Vakantiepark Residence Duna Rossa

Vakantiepark Residence Duna Rossa
8,3

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Duna Rossa voor je op een rij gezet:

13 reviews over Vakantiepark Residence Duna Rossa in het Nederlands

Met jonge kinderen

Tussen de Italianen en muggen

Arno
13-8-2014
  • Onderkomen7

Het 2 kamerappartement van Duna Rossa voor ons vieren is op de tweede verdieping. Met 4 op 1 slaapkamer gelegen. Handig en groot balkon alleen de overburen zijn dichtbij. Airco (€ 0,70 per uur) en wifi tegen betaling waarbij wifi ook alleen beschikbaar was bij de receptie. Veel muggen dus neem je maatregelen. De zwembad faciliteiten vielen tegen (klein en geen glijbanen). Strand is zo'n 500 m lopen. Veel Italianen in Duna Verde. Brian restaurant is aan te raden. Voor Venetie naar Punta Sabbione rijden (40 km) en een retourtje Venetie (€ 11) nemen.

Fijne accommodatie!

Noudbongers
10-9-2013
  • Onderkomen8

Het kleinschalige vakantiepark Residence Duna Rosso is een prima accommodatie, vooral voor gezinnen met kinderen. Het ligt in een rustige omgeving op ongeveer tien minuten loopafstand van het strand. Op het park zelf zijn twee zwembaden, waarvan één voor kleine kinderen. Rond de zwembaden zijn meer dan voldoende ligstoelen. Ook is er een tennisbaan, een groot grasveld en verschillende speeltoestellen. De appartementen zijn schoon en het hele terrein wordt zeer goed bijhouden.

In het hele dorp zijn wel vrij veel muggen, maar er hangt een muskietennet boven de bedden dus daar hebben we 's nachts geen last van gehad. Er zijn twee supermarktjes in het dorp en ook verschillende restaurantjes. Je krijgt tien procent korting op afhaalmaaltijden in het restaurant bij het park. De omgeving is zeer geschikt om te fietsen, want het is er heel vlak.

Al met al een zeer geslaagde vakantie!

Duna Rossa is thuis komen!

Cherille
7-8-2013
  • Onderkomen8

Wij komen hier nu voor de 4e keer en het voelt steeds weer als een warme deken. Zeer vriendelijk personeel. Leuke bar bij het zwembad. Airco in huisjes (tegen betaling). Restaurant naast het park. Kinderen maken snel vriendjes

Leuke vakantiebestemming met kinderen

Henny
16-6-2013
  • Onderkomen7

Leuke vakantiebestemming waar kinderen vrij kunnen spelen over het accomodatie. De service krijgt van mij een 5 omdat we uren doorgebracht hebben bij de receptie omdat we bij aankomst (voorbij de afgesproken tijd) onze huisjes niet inkonden, de informatievoorziening hierover was zeer belabberd.

Wat jammer is is dat je moet betalen voor de Airco en deze heb je eigenlijk ook wel echt nodig om de slaapkamers even af te koelen. Deze Airco kaarten zijn vrij prijzig.

De regio is erg mooi, Venetie is goed te doen vanaf Puntio Sabione. in de directe omgeving is niet erg veel te doen.

Het zwembad water is zeer warm, op zich lekker, echter veel last gehad van middenoorontsteking hierdoor.

Personeel verder vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Kinderen hebben de tijd van hun leven gehad op deze bestemming!

Er zit een uitermate goede pizzeria op loopafstand, deze mensen kunnen geen woord Engels maar dat maakt de gastvrijheid en gezelligheid niet minder! Ook een absolute aanrader!

Erg rustig in mei

sauvejm
28-5-2013
  • Onderkomen7

Gedeeltelijk vernieuwde accommodatie, dus je moet een beetje geluk hebben. Klein zwembad in mei al open. In mei is plaats werkelijk uitgestorven! In de zomer zal het erg druk zijn!Naar Venetië gaan is de moeite waard vanuit Punta Sabione. Ook Caorle is erg leuk.

heerlijke plek om te zijn!

Cherille
5-8-2012
  • Onderkomen7

Wij komen hier als 3 zomers en komen thuis bij Duna Rossa! Heerlijk rustig, waar kinderen lekker kunnen zwemmen en spelen en kleinschalig! De bar is prima voor een drankje, cappucino en broodjes. Airco op aanvraag.

Aardig vakantiepark met eenvoudige huisjes

guido.cherille
27-8-2010
  • Onderkomen7

Klein, overzichtelijk vakantiepark met goed onderhouden zwembad en groenvoorziening. Bar bij het restaurant is leuk met top 40 muziek.

Huisjes zijn erg eenvoudig met 2 slaapkamers, waarvan 1 met stapelbed.

toen wij er waren, waren er geen andere nederlanders. Alleen maar Italianen die erg samen klitten. Voor onze kinderen was het daarom moeilijk contact te maken met ander kinderen.

Rust tussen de Italianen zelf

Rob (Zwolle)
26-8-2010
  • Onderkomen8

We werden bij aankomst goed ontvangen en naar een huisje weg van het park zelf gebracht. Dit huisje tussen de Italianen zelf was van alle gemakken voorzien, had een mooi tuintje voor privacy en een mooi zwembad. Siësta tussen 13-15u, dat wel. Redelijk dicht bij het strand en behoorlijk wat mooie plaatsen in de buurt.

Helemaal goed!

Leo
7-8-2010
  • Onderkomen8

Heerlijk, kleinschalig vakantiepark. Wat een rust. Voldoende ruimte in en om het zwembad (een verademing). Mooie, schone en ruime vakantiewoningen. Vriendelijk personeel. Aan absolute aanrader!

Heerlijk vertoeven

Stefan
1-8-2010
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

We zijn net terug van twee heerlijke weken Duna Rossa. Een heerlijk relaxed vakantieplekje waar veel mensen al vele jaren naar terugkeren. De huisjes zijn groot en verzorgd. Als je gaat is de tip wel te boeken bij het grote grasveld omdat dat simpelweg de mooiste plek is. Ook zeker niet de muggenolie vergeten want er waren helaas (met name vanaf 's avonds) vele muggen.

De sfeer welke er hangt is heel gemoedelijk. Een verademing om eens ergens terecht te komen waar 's ochtends niet om de bedjes gevochten wordt. Ook was het mogelijk broodjes bij de bar te bestellen, welke je de volgende dag kon afhalen. Duna Rossa ligt dusdanig dat een auto eigenlijk wel een must is. Wij waren met het vliegtuig gegaan, maar hebben ter plekke voor een paar dagen nog een auto bijgeboekt. De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en bereidwillig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Residence Duna Rossa in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Residence Duna Rossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.