Tijdelijk €25 aanbetaling

Meer vakantiepark info

51 Reviews over Villagio Le Acacie

• 2Sintenie23-08-2017

Zoek verder!

Schoon appartement. Dat was het positieve... Niet geschikt voor kinderen... zoek verder!

Het zwembad: In het zwembad mag niks Zwembad dicht tussen 13-15 aangezien de Italiaanse huiseigenaren rust willen... terwijl je juist dan wilt zwemmen. Niet in het water springen. Onoplettende badmeester die loopt te paffen.

Het personeel: Receptie personeel onaardig Respectloze winkelpersoneel Gif spuiten met grote gasmaskers op naast het zwembad overdag (12:00)

Het appartement: Balkon tafel te klein voor 5 man in een 6 persoons appartement Uitzicht en herrie van de snelweg op je balkon, zeker in de avond. (als je pech hebt) Geen werkende WiFi

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 8Egbert16-07-2016

Heerlijk park maar de huisjes verdienen een update

Rustige ligging, afgesloten complex, zwembad afgesloten veilig voor de kleintjes lopen niet zo het water in. Huisje was ronduit smerig,echt smerig. Bloed aan douchecabine,ijskast plakt, trapleuning, en stof niet normaal. Na klacht wel goed schoongemaakt. In de keuken ontbreekt een magnetron,waterkoker. Niet meer van deze tijd

De enige stopcontact zit boven de wasbak hierdoor kan je heel moeilijk koffiezetten ,electrasnoer is te kort. Levensgevaarlijk. De inventaris is niet compleet, glazen,borden,pannen enz. Dit gemeld ivm borg. Krijg je te horen klopt! Die liggen in andere huisjes komt door grote families die meerdere huisjes huren en van elkaar lenen en niet terugbrengen. De bedden zijn goed. Airco werkt goed en eerlijk is eerlijk bij een klacht wordt er direct actie ondernomen! Caorle, lido de jesulo zijn leuke plaatsjes. Venetië neem de pont vanaf Lido de Jesulo. Het is een heerlijk complex en gaan zeker weer terug maar hopen dan wel dat de huisjes zijn gerenoveerd.

Tip neem een verlengblok mee van 1.5 meter ivm maar 1 stopcontact in keuken

• 7mevrouw Puls16-06-2014

Prima vakantieadres

Goede accommodatie, goed gelegen. Huisje is wel erg klein en vaatwasser ontbreekt. Basisuitrusting bij aankomst (1 rol wc-papier of schoonmaakpakketje) zou handig zijn.

• 7lisanne01-11-2013

Prachtig land maar verder.

Was vrij moeilijk te vinden. Ook inchecken was niet duidelijk waar te zijn, op de gok de juiste pino (soort check in balie) gevonden. Huisje is groot maar als de vorige mensen het niet netjes hebben achtergelaten komt niemand dat schoonmaken. Eetgelegenheden genoeg als je van pizza en pasta houd (anders ga je niet naar Italië) service viel vaak te wensen over. Green Day is echt een aanrader super bediening en lekker eten. Er zijn supermarkten aanwezig maar er is ook een grote net buiten het park waar je echt alles kan vinden. Zwembaden zijn niet verwarmd dus erg koud en niet prettig zwemmen. Er was eigenlijk niets te doen daar of in de omgeving maar dat kan ook liggen aan de tijd dat wij er waren. Wij zijn op eigen houtje naar Venetië gegaan. Wij raden aan om de veerboot te pakken die je heen en terug brengt. Erg mooie stad maar ook erg druk en duur maar dat kan je verwachten. Al met al een mooie maar saaie vakantie. Zou niet gauw terug gaan.

• 3Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8Ron11-10-2013

Mooi van opzet

Leuke ruime huisjes direct om het zwembad. Veel vertier voor jong en oud op loopafstand. Ook Caorle is een bezoek waard.. Aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 8Johan22-08-2013

Goed maar verbetering kan altijd!

