Vakantiepark Villaggio A Mare

Prima voor een strandvakantie

GHE
15-8-2018
  • Onderkomen9

Twee jaar geleden waren we hier ook en genoten toen erg van het zwembad, het appartement (met airco, vaatwasser, luiken, en horen tegen de vele muggen), het strand op loopafstand (twee gratis strandstoelen en parasol!, krabbetjes vangen, schelpen zoeken) en de strandbar (heerlijk eten). In de omgeving is echter - met uitzondering van Venetië (neem de veerboot vanaf Punta Sabbioni) en het op 5 minuten rijden gelegen waterglijbanenpark - weinig te doen. Qua omgeving niet te vergelijken met het mooie Noord-Italië of Toscane (incl. pittoreske dorpjes). Echter na twee drukke weken elders wilden we dit jaar nog een weekje strandvakantie en dat kan hier prima. Nu ons kind al haar diploma's heeft zijn de strenge zwembadregels wel een groot minpunt. Zelfs een zachte opblaasbal mocht niet. Naast de badmeester zou het receptiepersoneel ook wel wat klantvriendelijker kunnen zijn. Voor de rest prima weekje kunnen genieten van zon, zee en strand.

Mooi park, oude inrichting huis en weinig te doen.

Fam. Provoost
14-3-2018
  • Onderkomen4

Het is een mooi opgezet en net park met een lekker zwembad. Een goede uitvalsbasis voor een dag naar Venetië. De pizza’s van de pizzeria direct naast het park zijn heerlijk. Wij waren alleen erg teleurgesteld over het huisje. Oude en versleten inrichting en veel electra was stuk. Niet een van de moderne huisjes zoals op internet getoond. Ook vonden wij het jammer dat het zwembad tussen 12 en 14 uur dicht was en er dan ook buiten niet mocht worden gevoetbald voor de rust. Er is naast een trip naar Venetie ook erg weinig in de omgeving te bezichtigen, tenzij je veel akkers/velden wilt zien. Ook andere Nederlanders vonden het een saaie omgeving.

Fijn vakantiepark!

Geer
24-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Villaggio A Mare is een fijn park, bestaande uit huisjes en appartementen. Wij hebben 2 weken in een 6-persoonshuisje doorgebracht. Het huisje heeft 2 slaapkamers met 4 bedden en een 2 persoonsslaapbank in de woonkamer. Iedere kamer heeft airco. Het is een slim opgezet park, huisjes zijn erg mooi, schoon en stil. Zwembad is een prima bad, dochter van 6 heeft zich er prima in vermaakt. Er is dit jaar géén strenge badmeester!

Hoogtepunt wat ons betreft is het strand! Erg fijn die gereserveerde bedjes. Ja, het zijn er 2, maar wij hadden een lamzac mee. En het restaurant baia blanca is top voor lekker hapje eten en erg fijne cocktails!

Het is dat we nooit 2x naar hetzelfde op vakantie gaan, want anders wist ik het wel voor volgend jaar!

Oh ja: muggenspray is geen overbodige luxe, zeker de beet van de tijgermug jeukt vreselijk! Maar goede spray doet wonderen. Klein voordeel: de tijgermug zoemt niet, je ligt er dus niet wakker van! 😄

• Activiteiten8
  • Onderkomen9

Villaggio a mare is in z'n geheel geweldig. Wij boekten een 3 kamer appartement. Deze was ruim, schoon en van alle gemakken voorzien. Airco, horren, vaatwasser, 2 toiletten, wasmachine, tuintje voor en achter. Bedden lagen prima en de hele vakantie netjes warm water. Het zwembad was leuk en goed onderhouden. Geen strenge badmeester gezien. Het strand ligt op zo'n 10 minuutjes lopen en ook dat is netjes en schoon. Genoeg bedjes en het personeel is vriendelijk. De Aliper supermarkt zit om de hoek en hier kun je prima boodschappen doen. Ook op het park is een klein winkeltje. Wel ontzettend veel muggen. Vooral als het windstil is zijn het er echt enorm veel. Wij zijn lek geprikt ondanks horren, deet e.d. Met de auto kun je leuke uitstapjes maken; Caorle is gezellig (markt op zaterdag), via Punta Sabbioni kun je met de veerboot naar Burano/ Murano/ Venetie en ook het dorpje Portogruaro is een bezoekje waard. In Portogruaro vind je ook nog een groot overdekt winkelcentrum.

Luxe bungalow op rustig park

Sonja
5-5-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Villaggio a mare is een paradijs voor rustzoekers.

