Appartement Villaggio Sant Andrea

Appartement
Appartement Villaggio Sant Andrea
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Sant Andrea voor je op een rij gezet:

16 reviews over Appartement Villaggio Sant Andrea in het Nederlands

Heerlijk, ruim en relaxed

Edo
18-8-2015

Goed: wasmachine en vaatwasser en twee airco's in het appartement. Eigen parkeerplaats, appartement is ruim en nieuw. Zwembad leuk voor kinderen die kunnen zwemmen, geen kapjes, geen badmeester, geen fluitje als je in het water springt. Heerlijk voor tieners!

Redelijk: geen gratis internet, maar voor 5 euro voor 5 uur geen groot probleem

Slecht: alles is relatief, maar de omgeving is saai en kaal. Wandeling naar het strand (10 min) is daarmee wel rustig. Supermarkt is net te ver om te lopen (ook 10 min, maar met twee tassen niet te doen ;-)

Met de auto rijdt je in 1 uur naar Punta Sabbiani, en kun je met de boot naar Venetië (parkeren 7 euro, boot 9 euro pp retour). Strand kun je met de auto doen (langs de Aliper naar Baia Blu Bar), maar ook lopen. Caorle is zeer touristisch, we zijn er 1 avond geweest.

De andere kant op zit een zeer goede pizzeria (net voorbij het fruittentje, bij het springkussen).

Mooie appartementen wel afgelegen

bienie0703
18-8-2013

Ik sluit me aan bij alle voorgaande beoordelingen : Appartementen zijn modern, en van alle comfort voorzien met airco, vaatwasser en wasmachine. Probleem met de douchestang die afbrak werd direct verholpen en ook de vloeren die erg vies waren bij aankomst werden direct voor ons opnieuw schoongemaakt. Gek genoeg blijf je dan toch de rest van de vakantie overal zwarte haren vinden maar dat was ook in het zwembad zo. Auto nodig voor boodschappen en naar centrum te komen. Caorle is erg leuk, genoeg straatjes om doorheen te slenteren en lekkere eet- en ijstentjes. Wat wij wel echt misten, was iets van horeca bij het zwembad, een terrasje waar je even wat kunt drinken of een sandwich of tosti eten :( Er stonden nu alleen 2 automaten met (te dure) ijsjes en drinken, je moet dus echt alles zelf heel de dag doen, ontbijt en lunch ( s'avonds elke dag uit eten is niet duur) en ook je drankjes/ ijsjes tussendoor telkens boven in het appartement halen.

Geweldigenoten!

Elles
12-8-2012

Geweldige vakantie gehad, app voorzien van airco, vaatwasser, afwasmachine en modern ingericht. Goede service, probleem met de douche binnen een dag verholpen. Tip: huur strandbedden Baia Blu bij receptie vast ipv a/h strand. Bij receptie betaal je tien euro voor een dag en dan heb je twee bedden en parasol. Heerlijk vertoeven. Caorle zelf is erg sfeervol en mooi. Leuke eet/drink/shopgelegenheid. Je hebt wel een auto nodig om wat vd omgeving te zien. Wij raden St Andrea echt aan.

Ruim opgezet, mooi en net vakantiepark

Susan Oomen
12-8-2012

Een prachtig appartementencomplex vlakbij het mooie Venetië. Ruim opgezet, met veel groen en bloemen. Een ruim zwembad met veel ligbedden en parasols. De ligging is ideaal om een dag naar Venetië te gaan en Triëst is ook de moeite waard om te bezoeken. De appartementen zijn ruim opgezet. Een volledig ingerichte keuken, mooie balkonset, ruime slaapkamer en complete badkamer. Een prima plek om vakantie te vieren!

Aardige locatie, mist fijne sfeer

Corinne
5-8-2012

Deze locatie is vrij nieuw en voor Italiaanse begrippen redelijk modern. Ons huisje, 6-persoons op 1e verdieping, was met ruim terras en genoeg binnenruimte voldoende groot. Keuken netjes (inductiekookplaat , magnetron, vaatwasser). Op badkamer ook wasmachine aanwezig.

Uitzicht verschilt per appartement, wij keken uit op het binnenplantsoen. Qua omgeving werkelijk niets leuks te zien, het speels gebouwde complex ligt in een vlakte waar de afgelopen jaren meerdere huizenparkjes zijn verrezen. Naast zwembad op terrein verder geen service. Zoals gebruikelijk bij aankomst de incheck wachtrijen, en in het huisje altijd iets kapot (lampjes, airco e.d.). Het was wel schoon en netjes, maar kijk niet onder de bedden (een berg stof). Voor kleine kinderen wel aardig, voor 12+ minder. Centrum Caorle ligt NIET op loopafstand, auto of fiets (te huren) nodig. Bijbehorend strandje Baia Blu aardig, ook dit beter per fiets of auto bereikbaar. Of te voet, 10 minuten lopend door de schroeiende hitte!

