Camping Europasterstersterster

8.5Fantastisch

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

8.5Fantastisch

74 reviews over Camping Europa

• 2018
    8Manouk11-08-2018

Super mooi maar muggen!

Super mooie camping! Alles zit erop en eraan grote camping winkel ijs winkel, twee restaurants en een zwembad waar je een kaartje moet geven (die je bij de receptie krijgt) zodat je op een strandbed kan liggen. Soms zijn ze vol maar er is tenmiste geen geren om een plek. Strand mooi maar water erg warm! Plekken zijn erg groot en de toilet voorzieningen zijn echt super mooi en schoon. Niet echt hele mooie dorpjes op loopafstand maar wel een paar restaurants en een soort kermis! Op de camping zelf is elke avond wel iets van een act of live muziek en om stipt 23:00 stil. We hadden langer gebleven als je niet zowel overdag als savonds lek werd gestoken door de muggen! Zelfs op mijn gezicht geprikt meerdere keren! Ook was het wel erg jammer dat smidags het zwembad dicht ging en je een badmuts op moest. Verder een top camping met aardig personeel! Tip ga zeker naar Venetie maar ook naar de andere eilandjes echt heel mooi!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Kate09-08-2018

Nette vakantiefabriek in saaie omgeving

Nette camping met 2 troeven: de aangrenzende heerlijk warme zee met prachtig strand en Venetië op een half uur varen. Sanitair is ook uitstekend.

Omgeving is troosteloos. Een dagje Venetië en verder moet je je op de camping vermaken, waar ik sfeer en wat vriendelijkheid miste. Bij aankomst meld je je bij een loket, alsof je bij de tolpoort op de autostrada staat. Paspoort verplicht inleveren tot de dag van vertrek en tegenspraak wordt niet geduld.

In het relatief kleine zwembad mag niks. Kinderen mogen zelfs niet springen van de kant. De verplichte badmuts draagt ook niet bij aan de lol. Al die regeltjes zorgen voor een wat benepen sfeer in het zwembad.

Een leuk plekje om buiten te borrelen/ijsje te eten/snacken ontbreekt, of het moet je niet boeien dat je op het asfalt zit waar ook gasten rijden met auto’s/ caravan.

We hebben erg genoten van de zee maar een week in deze vakantiefabriek was meer dan lang genoeg.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Henny Sjaardema04-05-2017

Prachtige omgeving!

Ontzettend lekker eten in het restaurant en gezellige bediening,.Schone en mooie toiletten en een goede douche gelegenheid!

Gereisd met partner in april 2017

• 7Bi201605-08-2016

prachtige camping!

Wij kunnen ons niet vinden in de negatieve reacties hierboven. We kwamen toevallig op deze camping terecht maar absoluut geen spijt. Ruime plek dicht bij het sanitairgebouw. Wel wat verouderd maar naar onze mening super schoon. Ander sanitairgebouw splinternieuw en luxe! Camping niet al te groot waardoor onze kinderen alleen de camping over konden. Niets gemerkt van onaardig personeel en veel te doen voor de kinderen. Zwembad mooi en streng maar dat komen we op veel campings tegen. Weinig Nederlanders wat jammer is. Eetgelegenheid erg goed aan het strand! Het blijft een camping en voor luxe moet je naar een hotel gaan!

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Deemster0704-08-2016

Prima Camping

Europa is een prima camping waar weinig Nederlanders komen. Wij verbleven hier van 17-07-2016 t/m 31-07-2016. Het zwembad is mooi en de badmeesters zijn streng wat weer de nodige rust brengt. Het zwembad is gesloten van 13:00 tot 15:00 en je moet een badmuts op wat erg jammer vonden. Handdoekje leggen gaat je hier niet lukken dus dat is weer een erfenis minder. Wij hadden een mooie plaats vlak bij zee. Wij zaten vlak bij het nieuwe sanitair gebouw en die zag er geweldig uit. Het restaurant is prima maar het gebouw zag er wat ouderwets uit. Het is een prima camping maar wel minder dan Pasquali Village en of Union Lido.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Erik31-07-2016

camping 4 sterren waard , santair amper 1 ster

Camping viel heel goed mee, vriendelijke ontvangst, wij hadden een super mooie plaats met zicht op zee, de plaatsen zijn heel verschillend van grote. (van mini plaatsjes tot grote plaatsen). Animatie heel goed, elke avond toffe sfeer op de camping. In de omgeving ook veel te beleven en toffe winkels. De middagrust wordt streng gehanteerd zelfs het zwembad sluit tussen 13 en 15 uur. Van de muggen weinig last gehad mits alle avonden gebruik van citroen spray. Het grootste minpunt maar voor ons het belangrijkste was het sanitair, het is sterk verouderd (de ene kant zijn franse wc's , de ander kant gewone). jammer is wel dat je op geen enkel moment van de dag een propere wc kon vinden. Nochtans zag je de poetsvrouwen 3x per dag, wat je poetsvrouwen kunt noemen want volgens ons kunnen ze beter in de carwash gaan werken, ze spuiten letterlijk alles af met een hoge druk reiniger, goed voor de douches, maar niet voor de wc die je hiermee van binnen niet proper krijgt, ze spuiten je letterlijk van het toilet. Voor ons valt of staat een camping door de hygiene van het sanitair en hier gaan we dus niet meer heen.

