Appartement Villaggio Laguna Blu

Italië, Veneto, Caorle

8.3Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Laguna Blu voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

15 reviews over Appartement Villaggio Laguna Blu

• 2018
    5Svn25-08-2018

Nooit meer, weinig inclusief bij prijs

Wij zijn aangekomen met vliegtuig op Venetië en met auto naar Caorle gereden, ongeveer uur rijden. Nadat ik gelukkig had gelezen dat je de sleutels bij Villagio a Mare moest ophalen, hierheen gereden. Ontvangst bij receptie was bijna onbeschoft. Wij kwamen rond half zeven aan, maar receptioniste had een “Frei abend” en wilde snel weg. Ze vroeg of we lakens en handdoeken nodig hadden en wilde ons hiervoor laten betalen, maar dit was inbegrepen bij vliegreis! Ze kopieerde onze boeking en we konden volgende ochtend pas inchecken. Nog snel even een beschrijving naar appartement. Echt het gevoel dat je gastvrij ontvangen wordt, NOT! Volgende dag weer naar receptie, zelfde vrouw, weer geen glimlach. Nu papieren ontvangen en tweede sleutel met kluis en wifi code (gratis?). Weinig uitleg bleek later. Appartement is netjes, maar wat kleine gebreken. Zwembad is mooi, maar heeft 2 secties. Sluit tussen 13:00 en 15:00 uur! ‘Badmeester’ is irritant

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 5Juliette23-08-2018

Bezint eer ge begint..... voor ons NOOIT meer!

Mooi complex MAAR let goed op voordat je besluit hier te boeken: vraag om garantie om een appartement op de begane grond (met tuin), anders word je ongevraagd op de bovenverdieping geplaatst en dat is echt veel en veel minder prettig. Wees je ook bewust dat het zwembad dicht is tussen 13.00 en 15.00 uur en dat je echt wordt "weg gestuurd" om 13.00 uur op niet al te vriendelijke wijze. Dan nog een tip: neem muggenspray mee want bij zonsondergang word je echt lek gestoken. Ook nog een weetje: vanaf je strandbedje heb je geen direct zicht op zee omdat het liggedeelte is afgescheiden door een betonnen muur van het deel wat de zee in loopt. Zeewater is hier ook niet helder (vergelijkbaar met Noordzee). Tenslotte: wij hebben er een week lang geen werkende WIFI gehad. Iedere dag werd gezegd: "maybe tomorrow"...... Het resort rekent forse prijzen in het hoogseizoen en maakt het wat ons betreft niet waar. Beetje teleurgesteld zijn wij dus..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9ribo26-07-2016

verzorgd parkje buiten de drukte van caorle centr

Het onthaal/receptie is in villagio amare eventjes( met de auto) verderop. Alles is voorhanden in de verzorgde appartementen. Vlakbij een grootwarenhuis zodat je steeds makkelijk aan brood en eten kan geraken. Ideale uitvalsbasis om te gaan fietsen op de vele fietspaden in de omgeving .Het is handig je met de fiets te verplaatsen naar de nabij gelegen dorpjes porto santa margarita en Caorle . Ook Venetië is van hieruit goed te doen. Er is satelliet tv maar jammer genoeg vnl Arabische zenders. BVN konden we niet zien.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Vivi26-08-2014

mooie camping

mooie camping, prima animatie voor de kinderen, maar niets voor de jeugd. Veel muggen, Groot strand. prima uitvalsbasis voor een dagje Venetië

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9heer SEVERIJNS07-03-2013

FORMIDABEL

EEN PLAATS WAAR IK ZEKER NOG TERUGKEER , KINDVRIENDELIJK , OOK VOOR MENSEN ZONDER KINDEREN UITSTEKEND. GOEDE LIGGING ?VRIENDELIJK EN BEHULPZAAM PERSONEEL

Gereisd met partner in juni 2012

• 8B.Garstman25-09-2012

Heerlijke rustige schone vakantie plek

accommodatie is prima, directe omgeving is niet echt bijzonder behalve direct aan het strand, het personeel is vriendelijk en doet zo veel mogelijk zijn best,de appartementen zijn erg schoon, en fris, alles is aanwezig, alleen de magnetron-combi oven is niet geweldig, en er zijn maar 2 grote gewone pannen aanwezig,helaas zijn de bedden maar 1.90 lang, en zijn er geen twee persoonsmatrassen, Muggen zijn er inderdaad, maar er is maar weinig wat helpt, inderdaad klamboe's voor de kinderen meenemen ! de super markt is geweldig uitgebreid en heeft alles wat je nodig hebt. Er is genoeg te doen en te zien in alle dorpjes in de omgeving, bij de receptie kunnen ze je aan allerlei info helpen hierover.

