WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°-3°
7,7

Omschrijving
Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

750 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Zeer goed verzorgde camping, heel divers qua nationaliteiten. Zeer groot zwembad(meerdere)meer dan voldoende ligbedden. Strand ook erg netjes en direct aan de camping. Meer dan voldoende qualitatieve restaurants en vriendelijk personeel. Met name bij de Sporting. Geen verkeer tussen 13.00 uur en 15.00 uur is erg prettig. Na 23.00 uur ook geen herrie, alles stopt dan. Ze zijn actief in het bestrijden van muggen, ze doen er werkelijk alles aan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk voor 10 dagen langer niet, saai

Leon,
6-8-2018

camping is op zich prima echter ligt de nadruk hier veel te veel op zoveel mogelijk geld binnen halen.

We hebben ons ingelezen voordat we hier kwamen en lasen onder andere dat er buiten de camping niets te doen was, dit is ook echt zo.

Er is werkelijk niets anders te doen dan een tripjr naar Venetie, geen marktje helemaal niets.

de camping is verder voorzien van heel schoon sanitair..

Voor de racefietsers onder ons, laat hem maar thuis het is recht toe recht aan en werkelijk geen uitdaging.

Voor ons deze camping hoe mooi die ook lijkt, Niet Meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Perfect!

Britt Bal,
4-8-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad op pra delle tori! We kregen een standplaats naast vuilnisbakken. Gelijk gevraagd of er iets anders mogelijk was en dat was geen probleem werd gelijk geregeld! Kortom top service! Vriendelijk personeel! Mooi schoon sanitair gebouw! Er loopt 24/7 iemand van de schoonmaak! Zwembad is perfect strand is perfect! Onze 3 weken vakantie zijn top geweest. Geen minpunt kunnen ontdekken! Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Leuke vakantie

Nicole vos,
2-8-2018

Super park! Alles opzich goed te doen te voet. Voor de kids echt een aanrader om een step of fiets mee te nemen. Strand ziet er goed uit en genoeg ruimte. Wel fijn als je zelf wat spullen meebrengt zoals een parasol. Het is echt heel warm.

Huisjes van touroperator zijn prima. Bedden vind ik minder maar locatie naast de ingang. ( Rustige gedeelte) is echt fijn. Toch alles bij de hand en alles goed te bereiken.

Jammer dat je de playgrond moet betalen. Kost €5,- per kind. Echt belachelijk duur. Maar we hebben een top vakantie gehad. Venetië is 1 uur rijden. Lake basil is echt een aanrader, 1:20 min rijden. Goed te doen en prachtige omgeving.

Het nadeel is toch echt de muggen! Kinderen hebben er veel last van gehad. Muggenspray van thuis helpt niet. Beter op park kopen bij farmacie. Goed blijven insmeren dus😐

Wij hadden een twee persoonsklamboe bij die we gebruikten icm een parcol om te eten. Echt een aanrader 😉

Fantastische plek en faciliteiten

Jos Boerman,
2-8-2018

Geweldige camping alles aanwezig leuke mensen.

Goede faciliteiten en restaurants, was onze 2e keer, top.

Aandachtspunt is wel de muggen, de een heeft er last van de ander niet. Goed voorbereiden hierop.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Lekkere vakantie met mooie stacaravan

Fam Beugelink,
1-8-2018

Heel erg veel muggen.

En het winkeltje is wat duur.

Voor de rest heerlijke camping

Mooie ruim opgezette camping

W,
30-7-2018

Mooie ruim opgezette camping. Zijn nu 3x naar Gardameer geweest (bella Italia) en de omgeving daar vonden wij mooier. Pra delle tori wel mooiere en luxere camping dan Bella Italia.

Enige nadeel zijn de muggen, echt een reden om niet meer terug te komen. En in de omgeving is niet veel te doen/beleven.

Maar camping zelf helemaal super en je hoeft er niet van af om een goede vakantie te hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Wat een fantastische camping of liever vakantiedorp is dit!

Absoluut onze beste vakantie ooit en een aanrader voor iedereen. Er wordt volop georganiseerd voor alle leeftijden mini club, junior club maar ook maxi club voor tieners en voor volwassenen bijvoorbeeld zumba in het warer.

Tip! Boek rechtstreeks bij pra della torri, ze hebben een Nederlandse website, prijzen zijn lager en kwaliteit accomodaties hoger dan wanneer je via een tussenpersoon boekt.

Neem stepjes of fietsjes mee, dan zijn de afstanden voor jonge kinderen beter te doen.

Mini disco en theatershows in de avond heel leuk, wij zagen bijvoorbeeld de lion king.

Het klopt dat je moet betalen voor de standbedjes €65 per week voor 2 en een parasol, er is echter overal voldoende gelegenheid om in het gras te liggen in de zon of in de schaduw dus wij hebben hiervan geen gebruik gemaakt.

Ondanks het hoog seizoen was het gezellig op de camping en niet te druk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goed maar helaas nooit meer

Marco,
26-7-2018

Alles is goed verzorgd. Schoon en netjes.

Goed geregeld allemaal. Zwembaden zijn fijn en strand is netjes. Eigenlijk geen slecht woord over de camping. Toch gaan wij hier niet meer heen. Je word namelijk geterroriseerd door de muggen hier. Al doen ze er hier wel alles aan om het tegen te gaan dmv gif spuiten maar het lijkt wel als he er 1 dood maakt of er 6 voor terug komen. Helaas is dit voor ons een reden om hier niet meer naar toe te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

fijne grote familie camping met muggenoverlast

Familie Boeijen,
25-7-2018

Het is een mega fijne camping !

Wel betekent Classic caravan ook echt jaren zeventig. Maar met n goede douche en airco gelukkig.

Het zwembad is heerlijk en op tijd is men streng met toezicht en bedjes:

Heerlijke vakantie gehad.

De camping is groot dus fietsen stepjes zijn geen overbodige luxe.

Het enige enorme nadeel zijn de muggen. Als je na zessen buiten bent eten ze je gewoon op!

Meer dan 40 bulten ondanks sprayen en insmeren.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.