Aparthotel Villaggio Hemingway

AparthotelWeer vandaag34°20°
Aparthotel Villaggio Hemingway
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Hemingway voor je op een rij gezet:

46 reviews over Aparthotel Villaggio Hemingway in het Nederlands

nie mehr hemingway

Ernestine Bruckner-Siedler
20-7-2014

mir und meiner familie (enkelsohn, nichte, grossnichte und -neffe- wurde im hemingway das mieseste und älteste apartment zugeteilt.WC und bad grauslich, kaffeemaschine und kleiderbügel mussten erst besorgt werden. überall risse, haare und dreck! geschirrspüler laut prospekt nicht vorhanden! frühstück nur auf balkon auf augenhöhe der parkenden autos möglich - sonst kein platz!dieser standard erinnert an ostblockstaaten vor 20 jahren) alles auf bilder festgehalten und wird an veranstalter übergeben. man zahlt den preis für die schönen zimmer im prospekt und bekommt ein loch! so kann man kindern den urlaub zunichte machten -BRAVO!!!!!!!

Wieder Toller Urlaub

Kaden
21-8-2011

Sind jetzt schon das zweite Mal im Villaggio Hemingway ,und sind wieder vollkommen zufrieden.Wir bekamen sogar auf Wunsch wieder unser gleiches Appartment.

Werden auf jeden Fall wieder kommen.

niet voor ons

Chris
15-8-2011

Caorle is een mooie, zeer grote, maar erg toeristische vakantieplaats. De centrale ligging van Villagio Hemingway is wel fijn.

Appartement redelijk schoon, personeel niet erg vriendelijk. Animatieteam ongeinteresseerd en spreekt alleen Italiaans. Prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Doordat de appartementen gesitueerd zijn om 2 zwembaden is het altijd druk en lawaaierig. Hierdoor is er echter wel goed zicht op de kinderen.

Wij vonden het prima voor een week. Echter de vele jaarlijks terugkerende landgenoten spreken dit tegen; het is gewoon niet iets voor ons....

leuk maar niet voor herhaling

suus
1-8-2011

het apartement was echt niet schoon, haren in doucheputje en overal op de grond, koelkast zat onder de oranje drap, en een smerige wc ( deze was schoner toen we vertrokken). de bedden moesten we zelf afhalen en opmaken na de eerste week en maar voor 3 mensen stoelen opbalkon. op zich niet zo'n probleem maar kom op zeg, we hebben toch genoeg betaald. ik vind het achteraf veel geld voor die twee weken en vind hemmingway dat niet waard. caorle is leuk en is net als strand goed lopend te bereiken vanaf app. we hebben een leuke vakantie gehad maar zou niet meer terug gaan. aanraders zijn trieste en grottes gigantes, venetie en padova.

Niet schoon

ilse
31-7-2011

Alles behalve schoon, smerige badkamer, smerige koelkast e.d.

Caorle leuk maar snel gezien!

Extrem unfreundliches Personal

Lisa
6-6-2011

Check in: Personal war wirklich sehr unfreundlich und nicht hilfsbereit, lies uns bewusst 5!! Stunden warten! Auf Fragen bekamen wir nur genervte Antworten. Wir waren jetzt schon 3x im Hemnigway, aber heuer hatten wir wirklich Pech! Auch mit dem Appartment: Es lag nach hinten, neben einem Fußgängerweg, alle "Hotelfremden" Leute konnten in den GArten und WZ sehnen, gemütliches Sitzen draubehamdelt!!!! Die Dusche war total verschimmelt und zur Krönung lagen im Garten lNägeln, spitze Metalstife ect! und noch Farbreste von der Renovierung! Barfußgehen mit Kindern war unmöglich wegen dem großen Verletzungsrisiko!

Also, für den Standart wie in anderen Beiträgen beschrieben- ein absolutes NO-GO!

Die Kinder wollten wieder in das Hemningway....

