Vakantiepark Villaggio Ai Pioppi

Vakantiepark
Vakantiepark Villaggio Ai Pioppi

• Activiteiten6,1
  • Onderkomen7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Ai Pioppi voor je op een rij gezet:

34 reviews over Vakantiepark Villaggio Ai Pioppi in het Nederlands

Fijne week bij heerlijk zwembad

Jeanine
22-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Wij hebben een fijne week gehad, echt een heerlijk zwembad dat was het grootste pluspunt. Nadeel dat we niet aan de zwembadkant zaten; probeer dit bij boeking te realiseren. Het klopt dat de keukeninventaris zeer beperkt is. Passage en restaurants handig en fijn en Caorle een leuke en mooie plaats. Het strand vonden wij overigens wat saai zo zonder golven, minitrein was wel een leuke aanvulling en de omgeving is erg goed bijgehouden. Een week was genoeg, maar het was zeker fijn!

Niet wat we hadden verwacht....

Jolanda
4-8-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

Een simpel park voor een gezin met kids tot een jaar of 10. Huisjes zijn leuk maar simpel, advies, neem keukenspullen mee want keukeninventaris is minimaal,bijvoorbeeld maar één koekenpan. Passage is leuk voor één of twee keer en dan heb je het ook wel weer gezien. Altijd wel plek bij het zwembad, goed overzichtelijk. Bij het strand heb je 's avonds trampolines, luchtkussen, mini achtbaan, midgetgolf, alles dien je apart te betalen. In de omgeving niet veel te doen, Caorle is een gezellig dorpje maar daar is ook alles mee gezegd. Onze oudere kids van 12 en 14 hadden weinig te doen, de jongste van 3 vermaakte zich wel. Zou ook geen tweede keer terugkomen. Als je ondernemend bent moet je hier niet naartoe, wil jij uitrusten dan zit je hier zeker op je plek. Mag ze niet allemaal over één kam scheren maar de vriendelijkheid van het personeel op het park is ver te zoeken🙈

Geweldige vakantie

Huizinga
15-7-2013
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Wij hebben Villagio Pioppi in juni/juli 2013 twee weken bezocht met ons dochtertje van 3 en zoontje van 1, in een driekamer accommodatie. Een heerlijk kleinschalig complex dat deel uitmaakt van een groter complex met centraal een overdekt winkelgedeelte. Overdag is er animatie (vanaf een jaar of 3/4) op het strand en 's avonds in het centrale gedeelte. De driekamer accommodaties hebben een tweepersoonsbed, twee aparte eenpersoonsbedden en een slaapbank. Accommodaties zijn goed ingericht, hoewel geen magnetron en kinderstoel aanwezig. Kinderstoelen zijn ook niet te huren, dus die hebben we zelf mee moeten nemen. Airco in de woonkamer en op de bovenverdieping. Parkeren kan op een toegewezen parkeerplaats vlakbij de accommodatie op het afgesloten terrein. Bij aankomst dien je je te registreren en de sleutel op te halen bij Agencia Lampo achterin het centrale winkelgedeelte. Omgeving biedt weinig vertier, maar voor jonge kinderen is strand en zwembad voldoende.

Mooie vakantie

Michael L
29-8-2012
  • Onderkomen9

Mooi vakantie park. Geen groot en massaal zwembad . Niet rennen met je handdoekje 's ochtends. Mooie appartementen, goede airco. Omgeving is leuk met genoeg te doen .

Barkie kids-club is erg leuk voor onze kinderen(9 en 6jaar). Kinderdisco was altijd leuk en daarna gelijk door naar de internationale babydance.

Veel complimenten aan de dames van de kidsclub. Veel leuke dingen en veel geduld met de kinderen. SUPER!!

Kortom veel redenen om terug te gaan. MInpunt zijn de muggen, maar hiervoor zijn wel middelen te krijgen .

Leuk park vooral met jonge kinderen

Veronique
20-8-2011
  • Onderkomen8

Park ziet er goed en verzorgd uit. Onze kinderen zijn 10,13 en bijna 16 jaar oud.

Voor deze leeftijd is er eigenlijk niks te beleven op dit park. Strandbedden waren al verhuurd ( bij inchecken dient men te vragen of je strandbedden wilt huren ) maar dit is bij ons niet gebeurd, waardoor naar onze mening de Italianen zelf eerst voorrang krijgen op de rest. De matrassen en kussens zijn van zeer slechte kwaliteit, matrassen zeer hard en de kussens erg slap.

