Hotel Cristallo Castel d' Azzano

Hotel Cristallo Castel d' Azzano

We hebben een aantal aanbieders voor Cristallo Castel d' Azzano voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Cristallo Castel d' Azzano in het Nederlands

Goedkoop hotel voor doorreis

sammieke
1-6-2013

Bevindt zich op een doorgaande weg vlakbij een industrieterrein. Kamers zijn erg gehorig en redelijk schoon. Ook het onderhoud kan beter. Douchekop was kapot , hierdoor badkamer vol water en het elektrische dak rolluik was kapot, hierdoor kwam er veel licht in de kamer 's nachts. Geen wifi en nederlandse tv zender(s) op de kamer beschikbaar. Alleen internet tegen betaling mogelijk via tv op kamer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristallo Castel d' Azzano in Castel d' Azzano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristallo Castel d' Azzano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cristallo Castel d' Azzano scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.