Aangekomen bij het park schrokken wij van de enorme rij en chaotische manier van inchecken wat veel tijd kostte. Eenmaal in ons appartement bleek dat er nog niet schoongemaakt was dit werd na aandringen wel gedaan. Het appartement is vrij karig ingedeeld en zelfs een wc rolletje/vuilniszak/schoonmaakdoekje kan je beter maar bij je hebben. De bedden zijn op zn zachtstgezegd belachelijk hard te noemen dus slapen kost wel enige moeite. Muggenolie is ook zeer aan te raden want overal waar je komt barst het van de muggen. Voor de rest is het park wel kindvriendelijk en op 3 min. wandelafstand van het strand. Het restaurant Green-Day is enorm goedkoop en kwalitatief zeer goed. Het personeel is ook zeer vriendelijk te noemen. Wel een zeer goede vakantie gehad!

• 8Christina28-07-2013

Heerlijke vakantie, volgend jaar weer

Klein, mooi park, zeer goed onderhouden, in Altanea di Caorle. Plaatsje zelf is eigenlijk verzameling van vakantieparken. Ideaal dat er vlakbij een verschillende pizzeria's zijn die ook nog eens vroeg open zijn. Op maar 200 m lopen van het strand. Tussen de middag is het zwembad dicht, wat eigenlijk heel fijn is. Alle kids spelen met elkaar en je kunt even rustig lunchen. Minpunt: het huisje was niet echt schoon en is vrij gehorig, al hadden we geen last van onze buren.

• 7Nicole22-07-2013

Prima vakantiepark, maar geen Italie-gevoel

Wij zijn een week verbleven op dit vakantiepark. Het park ziet er prima verzorgd uit. Het zwembad is heerlijk en de zee is dichtbij (op loopafstand). Wel fijn om een huisje te hebben rondom het zwembad. Je hebt je eigen tuintje dus je kijkt direct uit op het zwembad. Het huisje was niet echt schoon. Wij hebben zelf even een doek door het huis gehaald. We denken dat er helemaal geen schoonmakers komen en dat ze ervan uitgaan dat de vorige bewoners het goed achterlaten. Tip; ga zelf niet schoonmaken, maar meldt dit aan de receptie. Hebben wij niet gedaan maar achteraf spijt van. De bedden vonden we niet fijn; heel erg hard. We kwamen er gebroken uit. Daarnaast deed bij ons de airo niet echt goed. Wij zijn een dagje naar Venetie geweest, dat was echt super. Een aanrader om naar toe te gaan! Verder vinden we de omgeving niet speciaal. Je hebt niet het idee dat je in Italie bent. Daarna zijn we naar de Toscane geweest en dat vonden wij helemaal super! Wij komen hier dus niet weer!

• 8Fam. Timmerman20-07-2013

Erg leuk met kleine kinderen

Leuke huisjes en het park wordt goed onderhouden. Nabij gezellige plaatsjes.

• 9marlous_eline31-08-2012

geweldig vakantie park voor mensen met kinderen!!

De foto's op de site spreken al voor zich. We zijn hier 3 weken geweest,(met 2 jonge kinderen.3 + 7 jaar) en het was super. We wilden graag nog een weekje blijven. Alles voor kinderen. Zwembad voor de deur. Een tuintje erbij. Prachtig huis. Dicht bij het strand. Luchtkussens voor kinderen. Trampolines. Dicht bij 2 waterparken (1 vrij prijzig) we zijn naar een dierentuin geweest. Was geweldig, en niet duur!! In een buurt een kermis (luna park) en een sea life. Wel moet je overal met de auto heen. Maar alles is aan te rijden. Leuke dorpjes is de buurt. Lekkere restaurantjes en (heel handig voor mama's) een wasserette op het park. voor maar 2.50 per was. Huisjes zijn ruim en zowel boven als beneden airco. Enige nadeel: Supermarkten waren echt belachelijk duur.. Maar als je doorrijd naar Caorle ligt er 100 meter schuin tegenover het Luna park een grote ( minder dure) supermarkt. Scheelt echt. Verder geweldig. Prijs / kwaliteit verhouding echt super.Wij gaan zeker volgend jaar weer.

• 8Activiteiten
    • 10Onderkomen