WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-1°
7,7

Omschrijving
Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

72 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Prachtig

Naomi
10-7-2016

Zeker een aanrader!! Super groot en gaan er al voor de 6e keer erheen ben helemaal weg van de camping

Gereisd anders in juli 2016

Leuke camping!

Verwaal
28-8-2013

Super leuke camping. Ik ben met mijn man en 3 kinderen geweest. 2 van 11 en 1 van 14. Het huisje was wel krap maar opzich goed te doen. Het zwembad was heel groot en heel mooi! Je moet de ligbedden wel huren, maar dat is logish, en trouwens ook niet zo heel duur. Het personeel was heel vriendelijk. Er is veel te doen op de camping, er is zelfs een soort attractiepark voor de allerkleinste! Op het strand kon je veel dingen huren tegen betaling. Wij zijn ook in venetië geweest, ook erg leuk & mooi! ( de reis kan je boeken op de camping maar je kunt natuurlijk ook zelf rijden.)In het restaurant op de camping is er lekker eten en ook betaalbaar. In de avond is er leuk entertainment, maar voor oudere kinderen is er in de avond niet heel veel te doen.. Na 00:00 is het rustig en kan je in stilte slapen. Super leuke camping dus! Volgend jaar weer!!!!

Gereisd anders in augustus 2013
2008

Het was zo leuk!

Claire
26-12-2008

Ik ben dit jaar met familie naar Pra'delle Torri geweest, was echt helemaal geweldig!

Eerst dacht ik dat er niet zoveel Nederlanders waren, maar dat viel echt heel erg mee. Vooral als je 's avonds naar de disco/bar Cinos ging ontmoette je veel nieuwe mensen.

Verder vond ik het park ook super mooi en schoon. Het toiletgebouw werd de hele dag door schoongemaakt en was lekker ruim.

Ook de animatie was echt actief en gezellig. Het was leuk voor alle leeftijden, want er was een kinderclub maar ook bijv. een beachparty met spelletjes voor jongeren.

Na de show 's avonds kwam je de animatie vaak ook nog tegen in de bar en waren ze altijd gezellig.

Ik wil weer terug, alleen m'n ouders niet (i.v.m. tunnels, reistijd &omgeving waar bijna niks te doen is).

Echt jammer, maarja. Later kom ik hier zeker nog een keer terug!

Gereisd anders in december 2008

mooie camping

jose dam
13-8-2008

wij zijn net terug van deze camping

wel een goede indruk gehad van deze mooie camping,en omgeving

wij zaten in een splinet nieuwe caravan van de firma home air de plekke tegen over ons waren campeerplekken waarvan veel italianen gebruik van maken ,deze mensen die wij tegen over ons hadden staan waren zeker niet vriendelijk en vooral niet blij met buiterlanders daar je zo vlk tegen over elkaar zat zagen we ierdere ochtend en dag die schagerijnigen muilen tot lacht wekkende toe ! verder was het uiters streng in het zwembad kinderen mochten niet springen in het water werden er direckt uit gestuurd .

het stik er van de muggen erg vrolijk wordt je daar niet van sávonds buiten zitten dat kon niet je werd letterlijk lek geprikt

stand is prachtig en vooral geen herrie maken en sávonds fluisteren

ander swordt je er van afgekikkerd van deze mooie camping

vriendelijke groetjes jose dam

Gereisd anders in augustus 2008
2007

We zijn een weekje hier op vakantie geweest in een gehuurde tent

De plek viel in eerste instantie een beetje tegen

Maar het is een schitterende camping.

Heerlijke pizzaria met erg leuk personeel.

