Vakantiepark Villaggio A Mare

Meer vakantiepark info

74 reviews over Vakantiepark Villaggio A Mare

• 8E.30-09-2012

Mooi park.

Mooi park, gelegen in Porto Santa Margherita gemeente Caorle. Mooie appartementen en bungalows in een prachtig aangelegd park. Er wordt veel georganiseerd, zoals een braderie, optredens, aquajoggen etc. Restaurants stellen niet zoveel voor; beperkte kaart en kwaliteit ook niet heel geweldig. Receptiepersoneel erg vriendelijk, niets is ze teveel. Accomodaties zijn zeer compleet ingericht met vaatwasser, wasmachine, meer dan voldoende kastruimte en goed meubilair. In elke ruimte airconditioning. Eigen parkeerplaats. gereserveerde ligbeddeb en parasol aan het strand (circa 5 min. lopen). Snel internet (via kabeltje) in huisje/app. Op het centrale plein gratis nel wifi. Vanuit app/huisje gratis bellen naar vaste nummers in Europa. Let op: app in hoofdgebouw, grenzende aan plein, kunnen last hebben van geluidsoverlast daar er tot laat activiteiten zijn. Fijne vakantie gehad.

• 9M. Stevens13-09-2012

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie

Met twee jonge kinderen (1.5 en 2.5) 11 dagen in een N8 villa geweest. Fantastische accommodatie, van alle gemakken voorzien en ook nog leuk ingericht! Het enige nadeel is dat er geen traphekje is. De omgeving is wat saai. Caorle is een leuk maar erg toeristisch dorp en natuurlijk is Venetië de moeite waard. Wij hebben geen badmeester gezien in het zwembad en de sfeer was er erg relaxed. Het personeel bij de receptie was erg behulpzaam. De prijs/kwaliteit verhouding was voor ons erg gunstig omdat we er in september verbleven. Al met al een erg plezierige vakantie gehad maar ik hoef niet meer terug naar deze streek. Voor het echte Italië moet je toch naar een andere streek.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 5Jacqueline03-09-2012

Overgewaardeerd vakantiepark

Voor deze vakantiebestemming heb je beslist een auto nodig. De ligging is buiten loopafstand van dichtst bijzijnde winkeltjes en restaurantjes. Als je meer van de omgeving wilt zien is fietsen geen optie in verband met de afstand in relatie tot de warmte. Bovendien hebben wij een zeer slechte service ervaren op de receptie. Zeer lange wachttijden voordat je de sleutel krijgt terwijl je al na 4 uur op de bestemming aankomt en het personeel was op geen enkele manier klantvriendelijk. Het appartement (type H4) was eenvoudig ingericht. Het zwembad is tussen 1 en 3 gesloten. In de periode dat wij er waren zaten er erg veel duitsers.

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 8Christianne29-08-2012

Leuk vakantiepark

Mooi aangelegd en goed onderhouden vakantiepark met huisjes en appartementencomplexen (max 2 verdiepingen). Heerlijk zwembad en op loopafstand van de zee, waar een gedeelte strandstoelen met parasols (gratis) voor het vakantiepark is. Ons appartement lag helaas '2 hoog achter' met het geluid van de drukke naastgelegen weg op de achtergrond, maar er stonden prima bedden in en de airco deed het heel goed. Wij hebben ons hier echt heel goed vermaakt. Op een uurtje rijden van Venetie en 10 minuten van Caorle, waar je goed kan eten.

• 6Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 7Robert-Jan20-08-2012

Nice small-scale park, surrounded by mass tourism

Villagio a Mare is located near Caorle, a nice but overly touristic harbour town, together with many other newly developed holiday parks. We stayed for a week with our 4- and 6-year old boys, they had a great time in the - tightly, but not overly - regulated swimming pool, small playground and taking part in the organised activities. And therefore so did we!

Our 2-room apartment was small but clean and well furnished with a double and a sofa bed, airco (fixed at 24 degrees but outside was much warmer, so no problem), mosquito screens on every door and window (well needed, bring plenty of repellent), washing machine (yeah!) and basic kitchen. Not for spending lots of time around the house, but that's not what we wanted!

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 6Steef50415-08-2012

Avonklok 20.30 -21.00 Muggentijd!!!!!

Bijna alle verhalen/ervaringen zijn hetzelfde van een ieder. Mooi netjes park ed. Alleen schrijft er niemand dat je s'avonds absoluut niet buiten kunt zitten, zonder aangevallen te worden door de muggen!!! Dus s'avonds lekker op je terrasje zitten is er niet bij!!! Gelukkig kan je met behulp van de horren, luiken en airco ( deze staat ingesteld op 1 stand en 1 temperatuur 24gr en is verder niet te regelen!!!) de muggen wel lekker buiten houden, maar om je hele vakantie s'avonds binnen te moeten zitten, heeft niet echt onze voorkeur!!!

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

• 0G van Duffelen10-08-2012

Beetje saai

2 kamer appartement ziet er verzorgd uit, maar ligt buiten het complex. Mooi ongelijk gevormd zwembad , maar je mag werkelijk niets (niet er inspringen, met een bal spelen of met andere drijfdingen in het water) de badmeester laat dit horen door op zijn fluitje te blazen. Ook zit er geen bar bij het zwembad waar je bv s'avonds lekker kan zitten.buiten het complex zit wel een terrasje en een restaurant en ook een bakker. Het strand is een stukje lopen (10 minuten). Op het strand zin gratis ligstoelen en een parasol beschikbaar. Omgeving:er is in de directe omgeving niet veel te beleven (eigenlijk niets) ,een plaatsje verderop (Caorle) is heel leuk en gezellig (5km). Eentripje naar Venetië is erg leuk, verder kan je naar de stad trieste (grotta gigante en tram naar opcina) of naar de stad Verona. (deze laatste 2 zijn wel een end rijden ( 1 1/2 à 2 uur rijden).

• 5Activiteiten

• 9Hans08-08-2012

Prachtig park

In juli/begin augustus (op moment van schrijven zijn we er nog) naar Villaggio a Mare geweest. Prachtig, niet te groot, park. Fijn zwembad (tussen 1 uur en 3 uur dicht, in de praktijk eigenlijk zo gek nog niet, tijd om rustig te eten en de kinderen bij te laten komen). Zwembad goed overzichtelijk om kleinere kinderen (zeg tot 7 jaar) goed in de gaten te houden. Peuter/Kleuterbadje erg leuk (niet voor babies). Badmeester is streng maar dat heeft zeker zijn voordelen. Diepe deel is overal 1,40. Voldoende bedden, geen Duitse toestanden met bedden reserveren. (wordt niet getolleerd door badmeester). Caorle centrum op circa 4 km met auto. Leuke stad, komt na 19.00 tot leven. (verwacht geen optredens, of luide muziek uit de cafes en restaurants). Zorg voor goede navigatie, wegbewijzering is dramatisch.

• 6Activiteiten

• 9Fam. 29-07-2012

Fantastisch park, ga volgend jaar weer.

Waren hier met 2 kleine kinderen (3 en 5 jaar oud). Hebben echt genoten. Mooie bungalow met alles erop en eraan. Fijn dat er airco is, overal horren voor de ramen. Aan de voor- en achterkant van het huisje een tuintje gras (fijn voor de kids). Ja, de badmeester houdt zich goed aan de regels maar daardoor was het voor onze kinderen heel prettig in het zwembad ('geen grote kinderen die bommetjes maakten'). Verder een prima winkeltje met lekker vers brood. Personeel vriendelijk en doet zijn best om goed Engels/Duits te spreken. De afhaal pizzeria is prima. Ook het andere restaurant is goed, wel een kleine kaart maar prima voor een keertje. Het park zelf is echt mooi. Alles schoon en goed onderhouden. Wij gaan volgend jaar weer.

• 8Eetgelegenheden

• 7Laura26-07-2012

mooie luxe huisjes in een vreselijke omgevind

De huisjes zijn mooi en luxe met wasmachine, vaatwasser, grote koelkast met vriezer stortdouche en horren voor de meeste ramen, gratis bellen naar vaste nummers in Nederland. Toch miste wij van die simpele dingen als vuilnisbakjes en leeslampjes.. Het zwembad is heel mooi, maar je mag er echt helemaal niks. NIet springen, duiken, niet met opblaasbare speelgoed in het zwembad, zoals een luchtbed op band. Je mag niet met een bal in het water springen. Er zat een badmeester en deze floot ongeveer 60 keer in een minuut op zijn fluitje omdat hij vond dat er iets niet mocht, De kinderen werden er gewoon bang van. Er staan wel mooie ligbedden rondom het zwembad. Strand is mooi met mooie ligbedden. Restaurantje bij het complex slecht met ongeinteresseerd personeel. Een mooi park, maar het bruist niet. Complex ligt in de wijk St Margeritha. Deze plaats/wijk is echt verschrikkelijk. Caorle op ca 7 km is leuk.

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden