WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-1°
7,7

Omschrijving
Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

750 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Mooie camping met enkele nadelen

Rudi,
22-7-2018

De plaatsen zijn voldoende groot. Wel stond er op sommige een boom in de weg. Deze beperkt de keuzemogelijkheden voor het plaatsen van je caravan enorm. Ook kwamen we in een straatje terecht waarvan de Denen zich eigenaar voelden. Bleek bij aankomst dat onze plek vol stoelen, tafels stond. We moesten de incheckpapieren aan onze 'buren' laten zien alvorens ze hun 'rommel' opruimden. Voor de rest van de week geen woord meer uitgewisselt. Gelukkig is het een prachtige camping. De zee is heel kindvriendelijk...het zwembad is top. Alleen een zeteltje huren is enorm prijzig. De eetgelegenheden zijn talrijk en zeer verzorgd. Wel moet je voor alles en nog wat je beurs openen...lunapark...treintje... Ook de sportmogelijkheden zijn enorm. De sportterreinen zijn heel verzorgd. Om elf uur wordt alles gesloten en is het vrij stil. Alleen in onze straat was er elke avond een 'bijeenkomst' met veel lawaai tot na twaalven. Voor de rest...een prijzige toplocatie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooi park, wel wat negatieve dingen

Tessa van Dam,
9-7-2018

Het is een mooie, grote camping met fijne zwembaden. Wij vonden het wel jammer dat er voor een aantal dingen betaald moest worden. De bedjes bij het zwembad zijn best prijzig als je een paar dagen gaat, het Luna Park en het treintje zijn ook tegen betaling. Een week ervoor zaten we in Toscane en waren deze dingen gratis. Het personeel bij de horecagelegenheid bij het zwembad was niet erg vriendelijk. Een erg groot nadeel vonden wij de muggen. Ze waren er al in de middag, wij konden einde middag en in de avond eigenlijk niet buiten zitten bij de caravan (aan de rand van het park bij de golfbaan). Erg jammer op vakantie elke avond binnen zitten.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Beste camping van Italië

Petra Vloet,
13-5-2018

Prachtige camping voor het hele gezin. Aan het strand. Vlakbij Venetië.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

In 1 woord geweldig!

Christianne,
11-5-2018

Geweldige camping! Zijn hier al 6 keer geweest en voelt echt als thuiskomen als we er weer aankomen. Goeie restaurants, leuke winkels en heel veel te doen voor de kids. Op doordeweekse dagen kunnen de kids naar de voetbalschool op het complex. Echt super leuk. Ligt aan zee en prachtige zwembaden. Sanitair is super schoon. Alleen jammer van de muggen maar die laten je na een paar dagen gelukkig wel met rust.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Prachtige camping met alles erop en eraan. Je waant je in een dorp met allerlei winkeltjes, restaurantjes en grote campingsupermarkt. De prijzen vielen hier reuze mee, in de supermarkt buiten de camping waren diverse producten echt duurder. Verschillende zwembaden, maar dat wij er waren (meivakantie) was het cirkelachtige zwembad nog dicht. Voordeel is dat in het laagseizoen (tot eind mei en vanaf september meen ik) de bedjes en parasols bij de zwembaden en het strand nog gratis zijn. Jammer dat er geen winkeltje of restaurantje bij het zwembad is voor ijsjes of een snack. Verder is er in de omgeving van de camping weinig te doen. Landschap vlak en eentonig. Venetië op 1 uur rijden. Veel verschil in grootte en ligging (wel/geen privacy) van plekken stacaravans van touroperators. Al met al prachtige camping om vakantie te vieren als je verder niet zoveel wilt doen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Mooie grote camping

Daan,
18-4-2018

Erg mooie camping met mooie plekken in het bos. Leuk zwembad voor de kinderen en caorle is een leuk stadje om te bezoeken. zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig

Marco,
4-3-2018

Geweldige camping alles erop en eraan. Echt super vakantie gehad met het hele gezin.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

geweldige camping

Damelsa,
6-1-2018

als tiener 2x op deze camping geweest. geweldige tijd gehad! zo leuk dat we aankomend jaar met mijn Eigen kindjes van 1 en 3 daarheen gaan. zo te zien zijn er aardig wat dingen bij gekomen (piratenschip zwembad, beach bar, luna park)

alleen jammer dat er voor het luna park extra betaald moet worden, het is al niet goedkoop. dat zou eigelijk een camping service moeten zijn voor de kinderen.

Het betalen voor mijn libedjes bij het zwembad vind ik niet zo erg, dat scheelt weer dat vervelende handdoekje leggen. Alleen zeer spijtig dat de bedjes bij het piratenschip duurder zijn als bij de andere zwembaden.

leuke dingen om te doen in de omgeving, (dagtrip venetie, 2 aquaparken, markt, stadje caorle)

we hebben er zin in!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

Prima

Rub,
4-1-2018

Groot zwembad, genoeg bedjes (tegen betaling maar dan heb je geen last van handdoekleggers), lekker dicht bij het nette strand, mooie nieuwe mobilhome met vaatwasser (vd camping zelf)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Supermooie en nette camping. Erg netjes sanitair dat continu schoon gemaakt wordt, een mooi en schoon zwembad en heerlijk direct aan zee. Leuke restaurantjes en ook de afhaal was prima! Sportvelden ook erg fijn. We waren met onze eigen tourcaravan en de plek was erg ruim en gelukkig mét een boom (want het was erg warm in aug 2017)

Het enige nadeel? Gewoon op de camping blijven want de omgeving is niet mooi en erg weinig te doen. Het plaatsje Caorle is leuk maar érg druk en vol. De muggen blijven ook een probleem in dit gebied van Italië. Op de camping viel het mee door de draden die over de hele camping hangen en waar anti-muggen spul uit komt. Bij het strandtentje is het écht jammer dat je zoveel last van de muggen hebt zodra de zon onder is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.