ItaliëVenetoCaorleAppartementen CaorleAppartement Villaggio Albatros

Appartement Villaggio Albatros

ItaliëVenetoCaorle

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villaggio Albatros voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 7 reviews

8.3FantastischScore uit 7 reviews
  • 7.6Inrichting
  • 8.2Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Villaggio Albatros

• 8Ciska28-08-2018

Super leuk en goed gelegen.

Super leuk appartement via touroperator geboekt. Sleutels ophalen gaat via een tussenbedrijf waar 14 wachtenden voor ons waren na een lange autoreis niet heel erg fijn en ze hebben ook geen idee wat je met een kind moet die moet plassen. We zaten op begane grond uitzicht op de haven. Hartstikke netjes en schoon en goede airco en keuken. Uiteraard muggen maar te doen. Zwembadman houd de boel netjes en schoon en geen handoekjes leggen en altijd genoeg plek. Met de bal en luchtbedden mag je alleen in het peuterbad wat soms niet handig is als je een peuter hébt maar op zich liep dat wel goed. Zwembadman lijkt streng maar eigenlijk viel dat best mee en zit niet voortdurend bij het zwembad. Ik dacht dat het dichtgaan van het zwembad vervelend zóu zijn maar was niet zo erg als ik had gedacht. Afstand naar centrum beslist prima te lopen ook met kleine kinderen max 10 minuten. Heel veel leuke winkels gezellig plaatsje. Alleen maar Italianen in gebouw

• 6Bartels04-09-2009

Leuk voor één keer

Heel heel veel duitse gezinnen. Het ontvangst in het complex is minimaal. Sleutel 1,2 km verderop ophalen. Geen bedlinnen (was bekend)en handdoeken (was niet bekend). Elektra ter plaatsen te betalen (€45,=)was een verrassing. Geen speelvoorzieningen voor kinderen terwijl er zeer veel kinderen zijn op het complex. Sluiten van het zwembad tussen 13.00 en 15.00 uur is vervelend. Kinderen mochten niet eens met een bal in het zwembad spelen. De badmeester is erg arrogant en geen prettig persoon. Na een paar dagen heb je Caorle wel gezien.

• 8griffioen32722-08-2009

Gemengde gevoelens...

Tsja, het betreft een complex met 3 gebouwen, waar wij in het eerste gebouw een 3-kamerappartement hadden op de tweede verdieping. We keken met het balkon uit op het zwembad en de jachthaven. Dit balkon was echter heel klein, met twee personen was het vol. Bovendien stond daar ook de buitenunit van de airco die daar z'n hete lucht uitblies. We hadden een ruime woonkamer en keuken, echter slechts 30 cm. aanrechtblad. Het appartement was keurig schoon en netjes, met moderne meubels en moderne keuken. Het was jammer genoeg supergehorig. Het zwembad was mooi, schoon, geen gedoe met "bedjes reserveren" en een strenge badmeester. Dat het zwembad dicht ging van 13:00 tot 15:00 creeerde eigenlijk een verrassend rustpunt in de dag. Voor een gezin met hele jonge kinderen is het centrum en het strand net effe te ver lopen.

• 6Corine Heijnen14-08-2009

De accommodatie was ok, maar niet bijzonder.

De plaatjes in de gids zijn een beetje misleidend. Er zijn nl. 3 gebouwen en wij zaten in het middelste gebouw. Wij hadden dus geen grasveld aan de zonkant maar juist aan de rivierkant. Hier zit je nooit, muggen en een beetje smoezelig. We zaten aan het zwembad, wel weer leuk maar allemaal plavuizen dus. Verder was ons app van een particulier en heel ouderwets ingericht. Je ging niet uit gezelligheid in de woonkamer bivakeren. Gelukkig hadden we constant mooi weer. Maar 's avonds veel muggen. Het app was niet goed schoon, alles plakte als je het vast pakte. Voor WC papier en handdoeken moet je zelf zorgen. Zwembad was wel mooi en goed onderhouden, de badmeester ging ermee om alsof het z'n kind was. Jammer alleen dat het zwembad tussen 13.00 en 15.00 uur dicht is, siesta. Het dorp houdt zelfs siesta van 13.00 tot 16.00 uur. Dat was best hinderlijk.

• 10monika26-10-2008

wysmienicie

Naprawde fantastyczne warunki , niczego nam nie brakowalo , i jeszcze nigdy za urlop nie zaplacilismy tak niewiele jak teraz. goraco polecam

• 10Jeanette le Dous07-08-2008

Skønt

rigtig dejligt sted. Vender bestemt tilbage. fantastisk beliggenhed, pænt og rent, også meget roligt. Der er nogenlunde strenge regler ved poolen, men det gør egentlig bare at der er rart for alle at være. Også rigtig hyggelig by

• 10claudia kellenberger17-06-2008

Wir waren mit unseren 4 Kinder in Albertros die Fewo war sehr schön die Anlage super mit Pool nur die entfernung zum Strand war ein bißchen weit mit unsere 2 jährigen Tochter sind wir 20 miunten unterwegs gewesen aber sonst war es toll

Appartement Villaggio Albatros info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij