Hotel Villa Malaspina

Hotel Villa Malaspina

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Malaspina voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Malaspina in het Nederlands

Schitterend viersterrenhotel

lieven
28-10-2007

Schitterend viersterrenhotel (ook al staat er op deze site drie sterren). Ik ga veel op reis (ook zakenreizen) en dit is qua kamer één van de mooiste hotels waar ik ooit geslapen heb. Dit op een steenworp van het mooie Verona.

Venetië op een uurtje en het Garda meer op een half uur rijden...

Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Malaspina in Castel d' Azzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Malaspina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Malaspina scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: