje kun je 400 meter verderop terecht bij de Gran Bazar waar ook een restaurant en 2 supermarkten zijn. Onze zoon van 17 trok veel op met de jongeren van reisorganisatie, deze organisatie verhuurd op een apart terrein van de camping bungalow tenten voor jongeren, hier heb je totaal geen last van, en er is 24 uur per dag toezicht op. Al met al een gezellige en betaalbare camping. Volgend jaar zeker weer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

• 8Kelly Stolp24-08-2011

Een geweldige ervaring!

Ik en mijn vriendin zijn net terug van 14 dagen vakantie op camping Klaus, via de jongerenorganisatie. Wij hebben hier een tent gehuurt die prima bevallen is. De camping ligt een paar minuten lopen van het strand af, en het busvervoer is hier goed te doen om naar Venetië of Lido di Jesello te gaan. Voor goedkope prijs kan je een fiets huren en de discotheken zijn op goede afstand te doen. Via touroperator is er Camping Events, zij organiseren meerdere keren in de week feesjes waar je met de bus heen word gebracht. Dit is top georganiseerd! De verwelkoming van de crew is ook spontaan en je word overal bij betrokken. Ik ben erg enthousiast over deze camping en zou het een ander ook echt aanraden. Als ik de kans had, had ik deze vakantie zo weer over gedaan. De plek waar je zit bied veel mogelijkheden, zowel via camping events of om zelf uitgaanslocaties te ontdekken. Ik zeg, top!

Groetjes Kelly

Gereisd met vrienden in augustus 2011

0 tips over Camping Klaus

1 vraag over Camping Klaus

• Petra, 21-02-2012

beste route voor auto met caravan vanuit nederland

Hallo, Wij gaan dit jaar voor het eerst richting Italie en willen naar camping klaus. We gaan met auto en caravan, kan iemand ons tips geven wat de beste route is om te nemen, we zien namelijk via michelin dat er verschillende zijn ( 3 opties). We willen het liefst zoveel mogelijk snelweg rijden, we zien er namelijk 1 waarbij we vele haarspeldbochten en vele steile afdalingen enz zien, dit willen we het liefst zoveel mogelijk ontwijken. Hopelijk kan iemand ons helpen aan de juiste route, en wie weet een goede overnachtingscamping voor onderweg. alvast bedankt!

Silvia, 12-04-2012

Hallo Petra,

Wij gaan via luxemburg richting saarbrukken en dan bij Fussen de grens ovrer en dan nemen we de brennerpas en dan richting cavallino treprtorti Het meeste is de snelweg alleen als je oosterrijk in rijd is het een kleinstukje stijle bergen, maar het is opzich goed te rijden. Voor de overnachting moet je kijken in Ulm of andere plaatsen er zijn namelijk gratis overnachting stopplaatsen voor kampers en auto's met caravans. Google op internet. Zelf overnachten wij altijd in Fussen je kunt daar goedkoop een overnachting in een pension/hotel boeken (kijk bij Booking.com) onder de € 100.00 voor 4 personen incl ontbijt. Kijk voor routes op ANWB/Google maps Route 66 etc dan kun je kijken wat het beste optie is voor jullie. PS. in luxemburg kun je goedkoop tanken.

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
    • ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen