29 vragen over Vakantiepark Villaggio A Mare

• Martijn, 22-07-2019 Rapporteren

Zijn badmutsen verplicht in het zwembad en moet je strakke zwembroeken aan of mag je ook losse zwembroeken aan?

• Martijn , 07-03-2019 Rapporteren

BBQ

Mag je een eigen meegebrachte BBQ op het park gebruiken?

• Martijn, 07-03-2019 Rapporteren

Supermarkt

Waar is een grote supermarkt in de buurt? Beetje formaat als een Carrefour in Frankrijk.

• Van leeuwen, 26-12-2014 Rapporteren

Apart kinderbadje

Wanneer ik naar de zwembadfoto bij vrij uit op de site kijk lijkt er wel een part kinder/babybadje te zijn. Ik kan hier verder niets over terug vinden. Weet iemand of dit klopt?

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio A Mare voor je op een rij gezet:

Travel store
    Travel store

• Ilse, 27-11-2012 Rapporteren

Uitstapje?!

Wij gaan waarschijnlijk met een bus hierheen, maar willen weg graag uitstapjes maken. Weet iemand of er vanaf het park openbaar vervoer is? Naar bijvoorbeeld het dorpje Caorle. En is in Porto Santa Margherita ook iets te beleven. Wij zijn een gezin met 2 kinderen van 8 en 4 jaar. Alvast bedankt voor jullie reactie!

suusw, 02-03-2013

Naar mijn idee heb je in deze omgeving echt een auto nodig. Evt. een auto ter plekke huren?

• Monique, 25-07-2012 Rapporteren

afmeting bed

Wie heeft er informatie over de afmeting van het tweepersoons bed in appartement HR4?

suusw, 02-03-2013

Voor dit soort vragen zou ik echt het park even mailen. In mijn beleving zijn de bedden 1,60 x 2m. Maar je zult begrijpen dat ik ze niet heb opgemeten tijdens de vakantie ;-) Eigen beddengoed paste in ieder geval wel

• summerlove, 17-07-2012 Rapporteren

kabeltje internet

Welk kabeltje moet je meenemen voor de internetverbinding?

kitty, 05-04-2013

hoi, kunt u zeggen welke kabel nodig was?

• Winz, 16-07-2012 Rapporteren

BBQ

Hallo,

Wij zakken binnenkort af. Wat ik me afvraag: is het toegelaten om een (tafel)BBQ te gebruiken in het park?
    Kwestie van geen overbodig materiaal mee te sjouwen.

Groetjes

suusw, 08-08-2012

Ik denk het bijna wel. Op het terras zijn nl overkappingen voor barbeques incl schoortseen gemetseld. Anders het park even mailen?

• P.Verbunt, 27-06-2012 Rapporteren

Koffiezetter

Weet iemand, of er in de vakantiehuisjes een koffiezetter of iets dergelijks is?

suusw, 08-08-2012

Als je weet hoe dat werkt is het heerlijke koffie hoor! Je vult het potje met water en de filter met koffie en zet dat op het vuur. Anders zelf filter en filterzakjes meenemen?

Thea, 04-07-2012

Hallo, Ik heb een mail gestuurd naar het park en dat nagevraagd, maar er is geen koffiezetappparaat zoals wij dat kennnen. Italianen zetten op een andere manier koffie.

• maartje, 11-06-2012 Rapporteren

eindschoonmaak

hallo, De eindschoonmaak is niet inbegrepen wanneer je via Arke boekt. Weet iemand of je dan zelf schoon moet maken of wat de kosten zijn voor het schoonmaken?

Groetjes

Gert-Jan, 11-06-2012

Hoi Maartje,

Wanneer ga je? Wij gaan ook binnenkort naar villaggio a mare en ik ben zelf ook wel benieuwd.

Groeten