Appartement Villaggio Sant Andrea

Appartement Villaggio Sant Andrea
8,7

3 tips over Appartement Villaggio Sant Andrea

Corinne, 5-8-2012
Het oude centrum met smalle straatje in Caorle is ronduit het leukste. Let goed op de parkeerborden, want de politie is onverbiddelijk: dagelijks worden er auto's afgesleept van niets vermoedende toeristen (zoals wij!). Parkeer op de grote terreinen vlak buiten het centrum.
mirelleboswinkel, 4-8-2012

- Tegen over sant andrea ligt een ander vakantiepark, daar is een hele

lekkere bakkerij met verse broodjes!

- Je kan betere fietsen huren bij een tent die langs de weg staat.

- Ga niet opzoek naar een supermarkt deze ligt achter het park!

Nadia, 17-11-2011
Het appartement ligt in Porto Santa Margherita. Dit is een plaatsje dat hoort bij Caorle. Volg gewoon Caorle en zodra je borden Porto Santa Margherita ziet volg je die verder. De straatnaam die op ons voucher stond konden we niet vinden. Wel Viale delle Rondini, daar ligt het appartement direct aan.

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Sant Andrea voor je op een rij gezet: