Camping Enzo & Stella Maris

Camping Enzo & Stella Maris
7,5

27 reviews over Camping Enzo & Stella Maris in het Nederlands

Topcamping waar orde en netheid centraal staat

Volvo XC 90
6-8-2019

Super mooie en propere camping ! Camping is niet al te groot dus je ligt nooit ver van zwembad, strand en de zeer propere sanitairgebouwen. Hoofdzakelijk Duitse gasten, enkele Nederlanders en Denen. Mooi zwembad met glijbanen en betaalbare horeca. Plaatsen zijn ruim genoeg en speels verdeeld over de camping. Wij komen volgend jaar weer terug! Chapeau voor de familie Enzo.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Mooie nette camping, voor ons te rustig...

Sandra
8-8-2018

Een rustige, schone camping direct aan zee. Voor ons eigenlijk te rustig, we vonden het zelfs een beetje saai. Misschien hadden we dit vantevoren beter moeten checken. Geen avond programma, geen gezellig campingterras, nauwelijks activiteiten voor de kinderen (9 en 11). De omgeving is niet heel bijzonder; Venetië, Murano en Burano zijn de hoogtepunten. Het restaurant op de camping was prima, de kleine supermarkt had elke dag verse broodjes, verse groenten en fruit en wat basis artikelen. Sanitair is wel aan wat renovatie toe voor een 5 sterren camping. Zwembad met glijbaan helemaal goed! Gratis ligbedden maar wel op tijd bij zijn. Voor rustzoekers een geweldige camping, voor ons een beetje een teleurstelling.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Geweldige Camping waar we al 27 jaar komen!

Top camping
25-5-2017

Alles wat je wilt op een camping is er en vooral schoon en netjes

Gereisd Met partner in mei 2017

SUPER MOOIE CAMPING, AANRADER !!!

Baldwin van Hest
3-8-2014

Voor de 3e keer naar toe gegaan met caravan. Je kunt niet reserveren, maar je hebt bijna altijd meteen een plaats of de volgende dag die je dan zelf mag uitzoeken met eigenaar. Eigenaars zijn vader met 2 zoons en SUPER leuke mensen. Mooi en super zwembad met glijbanen, lekkere restaurants, mooi zandstrand met badmeesters enz. Gewoon een SUPER camping meteen aan strand. Je bent zo in Venetië met bood. Mooie plekken bijna allemaal in schaduw onder naaldbomen. Mooie plekken !!! Gewoon naar toe gaan, dan blijf je terug komen hier. Sanitair is gewoon luxe en word 3 x daags schoongemaakt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooiste camping tot nu toe

Erik
14-8-2013

Camping enzo Stella Maris is de mooiste camping waar ik ooit ben geweest in italie.We hadden 2 weken een bungalow 5P+ gehuurd nummer 11 (Oma vrouw man en 2 kinderen (12 en 10 jaar) Alles wordt netjes bijgehouden 2 weken op blote voeten gelopen zegt genoeg De restaurants (2 stuks waarvan 1 aan Zee) zijn van hoge kwaliteit en niet duur. Sanitair geweldig.Zwembaden 3 stuks prachtig , met strenge regelhandhaving Camping ligt direct aan zee. Eigenlijk zou ik een lage waardering moeten geven maar dat verdienen ze niet Enzo verkoopt Rust ( na 11:00 is het stil) en tussen de middag ook Dit heeft ook te maken dat er Weinig Nederlanders en engelse op de camping zijn (veel zwitsers Oostenrijker Duitsers en Denen) Als het aan mij ligt ga ik volgend jaar weer Terug

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Top camping, waar rust en ontspanning voorop staat

D
9-7-2013

Tussen de vele campings in het gebied een pareltje. Camping wordt dagelijks onderhouden en het moderne sanitair is buitengewoon schoon. Ruime schaduwrijke kampeerplekken met alle aansluitingen. Echter plekken direct aan het strand zijn klein en hebben minder schaduw. Het grote zwembad(géén badmutsplicht) is in 2013 uitgebreid met een binnenbad met whirlpools. De campingwinkel is niet te duur en er zijn maar liefst 3 prima restaurants. Aanraders zijn het groentewinkeltje naast de pizzeria (vers en goedkoop) en het ijsstalletje aan het strand. Geen disco of animatieteam, wel is er wekelijks in het zwembad of het strand live muziek. In de speeltuin is er vaak in de ochtend een teken/knutsel clubje voor de kleintjes. Eigenaren zijn behulpzaam en vriendelijk, caravangasten krijgen altijd hulp bij het op zijn plaats zetten. Wel wordt er nadrukkelijk toezicht gehouden op de middag- en met name nachtrust. Dat is voor de eigen ontspanning, een waar genot. Reserveren vooraf is NIET mogelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping

Gerard
22-9-2012

Wij kamperen met caravan nu zo'n 14 jaar, voornamelijk in Frankrijk. Camping Enzo Stella Maris was voor ons de meest perfecte camping waar we ooit gestaan hebben. De eigenaren doen er alles aan om de camping in top staat te houden: schitterend bloemrijk terrein, zeer goed en schoon sanitair, mooi en schoon bewaakt strand, rust, goede eetgelegenheden. Wij hebben dat zeer gewaardeerd! Overal heerst orde en netheid. Via Punto Sabioni met de boot naar Venetie is top. Als je perfectie kan waarderen is dit DE camping!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

De beste/mooiste camping ooit gezien!!

WM Kicken
29-8-2011

Na ong 30 jaar caravaning, hoofdz. Italie, heb ik nergens zo'n mooie en goede camping gezien. We komen er al 23 jaar en we hebben dit adres altijd voor ons gehouden. De camping is al generaties eigendom van de Italiaanse familie ENZ0. Het is geen camping voor de Nederlandse mentaliteit "moet kunnen" Men moet zich strikt houden aan de regels van de camping. Discussie is hen vreemd en zeker geen "grote mond". Hun behulpzaamheid is zeer groot en veiligheid staat voorop. Er wordt voor U gezorgd! Elke morgen komt er een arts en de relaties met eerste hulp en ziekenhuis zijn zeer goed. En daarbij de duurste speeltuigen en mooite zwembad met weer dat goede toezicht. En dat voor prijzen van 1 euro een bol ijs, 1.30 een capuchino, 80 ct een glas water, 2.80 0,4 pils en 6 a 8 Euro een pitsa. U hoefd niet naar de supermarkt. De prijzen in de grote camping winkel zijn dezelfde. Met je zwembroek aan naar het cafe/rest aan het geharkte strant. Ook de kleintjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Fantastische Camping !!!

Fam. van Hest
31-7-2011

Camping Enzo Stella Maris. Wat een mooie, gezellige, leuke, knusse camping. Mooie campingplaatsen waar je NIET kan reserveren. Geen probleem is er vandaag geen plaats dan komt hij er morgen wel. Eigenaren zijn erg behulpzaam. Camping ligt Lekker meteen aan zee, mooi SUPER zwembad met glijbaan enz., lekker restaurant aan zee met gezellig personeel, mooi sanitair. Camping word erg mooi gehouden, maken ze de gehele dag schoon. Wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige camping met klant-onvriendelijke baas.

P. Jansen
Thu Jul 28 2011 16:19:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooie camping met alle faciliteiten die je maar kan wensen. De zoon van de eigenaar, die de leiding heeft is echter erg nors en klant-onvriendelijk. Zelfs bij het onbeleefde af.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Privé sanitair mogelijkJa
      • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Enzo & Stella Maris in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Enzo & Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.