Bed and Breakfast Dolce Acqua

Laatste review

Een absolute aanrader!

Annelies en Bèr Clabbers,
19-7-2018

Een schitterende, authentieke Italiaanse, prachtig verbouwde boerenwoning. Kamers zijn klein maar fijn! Ontzettend vriendelijke en gastvrije ontvangst. De dames doen hun uiterste best om het jou naar de zin te maken. Het ontbijt is fenomenaal en wordt aan tafel geserveerd met veel eigengemaakte producten. Op het strand (op 700 mtr) staan 2 heerlijke ligbedden en een parasol voor de gasten van deze B&B. Voor de deur van Agriturismo Dolceaqua stopt de bus naar Punta Sabioni. Van daaruit kun je met de boot naar o.a. Venetië, Murano, Burano en Torcello.

Kenmerken

19-7-2018

zeer goed

H.J. van Munster
9-3-2009

vriendelijke bediening mooie kamers en zeer uitgebreid ontbijt zeer aanbevelingswaardig

straat naar prive strand

2008

Ronduit fantastisch!

Harriët
16-9-2008

Deze bed and breakfast is fantastisch! De kamer is prachtig en van alles voorzien (flatscreen tv, föhn en koelkast). Het ontbijt is zalig met veel huisgemaakte producten. De mensen die er werken zijn bijzonder aardig. Het ligt tegenover de camping Sant Angelo die aan zee ligt, dus zelf ben je ook met een paar minuten op 't strand. Gewoon fantastisch!

We hebben een aantal aanbieders voor Dolce Acqua voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dolce Acqua in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dolce Acqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.