Hier is het genieten!

mirelleboswinkel
4-8-2012

Wij hebben het erg naar ons zin gehad. Wij hadden een appartement met tuin. Het ene appartement heeft een grotere tuin dan de andere. Maar wij hadden genoeg ruimte. Het park wordt goed onderhouden en ziet er allemaal prachtig uit. Er is een parkeergarage maar je krijgt bij de receptie een nummer waar je je auto moet parkeren helaas stond er op onze plek een andere auto nadat er een briefje op was gelegd bleef deze auto de hele week op onze plek staan. Op het park zelf is niks alleen een zwembad. De afstand naar het strand is te lopen maar met de fiets is aantrekkelijker. Wij hadden op het park fietsen gehuurd maar deze waren erg oud en niet aan te raden! Caorle is ongeveer 5 km vanaf het park. Al met al hebben wij lekker kunnen uitrusten en kunnen genieten van de zon!

Mooi appartementen complex.

Nadia
17-11-2011

Het complex is heel mooi aangelegd. Direct bij het appartement zelf is niets. Op 5 min. lopen heb je bij een ander complex een bakker die ook wat andere levensmiddelen verkoopt en een afhaalpizzeria. Dichtbij (met de auto) een grote supermarkt. De andere kant op kom je in het centrum van Porto Santa Margherita. Het centrum van Caorle is ongeveer 10 min met de auto en ziet er heel leuk/schilderachtig uit. Bezienswaardigheden ca. uur rijden met de auto (alleen Triest en Venetie).

Het appartement viel eerst even tegen. Het ziet er mooi en nieuw uit, maar er waren van die kleine dingetjes die we niet verwacht hadden na het lezen van de beoordelingen: 1 hor stuk, 1 van de 3 airco's deed het niet en 2 lekte water, douche putje verstopt (is de volgende dag gemaakt), bank voor 2 pers. verder alleen 4 plastic eettafel stoelen (in een 4-6 pers. app.), geen salontafel en gelegen aan de kant van een redelijk drukke weg. Kortom het zijn mooie appartementen maar wel met kleine gebreken.

Mooi, verzorgd park

Stephanie
22-8-2011

Ga je met kleine kinderen dan heb je hier een geweldig park met appartementen die praktisch zijn ingericht en van alle gemakken voorzien zijn. Alles oogt ook nog steeds erg nieuw, prettig! Het zwembad is prima en er zijn voldoende ligstoelen.

Voor oudere kinderen is er niet wat te doen dus daarvoor vind ik het iets minder geschikt.

Ligging: niet meteen aan zee waardoor je daar minder snel naartoe gaat. Wel vlak bij een enorme supermarkt. Caorle zelf kun je niet naartoe lopen maar op het park huur je voor 5 euro een fiets voor een hele dag.

Zeer mooie appartementen!

Lottie
10-8-2010

Heerlijke appartement! Met airco, vaatwasmachine, mooie tv, goede bedden, lekker balkon etc etc

Kortom een super mooi park voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

heel verzorgd genieten

May
2-1-2010

Zalige vakantie. app schoon, luxe en heerlijk terras met een goed beveiligd omheining. zwembad groot met kinderbad erbij. geen glijbaan, speeltuintje voor de kleinste kindjes. Het inventaris klopt niet altijd helemaal, maar wanneer je dit aangeeft komt het snel in orde. Het strand is even lopen (ruim 1 km) veel beton. Het zand gedeelte is van een beachclub en betekent dus flink betalen. er is geen receptie. Je moet eerst in Caorle zelf de sleutel ophalen bij een agentschap en dan krijg je de sleutel en de beschrijving om bij het complex te komen (3 km) terug rijden. dit alles is niet erg, maar ons hadden ze dit niet vertelt, dus liepen wij na een reis van 15 uur te zoeken in Caorle zelf waar ons appartement zou zijn. Het was een heerlijke vakantie, maar zonder auto ben je nergens!!!!

Caorle zelf is een heel leuk stadje. s avonds wordt het steeds gezelliger

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Sant Andrea in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Sant Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villaggio Sant Andrea scoort een 8.67 uit 10 op basis van 23 reviews.