Zeer mooi en netjes

marielle
2-9-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

1 weekje hier verbleven. 6 persoons huisje. Inclusief eigen vaatwasser en wasmachine met eindschoonmaak. Heerlijk gewoon. Ruime en fijne badkamer. Altijd heerlijk warm water. Eigen parkeer gelegenheid. Je krijgt een nummer toegewezen wat bij je huisje hoort. Wij hadden een garage dus altijd een koele auto. Zwembad was fijn. Tussen 13u en 15u dicht maar altijd voldoende bedjes. Ook al kwam je om 11u aan. Helaas geen eet gelegenheid aanwezig. Wel een automaat voor drank en ijs. Strand prima. 2 bedjes met parasol per huisje. Beetje weinig misschien? Restaurant was prima. Omgeving weinig en beetje saai. Venetië leuk. Vanaf resort tot Venetië ongeveer 1,5u reistijd. Supermarkt op nog geen 5 minuten rijden! Huisjes staan om en om geschakeld. De kant van jouw voordeur en is de buren de achterdeur. Op die manier is de privacy gesitueerd. Erg leuke vakantie gehad maar prima zo voor 1 keer.

goed vakantie park

reumkens
28-7-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Alles was netjes en voor de kinderen heel leuk. Alleen heeel veel muggen aan de overkant bij de springkussens dat was vreselijk. Vind de mensen over het algemeen niet zo vriendelijk doen geen moeite om je te verstaan en kunnen geen engels alleen duits Bij receptie weinig info gekregen over wat er in de buurt te doen is. Uiteten moet je echt de auto pakken en traditionele restaurant's zijn er bijna niet allemaal ingesteld op toeristen jammer.Zwembad erg mooi en appartementen schoon en netjes. Raad het wel aan voor gezinnen met kinderen. Helaas hebben we 2 dagen regen gehad. Restaurant op park was wel heel erg slecht veel en veel te zout gewoon vies.

• Activiteiten8
  • Onderkomen8

Na alle negatieve berichten wil ik graag iets positiefs melden! Wij verbleven in juli 2015 2 weken in Villaggio a mare en we hebben ons prima vermaakt. Het appartement (3 kamer) was ruim genoeg (gezin met 2 kinderen van 3 en 5 jaar). Keuken en uitrusting prima. Bij aankomst geen warm water, werd direct opgelost. Italië is geen Nederland, het is daar overal gebruikelijk dat winkels en zwembaden dicht zijn tussen 13.00 en 15.00 uur en ook is Wifi over het algemeen niet de snelheid die we gewend zijn (blijf dan vooral thuis als dit een voorwaarde voor je is!)

Wij hebben ons prima vermaakt met de show van de badmeester die op humoristische wijze de regels duidelijk maakt. Wel zo fris als iedereen een douche neemt voor het zwemmen! Onbegrijpelijk als mensen niet door hebben dat de man gewoon een show opvoert.

Heerlijke pizza's gegeten en ook de fietsen aan de overkant zijn prima bevallen. Wellicht komen we nog eens naar Villaggio a Mare.

Niet noemenswaardig

Raymond
6-8-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen4

Accommodatie is klein, kleuken 2 pits fornuis is niet geschikt om op te koken, als je beide pitten gebruikt valt regelmatig de stroom uit.

Ook is er geen afzuiging in de woning, omdat de afzuigkap domweg geen afvoer heeft, de lucht vliegt door het keukenkastje heen waardoor een deur openslaat.

Het internet is tevens bedroevend, niet aan te raden.

Het zwembad is een trieste belevenis, een politie agent die continu op zijn fluitje zit te blazen als er een regel wordt overtreden, niet met een bal, eerst douchen, niet spingen ga zo maar door... Totaal niet kind vriendelijk. Ons zoontje was zwaar onder de indruk....

Die man is niet geschikt voor zijn functie... Bah nare vent.

• Onderkomen10

Het huis was echt perfect: groot, van alle gemakken voorzien (incl goede airco) en schoon. Alleen een paar ligbedjes in de tuin ontbreken.

Het complex was goed onderhouden met een prachtig zwembad. Prima bakkertje met heerlijk brood en wat basale boodschappen. En de fietsverhuur aan de overkant was top: hele goede fietsen tegen een redelijke prijs.

Toch zouden we niet meer terug gaan, om een aantal redenen:

1. Zwembad gesloten van 13 tot 15 uur, op het warmste moment van de dag dus!

2. WiFi alleen bij winkeltjes en zwembad en van dramatische kwaliteit; echt niet meer van deze tijd.

3. Bij het huis inbegrepen zaten 2 bedjes met parasol op het strand. Wij hadden een zespersoons huis; ongeacht of je een tweepersoons appartement boekt of een zespersoons huis, je krijgt maar 2 ligbedjes op het strand, bijzonder.

4. Geen ligbedjes of comfortabele tuinstoelen bij het huis, alleen de eetstoelen.

5. Wij zouden volgende keer iets kiezen dat dichter bij Caorle ligt.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio A Mare in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio A Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.