Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
8,5

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

722 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Nooit meer van de camping af!

Werner, 5-8-2017

Op Pra' Delle Torri is er voor ieder wat wils. Zowel qua accomodaties (hotel, bungalows, stacaravans, campingplaatsen) als faciliteiten (van Golfbaan tot kermis). Vooraf waren we bang dat de

Camping te kolossaal zou zijn, maar zo hebben we het niet ervaren. Alles is goed verzorgd en bereikbaar. Ook de prijzen (restaurant, supermarkt e.d.) zijn niet te gek, terwijl de mogelijkheden oneindig zijn voor jong en oud. Als je zou willen, kun je heel de vakantie op dit mooie 'resort' verblijven!

Prachtige camping met veel voorzieningen.

Joke, 4-8-2017

Drukke camping! Voor elk wat wils. Direct aan het strand, mooie zwembaden. Veel ruimte. Winkelcentrum. Fantastische ijssalon. Speelvoorzieningen voor jongere en oudere kinderen, maar ook voor tieners. Minder geschikt voor rustzoekers. Op de camping is altijd wat te doen, daarbuiten kan je de rust opzoeken.

Wereldse vakantie gehad op een strandcamping.

Heerlijke strandcamping, 4-8-2017

Heerlijke strandcamping met grote tot zeer grote kampeerplekken. Je loopt zo het strand op en er zijn zelfs daar restaurantjes op het strand.

Alleen de muggen waren dit jaar vroeg, want normaal valt dit in Juli nog erg mee. Er wordt wel van alles aan gedaan om deze te bestrijden, zonder dat de camping gasten hier last van hebben.

Mooi groot en schoon vakantiedorp

Sandra van der Burgh, Zoetermeer, 3-8-2017

Wij zijn van 29 juli t/m 11 augustus naar Pra Delle Torri geweest. We hadden een classic caravan geboekt via touroperator. De inrichting was erg netjes. Een oventje en vaatwasser zou echter wel fijn zijn geweest. De douche was heerlijk warm. De bedden waren aan de harde kant, zelfs als je twee matrassen op elkaar legde. De aanwezige airco was een must met een gemiddelde temperatuur van 35+ graden. De caravan zou geschikt zijn voor 4 volwassenen en 2 kleine kinderen. Wij waren met 2 volwassenen en onze zoon van 17. Met 4 volwassenen was de ruimte toch echt te klein geweest. Voor kleine kinderen is er volop vermaak, echter voor jongeren (pubers) is er niet veel te doen. Het eten in het restaurant tegenover de supermarkt smaakt uitstekend en is niet duur. Een pizza voor minder dan 10 euro of een heerlijke biefstuk van 300 gram voor € 23,50. Hiervoor hoef je het vakantiedorp niet af. Wil je toch eens ergens anders eten, dan is pizzeria Brian in het nabijgelegen plaatsje Brian zeker een aanrader. Houdt hier ivm de drukte wel rekening met wachttijden voor je een tafeltje krijgt toebedeeld. De afstand van onze caravan naar de zee en het zwembad was minder aangenaam. Helemaal bij een temperatuur van 38 graden. Een ligbed met parasol op de 1e rij op het strand kostte maar liefst € 59,- per persoon per week. Wij zouden dus voor 2 weken voor 3 personen bijna € 360,- kwijt zijn!!! Wij hebben daarom zelf strandstoelen, parasolletjes en een bolderkar (!!!) gekocht, zodat we niet steeds alles hoefden te sjouwen. In totaal waren wij € 162,50 kwijt voor 1 ligbed, 1 lage strandstoel die je ook in de ligstand kon zetten, 1 relaxstoel met voetenbank, 3 kleine parasolletjes en een opvouwbare bolderkar. Er zijn verschillende wasserettes op de camping. Voor € 4,- kun je in 32 minuten een wasje draaien. Ook zijn er drogers aanwezig, maar gezien de buitentemperatuur hebben wij hier geen last van gehad. Het terras van onze caravan had als overkapping alleen een partytent en parasol. Als ik weer zou boeken dan zou ik via andere reisorganisatie boeken, want zij hebben alle caravans voorzien van een houten overkapping en een loungeset. Hierdoor kun je ook bij slecht weer (regen) de deur open laten staan en zo naar buiten lopen. Muggen zijn overal aanwezig, maar met de Italiaanse anti-muggensprays zijn ze goed op afstand te houden. Conclusie: een mooi groot en schoon vakantiedorp, schone caravan, heerlijke zee, goede betaalbare restaurants en veel vertier voor kleine kinderen. Voor de wat oudere jongeren is er helaas niet veel te beleven.

