Appartement Residence Holiday

2 reviews over Appartement Residence Holiday

nebyla jsem spokojena vubec

Romana Lexova
20-9-2012

Pokoje nebyly moc pěkně uklizený všude byl prach když jsme prošly po pokoji nohy jsme mely uplně černy .S uklidem nespokojenos.bazen byl vypušteny koupat jsme se vnem nemohly a jěště nas tam nekdo vykradl kličema se tam dostal a sebral nam všechny peníze.A nikdo stím nic neudělal.nespokojenost.Už nikdy tam nepojedeme

Toller Urlaub im Holiday in Porto Santa Margherita

Annemarie Kaiser
4-9-2009

Vor allem die gute Lage, aber auch die geräumige, sehr zweckmäßige Wohnung mit großem Balkon zeichnet diese Appartementanlage aus. Wir hatten einen sehr angenehmen Aufenthalt mit unseren 2 Kindern (4 und 7).

Nur der sehr überzogene Preis der Miete für Liegen und Sonnenschirm am Strand (95EUR / Woche) hat uns schockiert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Holiday in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Holiday zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Residence Holiday scoort een 4 uit 10 op basis van 2 reviews.