Vakantiepark Villaggio A Mare

• Onderkomen7,9
  • Activiteiten6,0

9 tips over Vakantiepark Villaggio A Mare

Huib, 30-8-2013
In de buurt is een grote supermarkt, ga daar niet naartoe als het de dag ervoor "wisseldag" in de omgeving is geweest, was in ons geval zondag, er was geen doorkomen aan. Maar wel erg compleet.
Lilyana, 29-7-2013
Mocht je een universele airco afstandbediening hebben, neem die dan mee. Hebben ter plaatse een babybedje gehuurd, maar die was van matige kwaliteit. De bodem was krom, dus neem een van jezelf mee. Voor het uiteten loop naar het dorp op het plein aan het strand aan de rechte kant heb je Terraze a mare (of zo iets). Daar kun je heerlijk eten, direct aan het strand en er is een speeltuintje. Paste met schelpen is echt aan te raden of een Texanse steak is ook echt aan te raden.
M. Stevens, 13-9-2012

De makkelijkste manier om naar Venetië te gaan is via Punta Sabbione. Daar de auto parkeren voor €6 en vervolgens op de boot stappen richting Venetië voor €7.

Nog een tip van een Italiaan: ga net na de lunch weg (hoef je dus daar niet te doen wat veel geld scheelt). In de namiddag wordt het een stuk rustiger omdat dan de meeste georganiseerde reisgezelschappen weer vertrekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio A Mare voor je op een rij gezet:

Jacqueline, 3-9-2012
Eigen vervoerbestemming of auto huren
Hans, 8-8-2012
Venetie is leuk, Lignano is leuk (Sammaddee, met winkelstraat van 2 km, in voetgangerszone). Jesolo met winkelstraat met veel hetzelfde van 10 km. Met wat kleine kinderen prima, met grote kinderen, zeg vanaf 13 jaar, niet doen.
Fam. , 29-7-2012
Huur fietsen aan de overkant. Daarmee ben je zo in Caorle, met het pontje. Leuk om te doen en handig. Huur deze in het hoogseizoen wel snel als je aankomt want de fietsen (zeker met kinderzitjes) zijn zo op.

Laura, 26-7-2012

neem middelen tegen muggen mee.

zwembad dicht tussen 1 en 3 uur.

receptie dicht tussen 1 en 3 uur

Gert-Jan, 3-7-2012
Gebruik voor de navigatie porto santa margeritha. Volg vervolgens bordjes naar de kerk. Het park ligt naast de kerk.
suusw, 16-5-2012
Wij waren met onze eigen auto maar ik zou zeker adviseren uit te zoeken of vlucht in combi met huurauto niet voordeliger (en stukken sneller!) is.

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio A Mare voor je op een rij gezet: