Vakantiepark Villaggio A Mare

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

74 reviews over Vakantiepark Villaggio A Mare

• 6Esther04-08-2015

Perfecte villa maar slecht zwembad en WiFi.

Het huis was echt perfect: groot, van alle gemakken voorzien (incl goede airco) en schoon. Alleen een paar ligbedjes in de tuin ontbreken. Het complex was goed onderhouden met een prachtig zwembad. Prima bakkertje met heerlijk brood en wat basale boodschappen. En de fietsverhuur aan de overkant was top: hele goede fietsen tegen een redelijke prijs. Toch zouden we niet meer terug gaan, om een aantal redenen: 1. Zwembad gesloten van 13 tot 15 uur, op het warmste moment van de dag dus! 2. WiFi alleen bij winkeltjes en zwembad en van dramatische kwaliteit; echt niet meer van deze tijd. 3. Bij het huis inbegrepen zaten 2 bedjes met parasol op het strand. Wij hadden een zespersoons huis; ongeacht of je een tweepersoons appartement boekt of een zespersoons huis, je krijgt maar 2 ligbedjes op het strand, bijzonder. 4. Geen ligbedjes of comfortabele tuinstoelen bij het huis, alleen de eetstoelen. 5. Wij zouden volgende keer iets kiezen dat dichter bij Caorle ligt.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Chessy14-04-2015

Mooi Park, maar zeer slechte service!

Het park is mooi en de huisjes zijn groot,mooi en ruim. Echter hebben wij bij aankomst bijna 2 uur zitten wachten op de sleutel van ons huisje, terwijl we na de inchecktijd aankwamen. Elke keer aan t lijntje gehouden, en na herhaaldelijk vragen of t nu gereed was, werden we afgesnauwd.Zeer onprofessioneel en onaardige mensen bij de receptie! Zwembad was ok, maar de ietswat bejaarde badmeester had alleen tijd voor de italianen, en was tegen andere kinderen alleen maar boos en standjes aan het uitdelen! We hebben 1x 's middags bij het restaurant een broodje besteld, de dame die ons bediende kwakte het zo op tafel… Kortom, personeel is ronduit onbeschoft, en dat vinden wij niet kunnen voor een park waar je toch een hoop geld voor betaald. Wij gaan hier geen 2e keer heen.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8Fam. Kuiper06-08-2014

Muggen, Muggen en Muggen

Waarschuwing: heel veel last van muggen. Wij hadden Deet en citroenkaarsen bij ons maar helaas zijn we daar helemaal lekgeprikt. Iedereen zit daar 's avonds in de huisjes het was echt vreselijk !!!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 7kelly24-07-2014

Goed gelegen, kleinschalig vakantiedomein.

Moeilijkheden om het domein te vinden, gps vond de straat niet... Late check-in, om 17u zijn de huisjes pas beschikbaar. Mooie living en kamers, wel spijtig dat er in de woonkamer een open trap naar benedenverdieping stond. Met kleine kinderen is dat toch altijd alert blijven. Leuk tuintje waar je buiten kan eten met parasol, wel geen ligzetels aan huisjes. Op het domein is een bakker waar je lekker brood en taartjes kan kopen en hier is ook wat charcuterie en melk te koop. Zwembad in orde, 3x week aquagym, wel gesloten tussen 13 en 15u.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9verachtert_pauwels09-09-2013

Fantastisch domein !!

Villaggio a Mare is in één woord : GEWELDIG!! De huisjes zijn ongelooflijk mooi, proper en voorzien van alle gemak. Wij hadden een huisje voor 8 personen. We hadden 2 ruime badkamers, 3 toiletten, een wasmachine, in de keuken een afwasmachine. Het enige minpuntje was het aantal kookpotten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Familie09-09-2013

Weer een fijne vakantie!

Voor de 2e keer hier geweest. Weer een prima ervaring. De huisjes zijn ruim en schoon. Het park is goed onderhouden. De badvrouw dit jaar was wen stuk gezelliger dan vorig jaar. Met kleine kinderen een heerlijk park.

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Huib30-08-2013

Prima vakantiepark

Mooi aangelegd park met een mooi zwembad en goede ligging voor uitstapjes in de omgeving. Strand is iets minder mooi dan op de plaatjes staat en ook de belofte dat er wifi op het hele park is klopt niet. Er is wifi beschikbaar bij de eetgelegenheden en bij het zwembad. in de appartementen alleen bekabeld internet dus niets voor iemand met een Ipad of iets dergelijks. Neem een utp kabel mee want anders moet je die kopen voor 5 euro, Heb je een laptop bij je zet er dan connectify op en maak je eigen hotspot zodat al je devices werken.Wel een kleine botsing gehad met de man aan de receptie nadat ik er achter kwam dat we het briefje voor het strand verloren waren en ik geen inlogcode voor het internet van hem gekregen had, Hij meende mij het op z'n Italiaans duidelijk te moeten maken dat dit voor hem erg vervelend was want nu moest hij dit opnieuw uitschrijven en dat was extra werk. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik niet van een dergelijke toonzetting gediend was. Kreeg toen het gevraagde.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8astrid19-08-2013

Mooi vakantiepark

Mooie appartementen, van alle gemakken voorzien (airco, wasmachine, afwasmachine). Op 5 minuten lopen van het strand. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Klein winkeltje met basisproducten. Supermarkt op 5 minuten afstand. Caorle is de moeite waard om heen te gaan, en natuurlijk Venetië. Wij hebben de auto geparkeerd bij Mestre en van daaruit de trein naar Venetië gepakt. Zeer aan te bevelen

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8Lilyana27-07-2013

Prachtige park, saaie omgeving.

Een mooie rustige park. We verbleven met zijn vieren (twee volwassenen en twee kleine kinderen van 5 jaar en een van 8 maanden in een 8 persoons huisje. Het was heel ruim, alleen jammer van de airco dat die vast staat ingesteld. Overigens mocht de auto in een afsluitbare garagebox staan. In de omgeving is ook niet zo veel te beleven. Mooie zwembad, idd heel koud, s middags meestal wat warmer. Op het park mag je bbqen, maar die moet je wel zelf meenemen. Kinderzwembad is te diep voor de babies (kunnen niet in kruipen). Wij hebben zo'n kleine opblaasbare badje meegenomen voor onze dochtertje en bij de ligstoelen neergezet. s Avonds inderdaad veel last van muggen buiten. Het personeel in het park was niet onvriendelijk, maar ook niet overdreven aardig, zoals je dat van Italianen verwacht. Het viel ons toch al op dat bediening in restaurants in deze omgeving niet zo overdreven vriendelijk was. Heel veel Italianen praten hier wel Duits, dus dat maakt het communiceren wat prettiger.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 9Huben30-05-2013

Heerlijke plek

In mei 2013 zijn we in dit mooie park geweest! Een hele belangrijke toevoeging op alle onderstaande berichten: er zit een nieuw restaurant en eigenaar op het park. Heerlijk eten, erg goede service! Echt een aanrader!!

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden