WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-1°
7,7

Omschrijving
Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

29 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Goede schone camping, maar groot..

Ingmar Poelhuis,
24-9-2018

Een zeer grote camping maar komt niet zo over, sanitair netjes schoon en wordt goed bijgehouden. Zwembad super en voor de kleintjes een mooi piratenschip. Strand ook mooi schoon en loopt geleidelijk af. Staanplaatsen voorzien van sproei-systeem tegen de muggen en dit werkt goed. (Niet meer last dan op andere plaatsen in Italië) Jammer dat voor lunapark extra moet worden betaald. Omgeving is niet de mooiste van Italië.

Gereisd met vrienden in september 2018

Goed: heel ruime camping, alles kraaknet, goede horecazaken met juiste prijzen, allerlei winkeltjes, sportmogelijkheden (o.a. gym, golf, voetbal, basket,...), zwembaden en fun voor kleine kinderen tot 12 jaar), mooi zandstrand onmiddellijk toegankelijk via liefst 7 poortjes, eveneens 2 horecazaken op het strand, goede verbinding met luchthaven Marco Polo (ATVO), goede verbinding met het gezellige stadje Caorle (bus ATVO of mini treintje camping), woensdag uitstap naar Burano, Murano en Venetië, 2x wekelijks op dinsdag en donderdag verbinding met Aqualandia, contactpersoon Richard van reisorganisatie Vacanceselect/Selectcamp is een topkerel en staat altijd voor je klaar, ...

Minder goed: wij hadden gereserveerd via een reisorganisatie (Vacanceselect) en moesten bij aankomst hierdoor nog 140€ extra betalen voor de 6e persoon! Stacaravan 6 personen aan de kleine kant en weinig ruimte tussen de bungalows, weinig fun voor kinderen +12 jaar daar de zwembaden echt voor de allerkleinsten zijn en de 2 andere zwembaden voor volwassenen, heel druk aan de zwembaden, slechte verbinding met Lido di Jesolo,...

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Was aardig maar niet voor herhaling vatbaar

van der Steen,
17-8-2017

Dit park is uitermate geschikt en leuk voor kinderen. Er is van alles voor hen te doen.

Wij hadden een mobile home gehuurd voor 2 weken met airco. De eerste week van augustus was het elke dag boven de 35 gr maar onze airco werkte niet. Na elke dag opnieuw te klagen kregen we na 5 dagen een nieuwe.

Ook heel erg veel last gehad van de muggen. Bij de apotheek op het park iets hiervoor gehaald want muggenspul uit Nederland werkt daar niet tegen. Apotheek geeft aan dat heel veel mensen er last van hebben.

Het is allemaal erg klein in de mobile home. In de douche kun je je kont niet keren.

Dit zelfde geldt voor 1 van de 2 slaapkamers waar een stapelbed en een los bed staat. De bedden zijn erg smal en als je je omdraait stoot je tegen de wand van de caravan. Kind in het bovenste bed van het stapelbed stoot steeds hoofd tegen het plafond.

Het zwembad is erg mooi maar je betaald wel € 4 per bedje

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Canvas Holidays

Wij zijn van 20 juli tot 7 augustus op vakantie geweest met 3 kinderen, 4 en 8 en een puber van 15 en met 2 grootouders.

Wij hadden een stacaravan type Verder Lounge Airco/Veranda 2slk in het P gebied wat voor maximaal 6 personen geschikt zou moeten zijn. (dit is echt niet zo max 5 personen want de slaapbank is krap aan.) Matrassen zijn zeer hard, we kregen er spierpijn van!)

Wat als eerste opviel bij het betreden van de camping waren de rust en autovrije tijden van de camping. Tussen 11 en 15 uur kan je het terrein niet op of af met de auto en je moet als je met je auto het terrein weer op wil savonds voor 23 uur binnen zijn anders zijn de poortjes gesloten en kan je je auto alleen buiten het terrein zetten (onbewaakt) en per voet de camping betreden. Dit beperkt je enigszins wel in je vrijheid vonden wij. Wij hadden gekozen om per vliegtuig te reizen en waren erg vroeg aangekomen in Italië. Helaas konden we pas vanaf 15 uur inchecken voor onze caravan, wel konden we gebruik maken van alle faciliteiten.

Afrader is de bootreis op woensdag naar Venetië, je bezoekt hierbij 2 andere eilanden maar je krijgt hiervoor maximaal 1 uur de tijd wat eigenlijk veels te kort is want de kapitein wil dat iedereen een kwartier voor tijd al op de boot zit. Bij het binnenvaren van Venetië werden we helemaal aan de achterkant aangemeerd dus niet bij het centrum en moesten we nog ruim 25 minuten te voet verder met 2 oude mensen van 64 en 74 en 2 kleine kinderen. De kapitein was niet vriendelijk en liet weten dat hij gewoon weg zou varen als men niet al een half uur voortijd aanwezig zou zijn. Ook hier had je uiteindelijk nog maar 3, 5 uur de tijd voor Venetië, veels te kort als je ook nog ruim een uur moet lopen van en naar de boot toe!!!

