Vakantiepark Villagio Le Acacie

• Activiteiten6,3
  • Onderkomen7,7

5 tips over Vakantiepark Villagio Le Acacie

May, 17-6-2016
Ga bij vragen niet direct naar de receptie, maar vraag het aan Roberto (opzichter) die is op 1 dag na iedere dag op het terrein aan het werk! Super fijne man!
Johan, 22-8-2013

Neem muggenolie/prikzalf mee.

Neem je schoonmaak/hygieneartikelen mee.

Winkelen moet je echt doen in de nabij gelegen plaats Jesolo de Lido. Die winkelstraat is wel 4 km lang en zeer gezellig 's avonds.

Christina, 28-7-2013
Caorle zelf is heel gezellig, twee keer gegeten bij Hostaria vecchia, heerlijk!

marilyn65, 15-6-2012

Er is in Caorle een groot waterpark: Aquafollie, leuk voor grote en kleine kinderen.

Ook een aanrader: rijd naar Punta Sabioni en pak de ferry naar Venetië.

Lampo, de organisatie waar je moet in- en uitchecken, is tussen de middag erg lang gesloten. Zorg dat je niet hoeft in te checken tussen 12.30 en 15.00 uur.

Routebeschrijving van Oad klopt niet!

Patricia, 5-2-2012
Met de trein naar Venetie vanuit Santo Stino di Livenza. Bij de plaatselijke VVV kun je de dienstregeling opvragen.