Mooi zwembad,heerlijk voor onze dochter van 3,die er makkelijk in kon staan. Voor onze dochter en zoon van 14 en 10 hadden ze 2 wat diepere zwembaden

We hebben het er heerlijk gehad,maar ik zou er niet nog een keer heen gaan,in de omgeving valt niet zoveel te doen

Gereisd anders in augustus 2007

Perfect zwembad voor de KLEINJTES, voor de groten geen aanrader.Strand vond ik erg tegenvallen veelste klein.Het speeltuintje, auto's en treintje is echt een aanrader, maar dit wel tegen betaling. Ik moest erg wennen aan de siesta, maar dit schijnt overal in Italie te zijn

Van de muggen hebben wij totaal geen last gehad, zelfs geen muggenmelk-spray gebruikt. De tip voor de mensen die nog gaan, wij hebben als advies van de dokter gekregen om vitamine B te slikken, hierdoor scheidt je een bepaalde geur af waardoor de muggen niet steken. Er werd trouwens 2x pw gespoten tegen de muggen.

Animatie vond ik tegenvallen, voornamelijk omdat alles in het Duits was.

Nog even een tip boek een chalet van de camping zelf, perfect gelegen, zijn splinternieuw en stuur een mail dan kun je je chaletnummer kiezen, wij zaten echt perfect, vacansoleil, vrijuit!!!

Gereisd anders in juli 2007

Een Schitterende Camping wij zijn nu twwe jaar geweest en durven eigenlijk nergens anders meer naar toe te gaan, want dat valt zeker tegen als je hier bent geweest.Geweldig zwembad,mooie eet gelegenheden,mooie reis. Al met Al een super vakantie adres.

Gereisd anders in juli 2007

Hier net 2 weken geweest, is inderdaad een grote, mooie camping met veel faciliteiten voor kinderen.

Enige nadeel is dat de restaurants, "little tikes"speeltuin, het treintje en de autootjes pas om 17.30 open gaan. Voor kleine kinderen wordt het dan al wel snel te laat.

Daarbij betaal je voor die speeltuin 5 euro en dat is dan voor een uurtje wel veel.

Verder prima caravan (airco is bijna noodzakelijk met die hitte), goed beschut van touroperator.

Strand is goed te lopen en kindvriendelijk.

Muggen zijn er wel, maar met goed smeren overleef je het wel!

Zwembad natuurlijk prachtig, ook genoeg plek op het gras om te zonnen, voor ligbed 35 euro per week.

"De Spar"ook uitgebreid en goed.

Kortom een prima en mooie camping, die ik zeker aan kan raden!!

Gereisd anders in juli 2007

Wij zijn net terug van 14 dagen Pra Delle Porri.

Goed onderhouden camping met vriendelijk personeel. Alleen de tentjes langs het strand daar was men vrij stug.

Er wordt veel geschreven over muggen, gebruik een middel (roller) met DEET erin en je hebt totaal geen last.

Wij hadden een caravan "Haiti" van Vacansoleil, prima caravan met airco (was wel nodig die twee weken gezien de hitte).

Het strand is inderdaad vrij smal maar als je rechts naast de camping gaat is het breder.

Als men verdere info wenst of foto,s mail dan even en we sturen wat.

Gereisd anders in juli 2007

we gaan dit jaar voor de 2e keer en kunnen niet wachten om weer lekker op het strand te liggen makkelijk die gereserveerde bedjes met parasol ligt er iemand op je stoel stuur je ze gewoon weg)Vorig jaar met 5 gezinnen en nu met 6 gezinnen totaal 26 personen varierend van 7 tot 52??volgend jaar op naar de 7 gezinnen????Helemaal top de camping we verblijven met zijn allen op een rij in de bungalows op loopafstand van het zwembad en het strand. Ijskast magnatron tv alles wat je nodig hebt is aanwezig. De gastvrijheid is er ook perfect. Pizza bij Carla daarna voor we op onze terasjes neer ploffen een appelijsje halen. En traditie op 1 van de dagen vis halen in Porto Santa Margherita en dan met zijn allen barbequen op het veld voor de deur. Nou nog 2 weekjes en dan gaan we weer lekker genieten van een camping die van ons een dikke 10 verdient

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.