Aparthotel Villaggio Hemingway

Aparthotel
Aparthotel Villaggio Hemingway
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Hemingway voor je op een rij gezet:

29 reviews over Aparthotel Villaggio Hemingway in het Nederlands

Familie

niet voor ons

Chris
15-8-2011

Caorle is een mooie, zeer grote, maar erg toeristische vakantieplaats. De centrale ligging van Villagio Hemingway is wel fijn.

Appartement redelijk schoon, personeel niet erg vriendelijk. Animatieteam ongeinteresseerd en spreekt alleen Italiaans. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Doordat de appartementen gesitueerd zijn om 2 zwembaden is het altijd druk en lawaaierig. Hierdoor is er echter wel goed zicht op de kinderen.

Wij vonden het prima voor een week. Echter de vele jaarlijks terugkerende landgenoten spreken dit tegen; het is gewoon niet iets voor ons....

leuk maar niet voor herhaling

suus
1-8-2011

het apartement was echt niet schoon, haren in doucheputje en overal op de grond, koelkast zat onder de oranje drap, en een smerige wc ( deze was schoner toen we vertrokken). de bedden moesten we zelf afhalen en opmaken na de eerste week en maar voor 3 mensen stoelen opbalkon. op zich niet zo'n probleem maar kom op zeg, we hebben toch genoeg betaald. ik vind het achteraf veel geld voor die twee weken en vind hemmingway dat niet waard. caorle is leuk en is net als strand goed lopend te bereiken vanaf app. we hebben een leuke vakantie gehad maar zou niet meer terug gaan. aanraders zijn trieste en grottes gigantes, venetie en padova.

Niet schoon

ilse
31-7-2011

Alles behalve schoon, smerige badkamer, smerige koelkast e.d.

Caorle leuk maar snel gezien!

Aanrader

Sheila
14-8-2010

Twee weken verbleven in 2k-appartement, dit was met z'n vijven op zich prima te doen, enige minpunt was het appartementbrede maar smalle balkon. De grotere accommodaties beschikken veelal over een ruim terras. Appartement bevond zich recht tegenover het zwembad, daardoor goed zicht op de kinderen. Accommodatie is zeer modern, schoon en voorzien van alle luxe. Service is prima, de mensen van het complex zijn erg relaxed. Geen borg hoeven te betalen, geen paspoort in hoeven te leveren en uitchecken kon elk moment van de dag. Zwembad is open van 09.00 tot 's avonds laat. Animatie voor de kids vanaf 21.00 uur, maar prima en gezellig. Ook de Miniclub was voor de kinderen een leuke afleiding, 's middags vanaf 15.00 uur. Caorle zelf is levendig en gezellig. Veel leuke en goede restaurantjes. Al met al zeker de moeite waard om hier een keer heen te gaan en te kiezen voor Hemingway.

Tophotel met luxe

Maaike Berg
31-7-2010

Al 2 keer eerder in Caorle geweest. Een leuk stadje met vertier voor jong en oud. De service is super en vriendelijk. Het appartement (grande terazzo) is groot. Met wasmachine, afwasmachine en grote koelkast. Een badkamer op beide verdiepingen voorzien van douche cel, wastafel, wc en bidet. De ouderslaapkamer, met tweepersoonsbed is beneden met openslaande deuren naar het grote balkon. Om ook buiten te kunnen leven. Boven een slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden. 2 grote ramen, waarvan er 1 lekker open kon voor frisse lucht. Alle slaapkamer ramen zijn voorzien van verduisterende gordijnen. Dus ook goed voor middagslaapjes.

De woonkamer en keuken waren in dezelfde ruimte. Groot genoeg om je in te bewegen als het regende. Alle kamers voorzien van airco. De Wifi ook op de bovenste verdieping in orde.

Wij gaan volgend jaar weer naar Italie, weer naar Caorle. En weer naar Hemmingway.

Supermooie bungalows

M. Heijstek
25-12-2009

Wij zijn inmiddels al 2 keer geweest in Villaggio Hemingway. De eerste keer in de zomervakantie, hoogseizoen. Het was druk maar heel goed te doen. Als het siesta was werd het rustig in het zwembad en was het heerlijk vertoeven. De 2e keer zijn we in de meivakantie geweest, toen was het heel rustig en jammergenoeg niet veel te doen in Caorle omdat het seizoen nog niet volledig draaide. We hadden de 2e ook een groter huisje aan het zwembad. Echt een supermooi en schoon huisje met 2 badkamers en 2 grote slaapkamers. We zijn een week geweest maar het had wel langer mogen duren. Het dorpje Caorle is ook echt een aanrader, veel te doen in het hoogseizoen en alles open tot laat in de avond. Echt een aanrader, vooral met kinderen. Er zit een supermarkt om de hoek waar je lekkere broodjes en beleg kan halen. Vooral parmaham.

Heel erg druk!

Petra
10-8-2009

Caorle is een erg leuk en gezellig plaatsje. De appartementen zijn goed ingericht o.a. met vaatwasser en wasmachine. Het enige nadeel vonden wij dat alle appartementen om het zwembad zijn gebouwd, wat veel lawaai geeft (van 's morgens vroeg tot 's avonds laat).

Mooi opgezet en kwalitatief complex

Victor
7-8-2009

We hebben een prettige vakantie gehad. Toch vind ik Caorle geen aanrader. Een klein en gezellig centrum maar wij waren er snel op uitgekeken. Ook in de omgeving is weinig te beleven, anders dan dat Venetie op ongeveer 55 kilometer rijden ligt (blijft adembenemend) Het complex zelf is mooi opgezet en kwalitatief maar tevens erg krap. De kamers en het balkon vond ik voor ons, als 5 persoonsgezin, veel te krap. Het personeel vond ik niet klantgericht en niet echt gastvrij. Daarentegen vond ik ze wel kindvriendelijk.

goede ligging, wel wat aanmerkingen

joyce
28-6-2009

Doordat de huisjes en appartementen allemaal aan het zwembad liggen, is er wel de hele dag 'leven in de brouwerij'. Zwembad is tot 23 u geopend, vaak hoorde je daarna nog wel veel lawaai. Veel Duitsers, Italianen en Oostenrijkers op het complex, er heerst best een gemoedelijke sfeer.

Wij verbleven in een woning, een zgn. villette bilo. In de reisgids werd aangegeven dat in deze woning 2 slkmrs aanwezig waren, in werkelijkheid waren het er 3. Dat viel mee, zo hadden onze 2 kinderen hun eigen kamer.

positieve punten van dit complex:

-zeer goede ligging, vlakbij strand en op ca. 800 meter van het leuke centrum van Caorle;

-er werd zeer adequaat gereageerd op klachten en verzoeken;

minder positief:

-huisjes toch een beetje met de franse slag schoongemaakt

-airco in trapgat, deze kon niet voldoende verkoeling brengen op de zolderetage (waar zich 2 slaapkamers bevinden';

-geen raambekleding op zolder.

veel te krap opgezet, nooit meer

H. Boersma
20-6-2009

Ligging nabij strand en supermarkt is perfect.

Appartement is bepaald niet schoon.

De krappe opzet rond het zwembad maakt het erg lawaaierig; een moment van rust is niet mogelijk zeker niet met het amusement iedere dag vlak voor je deur. Parkeren ook moeizaam.

Nogmaals ligging perfect maar complex absoluut geen 4 sterren waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villaggio Hemingway in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villaggio Hemingway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.