Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel San Giorgio voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over San Giorgio

• 5Claire Christophe20-08-2014

Dit hotel wil ik iedereen afraden

Nou waar te beginnen. We hadden een niet gerenoveerde kamer dus alles was oud. De bedden te kort, de badkamer werd helemaal nat na 1x douchen. Koud douchewater waar geen druk op zat. Dit laatste hebben ze enigszins opgelost. Het avondeten was lauwwarm. Je kon het zo naar binnen schuiven zonder te blazen. Hoe later je ging eten hoe kouder en opgewarmder het eten werd. Tussen de middag is de badmeester van het strand weg waardoor je als nieuwe gast aan je lot wordt over gelaten met de keuze van je bedjes voor de rest van de vakantie. In week 2 kregen we geen douche spul meer van het kamer meisje. Ze probeerden het allemaal wel maar was het gewoon net niet. Het zal 20 jaar geleden die 4 sterren vast wel waard geweest zijn maar nu echt absoluut niet. Veel vaste gasten die duidelijk een streepje voor hadden op het personeel. Het was wel allemaal schoon en de cocktail bar was prima daar hebben we veel gebruik van gemaakt aangezien er verder geen entertainment was.

• 8Sonja24-06-2013

Fijn hotel, lekker eten

Wij hebben het hier heel erg naar ons zin gehad. Zwembad was mooi, goede poolbar. En vanuit het zwembad kon je door naar de tenisbaan of het strand met eigen ligbedden. Eten was hier heerlijk en de bediening correct en vriendelijk.

• 9Manfred19-10-2009

Dank Renovierung wieder perfekt

Wir, 2 Erwachsene und ein Jugendlicher, sind schon seit vielen Jahren begeisterte Gäste des Hotels San Giorgio und wir müssen feststellen, dass es uns immer wieder schwer fällt, von diesem Hotel nach Hause zu fahren. Der Charme dieses wunderbaren Hotels, kombiniert mit der italienischen Gastfreundlichkeit und einer malerischen Lagune - einfach Traumhaft! Dennoch liegt das Hotel etwas abseits des Stadtkerns und der Geschäfte und Restaurants - wenn man überhaupt auf die Idee kommen würde, das vorzügliche Essen des Hotels aus zu schlagen. Vom traditionellen Buffet am Mittwoch bis zur Nudel-Tris oder dem Gruß aus der Küche. Hier findet wohl jeder etwas, dass ihm schmeckt.

Was man auch hervorheben muss, ist das Stammpersonal. Man trifft Urlaub um Urlaub die gleichen Kellner und Servicekräfte - und wird schon bald mit Handschlag begrüßt und herzlich willkommen geheißen. Und das ist ernst gemeint. Die Zimmer sind dank der Renovierung wieder schön.
    Wie gesagt: Immer wieder gerne!

• 8Ria15-08-2009

Heel goed hotel!!

Een heel goed hotel. Het enige minpuntje is het ontbijt deze is zeer eentonig geen 4 sterren waard. Zwembad, strand, personeel allemaal perfect.

Hotel San Giorgio info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Via dei Vichinghi 1, 30021