Hotel Art & Parkhotel Union Lido

Hotel Art & Parkhotel Union Lidosterstersterster

8.9Fantastisch

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

Op vakantie geweest naar Art & Parkhotel Union Lido?

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Art & Parkhotel Union Lido voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

16 reviews over Hotel Art & Parkhotel Union Lido

• 10Fam Lourens08-04-2017

Geweldig

Wij verbleven in appartement torcello. Deze huisjes zien er goed uit, je hebt er genoeg ruimte. Wat wij heerlijk vonden is dat je voor je huisje nog een stuk gras hebt met ligbedden waar alle kinderen samen spelen voor de ouders is dit ook even lekker ontspannen.

Voor ons was dit de perfecte combinatie van hotel/appartement en camping omdat je van alle camping faciliteiten gebruik mag maken. Het eten op de camping is ook super lekker en helemaal niet duur ik lees dat je soms lang moet wachten tot het eten klaar is dit hebben wij niet meegemaakt in het hoogseizoen.

Verder zijn de waterparken op de camping ook super voor de kids en dit is voor jong en oud leuk voor ieder is er wat wils. Wat wel fijn is dat je je terug kan trekken naar het hotel gedeelte hier is het altijd heerlijk rustig altijd ligbedjes bij het zwembad het maakt niet uit hoelaat je er komt. In de omgeving is weinig te beleven maar dat weet je als naar deze regio toe gaat. Het strand loopt heel langzaam af verder zijn er bedjes gereserveerd voor je bij het strand dus daar heb je altijd je eigen plekje dat is toch echt wel heerlijk.

Wij komen in 2017 terug en kunnen niet wachten!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Peter10-09-2012

Perfect hotel!

Wij waren hier afgelopen zomer en het is werkelijk een prima hotel. De kamers zijn mooi, ruim en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is niet alleen geweldig en zeer uitgebreid, maar ook heel aangenaam door de tafels met uitzicht op de tuin. Ik durf dit hotel iedereen aan te raden!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9es29-07-2012

geweldige huisjes

we zaten in een torcello-huisje behorend bij het hotel. Ideaal gelegen net achter de hoofdstraat dichtbij winkels, supermarkt en strand. 15 minuten lopen naar de zwembaden van de camping maar naast het hotel zwembad waar het lekker rustig is. Het huisje is zeer ruim en compleet, de hotel-service (schoonmaak, handdoeken etc) is geweldig evenals de ligbedden op het strand. De camping is groot maar deze huisjes liggen ideaal. De zwembaden op de camping vallen wat tegen; de klein en te weinig ligbedden; de overige faciliteiten op de camping zijn top en zeer divers verspreid zodat het nergens te druk is. 's avonds zijn er veel muggen; dus goede muggenspray niet vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Lia29-07-2012

Mooie appartementen bij grote camping

We hebben in app. Torcello gezeten. Uitstekende combinatie als je voor de kinderen naar een camping wil maar zelf eigenlijk niet van campings houdt. Altijd voldoende bedjes bij het hotelzwembad (heerlijke rust!) en eigen bedjes op het strand. Alles tot in de puntjes geregeld. Je voelt je op deze bestemming wel op en top toerist, weinig charme van het land zelf in deze omgeving te vinden. App. zijn netjes, nieuwe keukens, leuk terrasje (voldoende privacy), iedere dag schone handdoeken en schoonmaak. Wij vonden de app. Murano nog iets mooier liggen. De 2 zwemparadijzen op de camping vielen een beetje tegen. Als haringen in een tonnetje. Je hebt sleutel van het hek om zo op de camping te komen. Dan zit je direct in het centrum van de camping met veel winkels, restaurantjes etc. Kortom er is op deze accommodatie en de service weinig op aan te merken (buiten de muggen, wat waren er ontzettend veeel!).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Ace31-08-2011

Goed hotel bij een camping

Hotel ligt op een groot campingcomplex, maar voor hotelgasten zijn er eigen faciliteiten, zoals een zwembad en bedden op het strand. Je kunt ook gebruik maken van de faciliteiten op de camping, zoals winkels, restaurants, zwembaden ed. De camping is een stukje Duitsland bij Venetie, dus als je een hekel hebt aan onze oosterburen, zou ik iets anders zoeken.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, ze spreken Duits en Engels. We hadden halfpension, het ontbijt is super. Het avondeten werdgeserveerd in nabijgelegen restaurant. Er was een speciale hotelkaart waar je uit een paar gerechten kon kiezen. Kwaliteit wisselde wat.

Voor de overtocht naar Venetie is er een bus die voor de deur stopt of met eigen auto naar het eind van het schiereiland doorrijden en daar de boot nemen. Helemaal aan het eind kun je parkeren voor 5 euro per dag.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Chantal31-01-2010

Dit was ons eerste hotel waar wij verbleven op onze huwelijksrondreis door Italie. Wat een geweldige locatie! Het hotel lag bij een groot campingcomplex. Ik ben zelf niet echt een liefhebber van kamperen en campings, maar dit vond ik echt een mooi complex. Even terug naar het hotel. Goed hotel, kamers goed! Er was gratis internet op de kamer. Enige nadeel van de kamer was dat er maar 1 stopcontact aanwezig was. Ontbijt ochtends was heerlijk, elke dag prosecco, mmmm! verder mocht je als hotelgast van alle faciliteiten van de camping gebruik maken. Er zijn verschillende restaurants aanwezig op de camping. Ik had daar eerst een beetje mijn twijfels over, maar wow wat een goede restaurants, heerlijk gegeten! Qua ligging vond ik het ook goed, met de auto was je binnen tien minuten bij de boot om naar Venetie te varen en de auto kon je daar parkeren voor 5 euro. Let wel op: rij helemaal door, let niet op de oude mannetjes die je wenken naar hun parkeerplaatsjes. Deze zijn duurder!!

