Aparthotel Villa Olga

Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag20°6°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Olga voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Villa Olga in het Nederlands

leuk schoon apathotel

Harrie
11-8-2009

Apparthotel "Villa Olga" in Caorle is een complex met 14 appartementen direct gelegen aan de boulevard van Caorle. De vertrekken zijn van alle gemakken voorzien, schoon en goed onderhouden. Bij het gebouw zijn gratis parkeerplaatsen voor de gasten beschikbaar. Huisdieren zijn (helaas) toegestaan. De service is redelijk tot goed. Het ontbijt is eenvoudig maar toerijkend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Olga in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Olga zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.