Vakantiepark Villaggio A Mare

Meer vakantiepark info

74 reviews over Vakantiepark Villaggio A Mare

• 8Fam Struik23-07-2011

geweldig park

Wij zijn net terug na 14 dagen genoten te hebben op dit park. Wij waren met 2 gezinnen ( 10 personen) in de leeftijd van 7 tot 51 jaar. We hebben het allemaal super naar ons zin gehad. Alles was even mooi op dit park. Wij hebben het niet gemist,maar ik kan me eventueel voorstellen dat er iemand is die de animatie mist want dat is er absoluut niet. Verder is Caorle super gezellig om een pizza te eten en 's avonds te verblijven. Dagje Venetie is erg leuk. Kortom wie op zoek is naar een mooi en rustig park moet gewoon boeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8wilma van boxel18-07-2011

Komen zeker terug

We hebben met 6 personen een heerlijke week gehad Prima zwembad, heerlijke zee een een strandtent die mooi is gewordeb

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Marco09-07-2011

Prima park met kinderen

De vakantie in Villaggio Amare is ons zeer goed bevallen. Wij waren er met twee kinderen, resp. 1 en 2 1/2 jaar oud. Wij hadden een 8 persoons huis gehuurd, met drie slaaplamers, 2 badkamers en 3 toiletten. Beiden badkamers zijn voorzien van douchecabine. Helaas geen bad. De wasmachine stond op de badkamer op de eerste etage. Er zit een airco in de woonkamer en in alle slaapkamers. Alle ramen zijn voorzien van luiken en horren. Verder hadden we op de tweede etage nog een dakterras met twee deckchairs.In de achtertuin staat een tafel met 8 stoelen.De huizen zijn dusdanig gebouwd dat de eventuele buren met de voordeur aan jouw achtertuin grenzen.Park is zeer schoon en alles wordt netjes onderhouden.Zwembad is groot genoeg met niet teveel poes pas. Kinderbad is 50 cm en het grote bad 150 cm diep. Er zijn genoeg ligbedden en parasols. Strand is te ver weg met twee kleine kinderen. Een aanrader is de stad Treviso +/- uurtje rijden. Caorle is ons ook zeker niet tegengevallen.

• 6Eetgelegenheden

• 7Mirije03-07-2011

Prachtig park in niet al te mooie omgeving

Accepteer nooit een appartement met alleen n balkon ad achterkant! Aan drukke doorgaande weg. Service slecht en onvriendelijk.Borg 200€. Geen gezellig barretje ah zwembad. Appartement zeer luxe en mooi. Restaurant niet Italiaans n matig. Afhaalpizza en bakkertje erg goed. Te diep zwembad voor kleintjes,kinderbad klein. Strand prima! Internetverbinding goed, niet draadloos.

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden

• 8Chros25-06-2011

Heerlijk park in een iets toeristische omgeving

De huisjes zijn zo mooi, veel ruimte, van lle gemakken voorzien en goed schoon te houden.

Het park is mooi aangelegd, lekker zwembad, iedereen een eigen parkeerplek in de schaduw en mensen bij de receptie die met je meedenken.

De omgeving is super toeristisch. Het park ligt circa 7 km buiten Caorle (leukste vakantiedorpje in de omgeving, maar voldoende restaurants in de omgeving. Wel hebben ze allemaal hetzelfde menu. Er zijn hier vooral Duitsers en Italianen. Oostenrijkers en Nederlanders volgen op grote afstand.

Ik kan het park aan iedereen aanraden. Wel moet je je realiseren dat Venetie eigenlijk het enige uitstapje is dat je kunt maken, want de rest van de omgeving is leuk, maar niet super.

• 7Eetgelegenheden

• 9Fam. Huisman21-01-2011

Super park.. op een rustige plek

2 wkn verbleven met 2 kids van 3 jr en 10 mnd. Super mooie huisjes met voor en achtertuin. Gratis internet in het huisje (met kabeltje) en een mooi zwembad met groot kindergedeelte. Voldoende ligbedden en parasols. Weinig Hollanders toen wij er waren. Overwegend Italianen (in het weekend) en Duitsers. Deels van de huisjes zijn privé vakantiehuizen van Italianen. Zeer goede koffie en esspresso bij de bar. Grote supermarkt op 5 min wel iets duurder als in NL. Strand is wat ver lopen met 2 kleine kinderen in de verzingende hitte. Eigen afsluitbare parkeergarage. Hier kon dus mooi de dakkoffer staan en de auto bleef lekker koel. In de omgeving niet veel bijzonders. Caorle is leuk voor een paar keer, dan heb je het wel gezien. Reactie's over de strenge parkbeheerder spreek ik tegen. Vriendelijke man die vlot voor je klaar staat in zijn brommobiel. Super plek voor een luxe relax vakantie. Als er in de directe omgeving meer te doen/zien was geweest waren we dit jaar weer gegaan.

• 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 9Ronald11-12-2010

geweldig park

Leuk nieuw park, met mooie huisjes. Jammer dat de tuintjes niet omheind zijn, zodat de kleinere kinderen 'los buiten kunnen lopen' zonder dat je als ouders er steeds achteraan moet, omdat ze anders van het huisje weggaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 10Klaas en Truus19-09-2010

Mooi, schoon park

het park is nieuw en schoon er is nergens een vuiltje te vinden! appartement modern, inclusief wasmachine. Enige nadeel dat er weinig activiteiten in of rondom het park zijn. Porto Santa Margharita lopend te bereiken met daar enige winkeltjes en restaurantjes. Caorle prima te bereiken met bijv de fiets als je de veerpont pakt ben je met 10 minuten in Caorle. Fietsen gehuurd voor 12 dagen tegenover het park, dit was voor 2 fietsen 100 euro een aanrader om makkelijk in Caorle te komen! Op het park een pizzeriaatje waar je ook kunt afhalen, tevens ook een koffiebar met eigengemaakt ijs. Klein bakkerijtje aanwezig dus elke ochtend verse broodjes. Ook een restaurantje waar ze kip voorschotelen welke echt lekker is! Het park heeft een strenge maar rechtvaardige beheerder, zo mag je niet met een luchtbed of bal in het zwembad, wij vonden dat wel lekker rustig, in het kinderbadje mag dit wel trouwens. Kortom een superpark!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9fam. Posma13-09-2010

Zeer mooi

Het park is nieuw en is zeer mooi, voorzien van alle gemakken. Het zwembad en speeltuin is zeer geschikt voor kinderen én ouders. Bij het zwembad zijn genoeg ligstoelen. Mocht je naar het strand willen gaan dan is dat op 1km te bereiken. Je krijgt stoelen aangeboden bij het strandtent (ook helemaal goed). Voor eten moet je toch het park af (of zelf koken natuurlijk/pizza afhalen). Porto Santa Margherita is te bereiken in een autotocht van 5 minuten. Caorle biedt meer mogelijkheden, maar daar rij je 12 minuten op. Nadeel: Als het weer slecht is, dan zijn er weinig andere activiteiten in de buurt om te doen (Venetië is ongeveer 1 uur rijden). Maar voor de rest een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10Familie Linssen30-08-2010

Een echte topper!

Dit nieuwe complex is zeer geschikt voor gezinnen die op zoek zijn naar rust en luxe. De moderne appartementen zijn voorzien van alle luxe apparatuur en het gebruik van internet en bellen naar het buitenland (geen mobiele nummers) zijn gratis. Daarnaast is de aanwezigheid van de vaatwasser en de wasmachine (die overigens ook gratis in gebruik is) een uitkomst. Caorle heeft een fantastische binnenstad met en keur aan winkels en restaurantjes. Een absolute aanrader!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010