• 1Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Ruud en Evelien20-08-2015

Erg mooie camping

Net terug van een heerlijke vakantie op camping Europa, zaten in een ingerichte bungalowtent, helemaal prima. de camping is erg mooi en wordt goed onderhouden, goed systeem bij het zwembad om ligbedjes + parasol te krijgen. Het sanitair is wat verouderd maar dit wordt in 2016-2017 vernieuwd. Heel erg mooi zwembad wat wel tussen 13.00 en 15.00 dicht is. Direct aan het prachtige strand. Minpunt vonden wij dat er niet veel Nederlanders op staan, voornamelijk Italianen en Duitsers, ook een minpunt vonden wij de muggen, we zijn helemaal lek gestoken maar daar kan de camping niets aan doen, dat is daar eenmaal in die omgeving. Restaurant tegenover de camping is erg goed en niet duur.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 2arjen18-08-2015

Nooit, maar dan ook nooit meer....

Wat een onbeschoft personeel achter de receptie. Weg gezet op een plek tegen meters hoge heg. Je kan wisselen naar andere plek maar dan ben je aanbetaling kwijt. Valt niet over te praten, uit gegleden in douche ruimte, ze lachen je gewoon in je gezicht uit. Oud vies versleten sanitair, restaurant lijkt wel een vreet schuur. Strand is wel mooi. En dit alles voor een hoge prijs. Neem de camping ernaast, Union Lido Vacanze, net zo duur maar echt 10x zo mooi en zeer vriendelijk personeel. Wij gaan nooit, maar dan ook nooit meer naar deze camping. Twee sterren is al over gewaardeerd. Wij zijn na 2 dagen gevlucht, hadden voor werk geboekt

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Anja16-08-2015

Gezellige camping, dicht bij breed schoon strand.

Zwembad werkt met pasjes systeem. Als je op bent lever je je clubpas in en krijg je 2 bedden en een parasol. Wel jammer dat het snel op is. Middag rust is erg streng gehanteerd. Soms lastig. (Komt ook dat wij dit niet gewend zijn) goed restaurant, supermarkt met ruim assortiment en vele winkeltjes aanwezig. Plekken niet erg groot maar voor Italiaanse begrippen normaal. Mooie gelegenheid om leuk contacten op te doen met andere mensen😉 Heerlijk dicht bij punta sabioni, vanaf hier, vertrekt de boot naar Venetië. Op de camping zijn hiervoor kaartjes te koop. Mogelijk om met bus vanaf de camping te vertrekken. Grote markt op dinsdag aan de overkant van de camping. Verder veel winkeltjes in de buurt. En niet te vergeten! Meestal heerlijk weer!!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Gert15-08-2015

Fantastische camping voor jong en oud!

Plekken letterlijk bijna direct op het prachtige langzaam aflopend zandstrand. Zeer net sanitair en een prachtig zwembad en niet te vergeten de heerlijkste pizza's op de camping en net buiten de camping. Omgeving; Venetië, Burano, Murano moet je zien!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

2 tips over Camping Europa

• Jutte, 01-12-2012

De winkel is gunstig geprijsd.

• derks, 22-08-2012

Dagje venetie:met de auto naar punto sabionie en dan de boot ri venetie al v.a 9,00 retour p.p. Murano/burano ook leuk om te bezoeken. Heb je nog vragen over iets mail me gerust!

5 vragen over Camping Europa

• Ignace, 09-07-2014

Hond in Venetie?

Beste, wij zouden dit jaar met hond naar Venetie willen. Is dit te doen voor een hond of zijn ze super streng daar? Mogen ze op een gondel?

• Berry, 16-01-2013

Zwembad betalen klopt dat ?

Wie weet er of je als je een staanplaats reserveerd,je het zwembad moet betalen en wat dat dan eventueel koste ?

Derks187, 21-07-2013

Nee hoor zit er allemaal bij in

• I, 19-07-2011

wi-fi

hallo, ik heb een vraag! is er op de camping wi-fi ? groet

derks, 22-08-2012

ja er is wifi alleen bij het internetcafe en rond om de winkeltjes ,kost 4,00 euro per uur.Code haal je bij de receptie en betaald achteraf als je naar huis gaat.

Camping Europa info

• Aantal sterrensterstersterster