Gereisd met partner in april 2009

• 8Rita15-07-2009

Fijn hotel

Mooi hotel met een heerlijk zwembad. Op het strand staan stoelen met parasol voor je gereserveerd. Verder kun je gebruik maken van de faciliteiten van de camping. Prachtig aangelegd met heel veel bloemen. Geweldig ontbijt. Je kunt bij de receptie een bus/boot-kaart kopen voor je bezoek aan Venetië, de bus stopt voor het hotel.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9F.03-03-2009

SUPERRR!!!

Wij zijn terecht gekomen in dit hotel omdat er geen plaats meer was op de camping! Jammer. Leuke hotel maar kamers wat minder. De kamers waren schoon maar GEEN BALKON!! dat is erg jammer. We waren altijd op de camping maar balkon zou fijn zijn omdat we roken en voor te relaxe. De camping was SUPER erg gezellig en erg luxe. 2 grote zwembaden bij 1 zwembad me zand en barretje erbij met muziek. veel winkeltjes en restaurants. Eten in die restaurants was erg goed en voor een goede prijs!! aleen het drinken is erg duur geloof 3 of 4 euro. Het strand was ook goed en in dat tentje wat daar was kreeg je lekker eten. Mooi hotel en wil zeer zeker nog eens terug komen!

3 minpunten: Niks te doen buiten de camping! ligt langs een drukke weg.

Veeeeeeeel muggen! ik had 24 muggenbulten ik had een spray maar heeft niet geholpen

Niks te doen voor jongeren

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 8Fam. van Kooten31-12-2008

Keurige appartementen, vriendelijk personeel

In sept. een week in appartement verbleven. App. zijn op een apart deel samen met het hotel. Keurige app., worden iedere dag schoongemaakt. Als de kinderen lagen te slapen kwamen ze gewoon later terug. Campinggedeelte is massaal. Veel faciliteiten, wel ingesteld op mooi weer. Eten is restaurants is wel ok, HP is een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in september 2008

• 10Pas Egon22-06-2008

Een absolute aanrader!

Een korte break genomen samen met zijn zoontje van 5 in dit hotel. Een ronduit schitterend ontbijt elke morgen zorgde voor een goede start van de dag. Aan het hotel is een verwarmd zwembad + kinderbad, maar de vrije toegang tot de camping met al zijn faciliteiten, zwembaden, mooi strand met gratis ligstoelen, schitterende restaurantjes, enz... zorgden ervoor dat we slechts sporadisch van dit zwembad gebruik maakten. Voor mensen met kinderen, die er eventjes tussenuit willen, en het plezier willen hebben van een luxecamping gecombineerd met hotelservice, zullen hier zeker aan hun trekken komen. Ik kom alvast terug (maar wel buiten het seizoen, zoals nu).

Gereisd met familie in juni 2008

1 tip over Hotel Art & Parkhotel Union Lido

• Lia, 29-07-2012

Ga naar restaurant Al Fattoria, echt super lekker gegeten.

3 vragen over Hotel Art & Parkhotel Union Lido

• kelsey, 10-11-2011

gebruik va strandfaciliteiten

Voor de 4 de maal gaan we rerug naar Union Lido . We hebben altijd met de kinderen in een caravan van elle vacanze gelogeerd . Deze zomer zijn we maar met 2 en willen we een kamer in het hotel huren . Heeft er iemand weet van of de dependance kamer eruit ziet en of we de strandstoelen aan de camping ook kunnen gratis gebruiken Groeten kelsey

es, 29-07-2012

De depandance kamers zijn groter als de hotel kamers. Maar met kleine kinderen zijn de huisjes van het hotel (torcello of murano) helemaal geweldig. Dan heb je een eigen woonkamer/keuken waar je zelf kan koken met een tuintje voor de deur. 2 strandstoelen en een parasol zijn bij de prijs inbegrepen evenals strandlakers; de stoelen staan op een mooie plaats op het strand.

• esther, 11-10-2011

appartement torcello

Wij hebben voor volgende zomer appartement torcello geboekt. Heeft iemand ervaringen met deze appartementen? Zijn ze netjes en ruim en zijn de afstanden naar zwembad, strand en winkels goed te lopen?

es, 29-07-2012

De huisjes zijn ruim en netjes maar ook zeer compleet; twee grote slaapkamers, overal airco en twee badkamers. De keuken is prima, met vaatwasser, grote koel/vrieskast en een oven/magnetron. Vanaf de huisjes kun je via een poort in de hoofdstraat komen, 1 minuut lopen, het strand is 5 minuten lopen, de grote zwembaden van de camping zijn verder weg, 15 en 20 minuten flink doorwandelen.

• Lianne, 22-01-2011

Avond eten

Hallo,

Wij hebben geboekt ontbijt + avondeten, is dit een lopent buffet of mag de in verschillende restaurants eten?

Bas Smeets, 29-01-2011

Beste Lianne,

Mijn vriendin en ik hebben in dit hotel overnacht in 2008. Wij hebben in totaal 7 dagen hier doorgebracht en hebben alleen een ontbijt in buffetvorm gezien. Hoe wij het gezien hebben was er helemaal geen mogelijkheid om te eten 's avonds in het hotel zelf. Buiten het hotel veel te doen op de camping en je kunt er 's avonds gezellig eten.

Misschien is dit inmiddels wel veranderd.

Alvast een fijne vakantie!

Hotel Art & Parkhotel Union Lido info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kantoor service, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen