Vakantiepark Villaggio A Mare

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

74 reviews over Vakantiepark Villaggio A Mare

• 9Gert-Jan03-07-2012

Zeer goede, luxe appartementen!

Zeer luxe appartementen die van alle gemakken waren voorzien. Goede keuken (incl vaatwasser), grote tv (alleen italiaanse en duitse zenders), goede bedden, grote badkamer (inclusief grote regendouche en wasmachine), gratis bellen naar nederland, groot terras! Caorle is een hele gezellige plaats, met veel (goede) eetgelegenheden en lekker toetjes!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2012

• 8D02-07-2012

gezellig park, minder gezellige concierge

's middag is het zwembad dicht van 13.30 tot 15.00, dat is minder, en de kinderen mogen niet heel veel. Er loopt een strenge conciërge rond die overal op let, op zich best prettig maar je mag weinig van hem en dat is voor kinderen heel moeilijk.

• 4Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 9suusw16-05-2012

Super luxe huisjes! En.. gratis bellen naar NL

Ja, dit is echt wel luxe hoor. Zonde dat de omgeving snel verveelt. We hadden een huisje aan de speeltuin, ideaal. Voor en achter een tuintje met gras (fijn voor de jongste van 10 mnd), dakterras met 2 ligbedden. Opvallend is dat alles er als nieuw uitziet. Prima bank, grote koelkast, wasmachine, goede bedden. Douche met boiler, niet te lang er onderstaan, anders heb je koud water! Gratis internet (kabel meenemen) en bellen naar NL. Lekkere strandbedden + parasol op strand. Alles ging net open, dus er werd niet moeilijk gedaan bij zwembad of strand. Heel relaxed sfeertje. 's Morgens verse broodjes bij het winkeltje. Heerlijke cappucino op het terras voor weinig. Venetie via Punta Sabione (7,- parkeren + 13,- voor dagkaart voor de boot). Grote supermarkt om de hoek. Wel lastig om het complex te vinden. Routebeschrijving van TO hadden we niks aan. Aanrader, maar niet voor herhaling, omgeving te saai.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 7JVlemmings09-02-2012

Villaggio a Mare

Zomer 2011 hier geweest, met een kindje van 16 mnd. De huisjes zijn mooi, vrij luxe, eigen tuintje. Wel veel last van muggen gehad, maar dit ligt natuurlijk aan de omgeving, niet zozeer aan het vakantiepark. Het grootste nadeel voor ons, was dat het "baby/ peuterbadje" veel te diep was om onze dochter in te laten spelen. Ze kwam net met haar hoofd boven, maar kon dus niet lekker vooruit in het water. Noodgedwongen een opblaasbadje in de tuin neergezet... De omgeving was wat ons betreft ook wat te saai, wel enkele toeristische plaatsjes in de buurt, maar verder weinig bijzonders.

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 0Ik13-11-2011

Heerlijk park

Het park is prachtig, mooi zwembad, vonden het geen probleem dat het s middags tussen 13 en 15 dicht is. Strand is op loopafstand maar wij hadden fietsen gehuurd aan de overkant van het park: ideaal! Mooi strand, als je wilt genoeg schaduw (door bomen die in het midden staan), zee loopt langzaam af dus ideaal voor kinderen. De huisjes op t park zijn prachtig, heel ruim, luxe, van alles voorzien, wasmachine, vaatwasser. Verduisterende luiken en overal horren alhoewel wij weinig muggen gezien hebben. De pizzeria op t park is heel goed, het kiprestaurant vreselijk! het plaatsje is niet heel bijzonder maar op de fiets zit je met 10 minuutjes in Caorle (met t pontje, 1,50 voor heen en terug). Supergezellig plaatsje, veel restaurantjes en ander vermaak. Kleine boulevard met het kerkje, echt heel leuk! Venetie is ook geweldig, goed te doen vanaf punta sabione met de boot voor 12 euro. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 8Luc02-11-2011

Leuk vakantiepark

Op 't eerste zicht: een prachtig vakantiepark. Alleen ... spijtig dat het openluchtzwembad gesloten is tussen 13 en 15 uur (zogezegd voor de siesta/rust). Spijtig dat een "boer" verantwoordelijk is voor de uitbating van het kleine lunaparkje. Totaal onbehulpzame Italiaan, tenzij het voor zijn portemonnee is. Leuke restaurantjes vlakbij én een kleine shop (brood, beleg, drank, pasta, ...)

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in september 2011

• 9Jan21-09-2011

Heerlijk park

Wij hebben hier een week gezeten, eigenlijk veel te kort. Zeer mooi park, huisjes (wij hadden een 6 persoons tuinvilla) zeer goed. De zitbank kon iets beter. Airco, horren en luiken voor de ramen. 2 strandbedden en parasol bij het strand zijn inclusief. Ook op het strand een mooie moderne strandtent. Wil je internetten; Neem dan wel een kabel en een 230V adapter(andere type stopcontacten) mee.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 9Tina13-09-2011

Heerlijke plek, vlakbij zee

Alles wat de voorgaande vakantiegangers hebben geschreven is echt zo. Een geweldige plek om uit te rusten, zeer luxe (vaatwasser en wasmachine, LGtv). Alleen is er geen WIFI. Wel moet je een kabeltje kopen (5 eur) bij de receptie voor de internetverbinding. Verder erg relaxed, mooi park en goed onderhouden. Strand op loopafstand, met leuke strandtent. We hebben het erg naar ons zin gehad. Venetië ook erg de moeite waard!!!

Gereisd met partner in januari 2011

• 10herman03-09-2011

heerlijk

wij zijn net terug met twee tieners, en we hebben het geweldig gehad voor kleine kinderen is er ook heel veel vertier. De omgeving is niet heel pitoresk. Maar zeker een aanrader voor mensen die voor een luxe app. kiezen en rust, genot en vooral een heerlijke familie vakantie

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 9Jeroen en Ria22-08-2011

Mooi complex met luxe appartementen

Net terug van een heerlijke week Villaggio A Mare. Mooi complex met prachtig zwembad en erg goed onderhouden. Tevens 2 bars/restaurants, afhaalpizzeria en een winkeltje voor de verse broodjes en wat kleine boodschapjes. Ook de appartementen zijn erg goed ingericht en voorzien van alle gemakken, zoals airco, wasmachine, sat-TV, internet en gratis telefoneren naar vaste nummers. Ook een eigen parkeerplek ontbrak niet. Tevens heeft het complex een prive strand waarbij 2 bedjes en parasol per app. is inbegrepen. Voor de kinderen is er geen mini-club o.i.d., maar af en toe wordt er wel iets georganiseerd. De omgeving is niet zo bijzonder en erg vlak. Daarom zijn er ook veel fietsers. Caorle, op 4 km., is wel een aardig plaatsje, vooral 's avonds en Venetie is uiteraard ook een bezoek waard. Kortom voor een strandvakantie of een weekje relaxen is dit een prima complex. Het echte authentieke Italie is hier echter niet te vinden, daarvoor moet je echt in een andere streek zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Vakantiepark Villaggio A Mare info