Het zwembad is leuk, bedjes zijn super duur! 59 p.p. per week dit komt neer op 354 euro voor 6 personen en aangezien je in het hoogseizoen al de hoofdprijs betaald voor de accommodatie is dit echt belachelijk! . Wij hadden een eigen ligbed en parasol gekocht en gingen op het gras liggen, echter word dit verboden en komen ze steeds controleren. In 32 tot 37 graden moet je echt een parasol hebben dus geldklopperij dit. Op het strand kan je wel gewoon met je eigen ligbed en parasol liggen.

Wij hebben op het strand gebruik gemaakt van een waterfiets met glijbaan voor 13 euro per uur, hier kan je het water mee op en het is echt heel leuk, ze controleren ook niet zo streng op de tijd, aanrader!

De kinderanimatie is leuk voor kleine kinderen maar niet echt voor pubers.

Mijn zoon is een keer gaan kijken bij een café met disco bij de ingang van het park, dit was op zich wel leuk, alleen niet in je eentje.

Eten op de camping is inclusief btw en zonder tip, ga je buiten de camping eten dan betaal je gemiddeld 3 euro per persoon extra op het totaal bedrag van de rekening. Dit is geen tip maar onderdeel van de rekening.

Aanrader is ook het plaatsje Caorle, hier is veel te doen, leuke winkeltjes en op zaterdag een hele grote markt in de ochtend tot een uur of 13 uur. Let op wel overal betaald parkeren staat niet goed aangegeven! Advies neem de parkeergarage in het centrum, wel smalle vakken maar geen verrassingen achteraf.

Het waterpark in Caorle viel erg tegen, dit kost 18 euro per persoon maar er zijn maar 3 leuke glijbanen, de rest is voor kleine kinderen maar niet voor pubers.

Eten is vanaf 7,50 daar en niemand spreekt Engels. Hier word wel erg veel reclame voor gemaakt voor dit waterpark, maar is zeker geen 18 euro waard.

Wij zijn ook naar het naastgelegen Lunapark geweest, dit is een hele grote kermis.

Ook hier spreekt niemand Engels en alles kost gemiddeld 2,50. Spookhuis is een afrader, heel klein en binnen 1 minuut weer buiten is in een vrachtwagen dus ga maar na.

Verder is er een dokter aanwezig op de camping bij de ingang van het park, als er iets is moet je ongeveer 40 euro voorschieten plus medicijnen maar dit kan je weer terugvragen bij de zorgverzekeraar.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Super!

SB,
1-8-2017

Een zeer grote camping met alles erop. Toiletgebouwen werden goed schoongemaakt. Je hebt meerdere restaurants, een supermarkt en een apotheek op de camping. Aan het strand kun je meerdere dingen huren voor op de zee. Daarnaast is er een strandtent waar je de hele dag terecht kunt.

Nadeel vonden wij dat je niet dicht bij een leuk stadje/dorpje zit waar je snel naartoe kan gaan. Verder is de camping van alle gemakken voorzien. Zoals overal wordt genoemd: het is een dorp opzicht, en dat klopt.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

super!

Fenna,
29-5-2017

vriendelijk personeel, leuke camping voor jong & oud!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

het was echt fantastisch

anoniem,
24-5-2017

er is veel te doen op de camping, echt super! we zijn met een stel vrienden gegaan met de kinderen en ze hebben zich prima vermaakt. echt top!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Op de camping verbleven met 6 volwassenen en 1 kind, in een sta caravan van touroperator. Via de camping een taxi geregeld van het vliegveld naar de camping voor weinig geld, en super service van taxibedrijf Mario battistuta. Camping zelf netjes onderhouden en leuk aangekleed. Het Animatieteam heeft een leuk programma voor de kinderen. Eten is overal

Goed op de camping, en het personeel super vriendelijk en behulpzaam. De supermarkt op de camping is belachelijk duur, voor een simpel ontbijt ben je al snel€40 kwijt. Net buiten de camping ligt de grote supermarkt Aliper, met normale prijzen. Zwembad op de camping ziet er super uit, met luxe ligbedden. De camping grenst aan het strand waardoor de afwisseling zee/zwembad mooi te combineren is. Kwa activiteiten is er een activitypark waar veel te doen is. Je merkt wel dat er veel Duitse gasten verblijven op de camping(Duitse krant, journaal, etensware en drinkware). Al om al, een super camping voor met de kinderen naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Groot, netjes en mooie ligging

familie Ree
10-8-2014

Een grote camping waar je geen hinder van hebt mooie grote zwembaden. Voor zowel kinderen als volwassen. Ligging van onze caravan lag gunstig, loopafstand naar zee. Minpuntje is de kleine ruimtes aan zee en ligbedjes in zwembad die 6 euro kosten per dag.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Helemaal geweldig

familie Nieman
10-8-2014

Helemaal top verder niets te voegen.Zo tevreden.Volgend jaar gaan we weer en naar dezelfde camping dan langer.Dit was net ff te kort.

Gereisd met vrienden in juli 2014

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.