Familie Setznagel
6-6-2011

Wir sind eine Familie mit zwei Töchtern (5 und 7) und waren wieder im Hemningway. Schon seit der Eröffnung der Anlage im Mai 2005 sind wir treue Gäste - und das nicht ohne Grund: saubere Anlage, sehr gut ausgestattete Wohnungen, 3 Pools. Wir buchen immer ein Reihenhaus um genug Platz für alles und jeden zu haben. Der einzige kleine Nachteil ist, dass die Anlage nicht direkt am Strand, sondern in der vierten Reihe ist. Die Distanz ist nicht schlimm, doch da man dabei drei Straßen überqueren muss, ist das mit Kindern immer ein bisschen gefährlich. Wir waren wie immer sehr zufrieden und kommen sicher wieder. Gibt es das eine oder andere Problemchen, bemüht man sich sehr. Dass wir schon Stammgäste sind, spüren wir. Das freut uns natürlich sehr.

Nicht zu empfehlen!

pixra1n
6-9-2010

Die Anlage ist relativ neu - daher gut im "Schuss". Personal sehr unfreundlich und nicht hilfsbereit. Pool sehr sauber aber für eine "Kinderanlage" viel zu kalt! Wir waren 5 Erwachsene und 2 kleine Kinder (haben extra das grösste Appartement gebucht) aber leider ein kleineres bekommen. 42qm für 7 Personen ist unerträglich - auf Reklamationen wird im Hotel keine Reaktion gezeigt. Trotz allem bezahlt man 7 Personen - bekommt aber nur 2 Liegen am Strand (keine weiteren auch gegen Aufzahlung möglich) - muss für Gitterbett nochmal bezahlen obwohl das Baby als eigene Person gerechnet und bezahlt wird..

Auch Geschirr, Besteck, Gläser waren nur für 3-4 Personen vorhanden. Kein Fön, Kühlschrank defekt und nur 5 Betten und ein Notbett - dabei aber auch nur 2 Kästen?!

Aanrader

Sheila
14-8-2010

Twee weken verbleven in 2k-appartement, dit was met z'n vijven op zich prima te doen, enige minpunt was het appartementbrede maar smalle balkon. De grotere accommodaties beschikken veelal over een ruim terras. Appartement bevond zich recht tegenover het zwembad, daardoor goed zicht op de kinderen. Accommodatie is zeer modern, schoon en voorzien van alle luxe. Service is prima, de mensen van het complex zijn erg relaxed. Geen borg hoeven te betalen, geen paspoort in hoeven te leveren en uitchecken kon elk moment van de dag. Zwembad is open van 09.00 tot 's avonds laat. Animatie voor de kids vanaf 21.00 uur, maar prima en gezellig. Ook de Miniclub was voor de kinderen een leuke afleiding, 's middags vanaf 15.00 uur. Caorle zelf is levendig en gezellig. Veel leuke en goede restaurantjes. Al met al zeker de moeite waard om hier een keer heen te gaan en te kiezen voor Hemingway.

Tophotel met luxe

Maaike Berg
31-7-2010

Al 2 keer eerder in Caorle geweest. Een leuk stadje met vertier voor jong en oud. De service is super en vriendelijk. Het appartement (grande terazzo) is groot. Met wasmachine, afwasmachine en grote koelkast. Een badkamer op beide verdiepingen voorzien van douche cel, wastafel, wc en bidet. De ouderslaapkamer, met tweepersoonsbed is beneden met openslaande deuren naar het grote balkon. Om ook buiten te kunnen leven. Boven een slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden. 2 grote ramen, waarvan er 1 lekker open kon voor frisse lucht. Alle slaapkamer ramen zijn voorzien van verduisterende gordijnen. Dus ook goed voor middagslaapjes.

De woonkamer en keuken waren in dezelfde ruimte. Groot genoeg om je in te bewegen als het regende. Alle kamers voorzien van airco. De Wifi ook op de bovenste verdieping in orde.

Wij gaan volgend jaar weer naar Italie, weer naar Caorle. En weer naar Hemmingway.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villaggio Hemingway in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villaggio Hemingway zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Villaggio Hemingway scoort een 7.56 uit 10 op basis van 46 reviews.