Gereisd met partner in september 2012

• 8Jowita02-09-2012

Schone en nette app. vlakbij een prachtig centrum

Villaggio Laguna Blu is een schoon en net vakantiepark met nieuwe appartementen. Een deel is verhuurd/verkocht aan particulieren ( Italianen) Dit is alleen merkbaar bij het zwembad, want de de rechterhelft v/d bedjes waren voor ons niet toegankelijk. Appartement is netjes, schoon en modern ingericht. ( tevens wasmachine en vaatwasser) Maar geen waterkoker en/of koffiezetapparaat ( wel een moka).

Faciliteiten op het park zijn minimaal. ( zwembad en speeltuin) Strand is oke, wel een hippe strandtent waar je lekker kan eten en/of drinken. Het zwembad is dicht tussen 13.00 uur en 15.00 uur. Badmeester aanwezig van maandag t/m vrijdag.

Auto is een must, vooral omdat er in de directe omgeving niks te beleven is, op een supermarkt na ( die overigens erg duur is) Het centrum is daarin tegen prachtig! ( +/- 10 minuten met de auto)

Conclusie: leuke vakantie, nette woning, prachtig centrum, maar met weinig faciliteiten op het park of in de directe omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9edvanseggelen20-08-2012

super park

Sleutels zijn op te halen bij villagio Amare, hier is de receptie(dezelfde eigenaar), dit ligt naast laguna blu. Mooi app. voor 6 personen tevens begaande grond, nette tuin zowel voor als achter wij hadden app. C15. Vaatwasser/wasmachine, mooie keuken en badkamer. bedden zijn wat aan de zachte kant, bedbank goede kwaliteit. Internet aanwezig GEEN WIFI. Leuk zwembad, wel een strenge badmeester(niet duiken, ballen gooien) Dicht tussen 13.00-15.00. Bedden genoeg bij zowel zwembad als strand. Weekend wel druk op het strand doordeweeks 80% niet bezet. Grote supermarkt op loopafstand verse broodjes en de krant in het winkeltje ernaast te krijgen. Caorle heeft zaterdag markt en en leuke plaats om lekker te eten. Wel veel muggen en smeren helpt niet veel. Eigenaar geeft aan dat het op een moeras is gebouwd vandaar. Overdekte vaste parkeerplaats. Op deze vakantie niets te kort gekomen dus zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Nigel9114-08-2012

Mooi appartement; zeer dicht bij zee

Appartement Villaggio Blu... nieuwe appartementen. Wij troffen er 1 met dakterras. Ruime indeling en van luxe voorzien zoals vaatwasser; wasmachine; internet (wel via kabel) en gratis bellen naar Ned. vaste lijnnummers. De supermarkt ligt op 5 minuten loopafstand (heerlijke verse broodjes) en het strand ligt ook op 5 minuten lopen. Er zijn per appartement 2 ligstoelen en 1 parasol gereserveerd op het strand. Wij waren met 4 personen en moesten dus een beetje verdelen qua tijd met de ligbedden, maar was geen probleem. Bij huren kan.. maar dan lig je niet bij elkaar. Het enige minpunt is dat de receptie 1,5 km. verder is dan de ingang van het park. Dit staat niet aangegeven en je kunt je er suf naar zoeken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9anne31-07-2012

mooie accomodatie

Wij hadden een 2 kamerwoning geboekt voor villiago a mare, maar werden "weggestopt" in het hoofdgebouw bij het plein met alle muziek en drukte en dat met een 2-jarige kind dat s middags nog slaapt. We hebben gevraagd om een ander huisje en uiteindelijk up-grade (tegen betaling) voor laguna blu (ander park van zelfde eigenaar). Wat een super mooi huisje van alle gemakken voorzien. we zaten op een hoek met een grote tuin. Alles is aanwezig in de woning (vaatwasser, wasmachine, internet en gratis naar Ned bellen). We zitten in hoogseizoen maar er zijn altijd stoelen bij zwembad vrij en op strand. We hebben een heel ontspannen vakantie gehad. Venetie is aan te bevelen voor een dagtocht. Omgeving caorle is niet bijzonder, maar eigenlijk hoef je park niet af, behalve om boodschappen te doen bij aliper, waar je echt ogen te kort komt. Kortom zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Enige minpunt kan zijn, dat het zwembad tussen 13-15 uur is gesloten....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Appartement Villaggio Laguna Blu info