Super!

SB, 1-8-2017

Een zeer grote camping met alles erop. Toiletgebouwen werden goed schoongemaakt. Je hebt meerdere restaurants, een supermarkt en een apotheek op de camping. Aan het strand kun je meerdere dingen huren voor op de zee. Daarnaast is er een strandtent waar je de hele dag terecht kunt.

Nadeel vonden wij dat je niet dicht bij een leuk stadje/dorpje zit waar je snel naartoe kan gaan. Verder is de camping van alle gemakken voorzien. Zoals overal wordt genoemd: het is een dorp opzicht, en dat klopt.

Een fantastische camping. Veel te doen en schoon

Weideman, 30-7-2017

De camping is fantastisch. er is van alles aanwezig en veel te doen. De camping is schoon en personeel is vriendelijk en behulpzaam. in de omgeving is niet veel te doen. Ik ga zeker nog een terug maar huur dan een accommodatie direct bij de camping, zeker niet meer via de touroperator.

Duur en geschikt voor kinderen tot 14 jaar

Familie vd Voort, 23-7-2017

Erg dure camping incl mobilehome. Stoel op het strand €8,- p dag bij het zwembad €10,- p dag. Internet/wifi €3,- per uur.

Leuke camping voor jonge kinderen tot misschien 14 jaar. Met 16 jarige moet je hier niet zijn. De disco stelt niet veel voor.

Het is hier erg duur en saai voor pubers

Prijs/kwaliteit verhouding klopt naar onze mening niet.

Je betaald al veel voor je mobilehome en alle bijkomende kosten van strand/zwembadstoelen en wifi zorgen voor megakosten. We hebben voor veel minder kosten betere campings bezocht met parkeer plek bij je mobilehome. Hier is elke dag weer een plekje zoeken als je weggeweest bent. Kortom wij komen hier niet meer!!!

2e keer op rij!

Fam. R, 14-7-2017

"nooit gaan we 2x naar dezelfde camping". Vorig jaar toch direct geboekt voor dit jaar! Zegt genoeg lijkt me! 3 weken. Het is echt een vakantiedorp. Mensen die daar niet van houden kunnen beter iets anders zoeken. Wij, met 3 kleine kinderen van 8-6-4 vinden het een geweldige camping! 's morgens naar de kidsclub, 's middags zwemmen, 's avonds naar de Happy disco. Geweldige animatie, blijven enthousiast (respect) en werken keihard om jong en oud te vermaken (mooie shows met dans en muziek etc). Ligbedden bij het zwembad zijn duur ja, die hoef je niet per se te nemen, je kunt ook je handdoek op 1 van de ligweides neerleggen (gratis). Genoeg eetgelegenheden, soms wat lang wachten op je eten, maar prijs/kwaliteit is prima. Uiteraard heerlijke pizza en pasta! Sanitair superschoon, nooit hoeven wachten op een beschikbare douche oid. Volgend jaar gaan we dan toch weer naar een andere camping, maar dat ligt zeker niet aan de camping! Ik sluit ook niet uit dat we hier niet meer terugkomen!

Nooit meer

Giessen, 28-6-2017

€ 10,00 betalen per ligstoel op strand en bij zwembad, lange wachtrij voor ticket!! Tussen 13.00 en 15.00 uur moet het op de camping stil zijn, dus geen muziek, voetballen en alles wat maar een beetje geluid maakt, bewakers zijn onverbiddelijk?? Nog op geen camping meegemaakt!!

Mooie camping maar te groot

Beumer, 9-6-2017

Zeer mooie schone camping alleen jammer dat je moet betalen voor de ligstoelen en elke ochtend in de rij voor

Moet staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.45 uit 10 op basis van 856 reviews.