Camping Ca Pasquali (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°-1°
Camping Ca Pasquali (Glamping)
8,1

31 tips over Camping Ca Pasquali (Glamping)

Desiree, 9-5-2015
De omgeving is niet heel bijzonder. Venetie is leuk om een keer te bezoeken. Maar voor de rest weinig te beleven. Lido Jesolo is nog wel aardig met een lange winkelstraat maar met voornamelijk eetgelegenheden.
kim, 17-11-2014
Fieten huren, je kan hele enden rijden langs de weg, onderweg kom je allemaal kleine winkeltjes tegen, erg leuk.
Martine, 17-8-2014

Met de boot naar de eilanden van Venetië is een aanrader, opstappen kan in Punta Sabbioni (10 minuten rijden naar de boot).

In Jesolo aan de doorgaande weg ligt een kart centrum (15 minuten rijden).

Helaas verder niet veel te doen in de omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Ca Pasquali (Glamping) voor je op een rij gezet:

Annemarie, 14-8-2014
Er zijn heel veel muggen op deze camping! Vergeet de deet niet. Wat ook goed hielp tegen de muggen is een lokaal verkrijgbaar soort wierook (in de vorm van een spiraal), dat werkt beter dan citroenkaarsjes etc.
Hoen, 13-8-2014
Tegen de muggen DEET meenemen en spirella's, dan valt het mee.
K@@tje, 11-7-2014
Goed om een loopfietsje voor de kleintjes mee te nemen voor de afwisseling en om de vaart er wat in te houden.

Bianca Rodenburg, 15-6-2014
Ga met de boot naar Venetië. Je kunt bij receptie kaartje kopen voor bus/auto voor 18,00 p.p. echter is het nog wel 20 min lopen naar bushalte. Je kunt ook met auto naar boot rijden en auto parkeren voor 5,00 en bootticket kopen voor 14,00 p.p.
Debbie Van Der Zee, 4-6-2014
Pizzeria Susy in het straatje als je de camping uitloopt, heerlijke pizza's, ook take away
Fam van Dijk, 11-9-2013
dagkaart voor de veerboot kopen en naar en rondom Venetië varen.
A. van de Graaf, 6-9-2013
Het enige wat daar was is Sealife, dit was wel leuk, en je hebt Aqualand, een waterpretpark, wel prijzig, 30 euro entree per persoon. Op een kwartier afstand rijden van de camping kun je oversteken met de boot naar Venetie. Wij hebben een leuke vakantie gehad maar toch zullen wij hier niet meer terugkeren, omdat er in de omgeving verder helemaal niets is. Ben je een type dat de camping niet af komt is het wel goed te doen, want de camping zelf is goed.