Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
8,5

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

722 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

super!

Fenna, 29-5-2017

vriendelijk personeel, leuke camping voor jong & oud!

het was echt fantastisch

anoniem, 24-5-2017

er is veel te doen op de camping, echt super! we zijn met een stel vrienden gegaan met de kinderen en ze hebben zich prima vermaakt. echt top!

geweldige familie camping

anoniem, 24-5-2017

je kunt je kinderen lekker vrijuit laten spelen en zelf ook genieten van je vakantie. Echt een aanrader!!

Genieten, alles wat je maar wenst!

Laura, 4-5-2017

Een echte aanrader! Een geweldige camping voor jong en oud!

Goede sanitaire voorzieningen, camping aan het strand wat vanaf elke kampeerplek goed te bereiken is. Goed verzorgd zandstrand, met verschillende activiteiten waar je aan mee kan doen, maar ook een goed tentje voor een heerlijke cappuccino!

Het 'centrum' van de camping is erg leuk. Veel te doen, kinderdisco, kinderclubs en theater. Maar ook komt er regelmatig een marktje op de camping, er is een grote golfbaan, sportvelden die veel toernooitjes organiseren. Echt alles voor jong & oud!

Heerlijke restaurants waar je gezellig kan zitten, goed Italiaans ijs en wat leuke winkeltjes op de camping. Ook verschillende mogelijkheden voor afhaalmaaltijden, maar ook een grote supermarkt dichtbij (5 min. rijden).

Alles is goed te bereiken met de auto, de bushalte is voor de camping & je kunt ook fietsen huren.

Tevens wordt er geregeld gespoten tegen de muggen wat erg prettig is.

> Vooraf boeken is aan te raden.

Paradijsje

Milly, 13-4-2017

Fantastische vakantie-oord die nooit verveeld! Vele mogelijkheden waar je uit kan kiezen, voor iedere leeftijd!

Schitterende camping

JM van Ginkel, 26-3-2017

Camping met volop zwemmogelijkheden ca 6 zwembaden en de heerlijke zee.

Daarnaast volop sportactiviteiten zoals voetbalschool en tennisvelden.

Wij gaan in 2017 weer!

Super !

Kim konings, 4-3-2017

Dit is echt de perfecte camping bij uitstek voor gezinnen....je kunt er echt alles doen. Van een kermis tot zwembad.

Het centrale punt lijkt wel een mini dorp

Het was geweldig.

V., 22-2-2017

Het is een camping met alles erop en eraan, voor iedereen wat te doen.

Geweldige vakantie!

Ingrid, 27-9-2016

Deze zomer zijn we voor het eerst met ons gezinnetje naar een camping gegaan. Pra delle Torri is een heerlijke camping, vooral met jonge kinderen. Het is idd een erg grote camping, maar door de laantjes valt het niet zo op. Geweldig zwembad! Genoeg ligweides en wil je stoelen dan moet je daarvoor betalen, maar wel met het grote voordeel dat je altijd een bedje hebt en niet dat vervelende "handdoekje leggen". Zonder zorgen konden wij 's ochtends op ons gemakje naar het zwembad en waren "onze" ligbedden nog lekker vrij. 's avonds zijn we regelmatig bij de restaurantjes aan het strand gaan eten. Tijdens het wachten op ons eten konden de kinderen heerlijk in het zand spelen en daarna direct aan tafel. Omgeving van de camping idd niet heel bijzonder, dagje Venetië was erg leuk en Caorle ook wel een leuk plaatsje. Onze vakantie voor volgend jaar is al geboekt!

Helemaal geweldig

Irene, 14-9-2016

Net terug ervan en het helemaal top gehad. Gelijk voor volgend jaar alweer gemaild. Super schoon het sanitair. Zwembaden top. Mogen wel wat meer glijbanen voor wat oudere kinderen. Animatieteam heel erg leuk. Fijn dat alle talen gesproken werden zo waren ze voor iedereen verstaanbaar. En super gezellig!! Mooi strand. Supermarkt op de camping erg duur. Wij reden 1x per week naar een lidl. Was wel even rijden maar daar had je 3x zoveel voor je geld als bij de Alistar en de camping winkel. Maar al met al een top camping!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.45 uit 10 op basis van 856 reviews.