Leuke vakantie gehad

Fam. Looij
3-8-2011
  • Onderkomen7

Vakantie in Caorle gevierd. Het park is enorm groot!! Daar moet je zeker van houden. Onderkomens zien er mooi uit. Ons appartement voldeed goed. Caorle is wel 10 min. rijden maar zeker de moeite waard. Wij hebben geen last gehad van de muggen maar ik heb gehoord dat men 2 x per week een middel spoot op het terrein. Het allerleukste was de kidsclub!! Wij willen Anouk, Allisa, Bart en Jermeney enorm bedanken voor de fijne tijd die onze kinderen bij jullie hebben gehad. Onze dochter kan niet zelf lopen en verplaatst zich met een rollator of rolstoel dit was absoluut geen probleem voor de leiding van de kidsclub waardoor zij gewoon mee kon doen en nogmaals zeker Anouk zij is geknipt voor dit vak echt 1000 complimenten!!!

Super !!!

Dorota
10-3-2011
  • Onderkomen10

Ideal met kleine kinderen ( 1 jaar en 4 jaar) !!

2 weken geweest ! super !

Fijn vakantiepark

familie timmermans
17-8-2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Pioppi is gelegen aan de rand van een uit meerdere bestaande vakantiecomplexen. Het ligt op ong. 800 m van het strand. Je hebt een mooi zwembad met ligstoelen. Wel gesloten van 13.30-15.30. Een mooie tijd om naar het strand te gaan. Het strand is verdeeld in nabij het water vrij strand en dan een wandelpad en dan strandverhuur huisjes waar je een parasol en stoelen kunt huren. Er waait een lekker windje aan zee en watertemperatuur is goed.

Kinderen vinden het geweldig. Afwisseling zwembad (duiken en spelen met opblaasdingen) en strand (krabbetjes vangen en golven springen). Huisje ziet er goed uit. Koffiezetter, koelkast, tv, airco. Toilet/badkamer is op 1e etage. Slpkmr is 2 losse aan elkaar geschoven bedden en een los bed, kluisje aanw.. Bgg is een bedbank (niet zo'n fris kleed) en eettafel met keuken, kast met tv. en lekkere openslaande deuren naar een klein tuintje. Er zijn won. met zwembadzicht en woningen aan de achterzijde gelegen. Kortom goed te doen met 5 pers. (12-11-6jaar)

Super plek met kleine kids

Fam. Rongen
15-8-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Wij zijn vandaag terug gekomen van een super vakantie van 2 weken in villagio pioppie, Caorle Italie. Een klein en gemoedelijk appartementen complex gelegen tussen andere appartementen complexen.

Super ruim 3-kamerappartement (2 badkamers). Leuk speeltuintje en mooi zwembad. Goed onderhouden allemaal. Veel privacy. Comples overal omheind met hek, dus zeer veilig. Super met kleine kids (die van ons zijn 5 en 2 1/2.

Loopafstand van strand en plaza met paar winkeltjes, eetgelegenheden e.d.

Het eten was goed. Met kleine kindjes een erg leuke locatie.

Het enige minpunt wat wij kunnen noemen is dat er in de directe nabijheid niet veel activiteit is. Caorle is niet op loopafstand.

Zeker een keer terug

Fam Schalkwijk
27-7-2010
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Park Pioppi is een aanrader voor gezinnen met kinderen max. 10 jaar. Huisje, wij hadden een 6 pers, was ruim van alles voorzien behalve een magnetron. Airco werkte prima en die hadden we ook nodig. Lekker zembad en klein speeltuintje. Winkelcentrum en strand op loopafstand. Moesten erg wennen aan de sluiting van zwembad tussen 13.30 en 15.30 uur maar dit gaf ook een reden om in de schaduw te gaan zitten. Uitjes Caorle is s'avond leuk hier ook veel restaurants en Venetie is op mooie afstand voor dagtrip. Je kan vanuit Caorle met de de boot. Wel erg veel muggen op 1 avond 19 keer in rug gestoken. In het weekend was het beduidend drukker door Italianen die weekend komen naar prive huisje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio Ai Pioppi in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio Ai Pioppi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.