Hotel Cavallino Bianco

Hotel Cavallino Bianco
8,3

8 reviews over Hotel Cavallino Bianco in het Nederlands

Dit jaar wederom 2 super weken gehad in dit hotel!

We willen daarom ook weer iedereen hartelijk bedanken voor de super service die we weer van iedereen mochten ontvangen.!!!!!

Het was wederom fantastich

John en familie
11-8-2011

WE zijn weer 2 weken in dit hotel geweest en het was weer super goed!!! Nu met ons gehele gezin en kleinkind van 2 jaar.

De eerstkomende jaren zullen we zeker terugkomen!! :o)

Tineke, Miriam, Paolo, Anna, en Nevio, en alle anderen bedankt voor alle goede zorgen en perfecte service

Lekker dichtbij het strand.

Ylonka
14-10-2010

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Goede kamer, altijd een stoel op het strand, hele vriendelijke mensen.

We hebben een aantal aanbieders voor Cavallino Bianco voor je op een rij gezet:

Vriendelijk en gastvrij ontvangst door Nederlands sprekende eigenaresse. Kamer (onze met balkon) eenvoudig, maar functioneel en schoon. Veerboot vanaf Punta Sabbionni naar Venetië, Lido en Burano makkelijk bereikbaar met eigen of openbaar vervoer (ongeveer 9,5 km). Voldoende gratis parkeergelegenheid bij hotel. In de onmiddellijke omgeving diverse eetgelegenheden. Gratis ligstoelen van hotel aan het strand.

23.00 uur sloot de bar, maar toen was voor ons ook tijd om naar bed te gaan na een hele dag Venetië!

Het was weer een heerlijke vakantie in Cavallino,

Het Hotel en vooral de eigenaren, waren zo aardig dat wij weer besloten hebben volgend jaar terug te komen. De variatie met ontbijt, middageten en avondeten is erg goed en de kok kan er wel wat van. De kamers zijn goed en je hebt er ook televisie op de kamers, vooral leuk voor de kinderen. De omgeving met het strand zijn voorbeeldig en ook wordt op het strand toezicht gehouden van de strandwachten, dus een zeker gevoel. Voor wie dan ook uitstapjes wil maken naar Venetië of ergens anders, de bushalte is precies voor het hotel. Het hotel en de mensen die hier in en uit komen zijn heel erg aardig. Wij hopen nog vele jaren hier vakantie te kunnen houden.

een plek om naar terug te gaan

Rob en Wendy Kardol
16-9-2009

Dit hotel is enigszins verouderd qua inrichting, maar alles was keurig en schoon. Alles wat je nodig heb voor een heerlijke vakantie is aanwezig. Dit hotel gaf ons bij aankomst gelijk een huiselijk gevoel. Zeker de eigenaren/medewerkers maakten ons verblijf zeer aangenaam.

Het hotel ligt op praktisch aan het strand en heeft een goede locatie om dagtripjes te maken naar andere leuke plaatsen in de omgeving, zoals uiteraard venetie e.d.

zeker de moeite waard

E Dirkes
15-9-2009

Ik heb genoten van de vriendelijke mensen ,het lekkere eten en je vraagt je af hoe je dit kunt doen voor zo weinig geld

2008

Echt een aanrader!!

J.P. Tichem
17-9-2008

Zeer fijn familiehotel met zeer goede service en uitstekende keuken. Dichtbij het [eigen] strand waar de eigenaar ligbedden voor u heeft staan.

Leuk intiem terras en bar, waar het goed vertoeven is in de avonden.

Kamers ruim maar eenvoudig en zeer schoon!

We hebben een aantal aanbieders voor Cavallino Bianco voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cavallino Bianco in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cavallino Bianco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.