WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-1°
7,7

Omschrijving
Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

148 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Fantastische topcamping

Patrick,
14-8-2018

Top Camping waar alles in de puntjes geregeld is.

Professioneel animatieteam en zeer goede restaurants. De zwembaden en tevens de ligging aan zee is perfect.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Zeer goed verzorgde camping, heel divers qua nationaliteiten. Zeer groot zwembad(meerdere)meer dan voldoende ligbedden. Strand ook erg netjes en direct aan de camping. Meer dan voldoende qualitatieve restaurants en vriendelijk personeel. Met name bij de Sporting. Geen verkeer tussen 13.00 uur en 15.00 uur is erg prettig. Na 23.00 uur ook geen herrie, alles stopt dan. Ze zijn actief in het bestrijden van muggen, ze doen er werkelijk alles aan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Mooie camping met enkele nadelen

Rudi,
22-7-2018

De plaatsen zijn voldoende groot. Wel stond er op sommige een boom in de weg. Deze beperkt de keuzemogelijkheden voor het plaatsen van je caravan enorm. Ook kwamen we in een straatje terecht waarvan de Denen zich eigenaar voelden. Bleek bij aankomst dat onze plek vol stoelen, tafels stond. We moesten de incheckpapieren aan onze 'buren' laten zien alvorens ze hun 'rommel' opruimden. Voor de rest van de week geen woord meer uitgewisselt. Gelukkig is het een prachtige camping. De zee is heel kindvriendelijk...het zwembad is top. Alleen een zeteltje huren is enorm prijzig. De eetgelegenheden zijn talrijk en zeer verzorgd. Wel moet je voor alles en nog wat je beurs openen...lunapark...treintje... Ook de sportmogelijkheden zijn enorm. De sportterreinen zijn heel verzorgd. Om elf uur wordt alles gesloten en is het vrij stil. Alleen in onze straat was er elke avond een 'bijeenkomst' met veel lawaai tot na twaalven. Voor de rest...een prijzige toplocatie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig

Marco,
4-3-2018

Geweldige camping alles erop en eraan. Echt super vakantie gehad met het hele gezin.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Supermooie en nette camping. Erg netjes sanitair dat continu schoon gemaakt wordt, een mooi en schoon zwembad en heerlijk direct aan zee. Leuke restaurantjes en ook de afhaal was prima! Sportvelden ook erg fijn. We waren met onze eigen tourcaravan en de plek was erg ruim en gelukkig mét een boom (want het was erg warm in aug 2017)

Het enige nadeel? Gewoon op de camping blijven want de omgeving is niet mooi en erg weinig te doen. Het plaatsje Caorle is leuk maar érg druk en vol. De muggen blijven ook een probleem in dit gebied van Italië. Op de camping viel het mee door de draden die over de hele camping hangen en waar anti-muggen spul uit komt. Bij het strandtentje is het écht jammer dat je zoveel last van de muggen hebt zodra de zon onder is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige maar zeer grote camping

Familie de Jong,
29-8-2017

Als je van massaal houd, is dit een prima camping. De camping is echt heel groot en doordat wij helemaal achterin stonden waren de afstanden naar het waterpark, de winkels en het strand bijna niet te doen. Neem dus een step of een fiets mee! Het waterpark is mooi en groot maar ook erg druk. Gelukkig was er bij onze caravan in de buurt een kleiner zwembad waar we een aantal keren heerlijk gezwommen hebben. Het strand is echt prachtig! Voor wie van zon, zee en strand houdt, is dit de perfecte locatie. Verder kun je heerlijk eten in één van de vele restaurants en het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Werkelijk alles is aanwezig op deze camping, zelfs een kapsalon en een apotheek waar door het personeel ook Engels gesproken wordt. Qua uitstapjes is er niet veel te doen. Behalve het plaatsje Caorle is er in de omgeving weinig te beleven. Een dagtrip naar Slovenië voor en bezoek aan de grotten van Postojna en het kasteel Predjama is echt een aanrader!

super relaxed

song,
12-8-2017

wij zijn hier met twee kinderen van 10 en 13 heen geweest begin Augustus.

de camping was groot en er was veel vermaak.

we hadden fietsen gehuurd voor 1 week en zo konden we overal lekker snel bij want in die hitte van 40 graden was lopen bijna niet te doen.

alles werkte perfect.. de poortjes naar het strand.

ik lees veel over dure bedjes.. maar er zijn heel veel veldjes met gras rondom het zwembad waar je ook prima op een handdoek kan liggen zoals in Nederland bij het zwembad.

voor gratis bedjes kan je bij de sportsbar zwemmen daar waren de bedjes gratis.

enige minpunt op de camping dat waren de muggen.

voor de rest super tijd gehad...en de jongens hebben zich prima vermaakt die hebben dus veel vriendjes gemaakt tijdens de voetbalschool waar zij dus ook dagen mee optrokken.

het eten op de camping is prima en betaalbaar.. wij aten vaak op het strand daar was het koeler want het restaurant bij de sportsbar en in het begin van de camping hebben geen airco of waaiers. en de prijs lag iets lager als je aan het strand ging eten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Grote mooie camping!!( alle leeftijden)

Fam.H,
12-8-2017

Wij met 3 kinderen van 8, 11 en 16 hebben ons goed vermaakt, ook onze oudste zoon!! Basketballen en beachvolleybal, veel jongens en meiden van deze leeftijd en nog wat ouder, s'avonds spraken ze af in de bar en/of strand. Geweldig, andere 2 zoons voetbalwedstrijden s'morgens waardoor ze weer vriendjes leerden kennen,heel veel animatie en show avonds.kermis is voor alles betalen!!Het was deze week erg warm, veel muggen!! caravans op elkaar, Wel heerlijk aan zee, loop je zo naar toe vanaf het zwembad, zwembad is niet spectaculair voor oudere kinderen.grote camping, wij hebben fiets gehuurd, 40 euro voor een week.met de boot naar Venetië, Coarle is een grote gezellige stad.Wij vonden het een fantastische vakantie op deze camping !

Mooie camping

Wil,
7-8-2017

Mooie campinf jammer van bandjes en slechtwerkende poortjes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Veel te druk en peperduur

Ciano,
6-8-2017

Touroperator was super , mobile home was top

Alleen was de camping echt veel te druk,

Er is geen enkel rust moment op de dag

De hele dag fietsen en stepjes langs je deur

Savonds top drukte

Geen relax vakantie

Omgeving is niks aan,

Strand en zee is echt niet mooi

Zwembad is prima

Vooral bij de sporting bar is het zwembad top met gratis bedjes

Voor oudere kids niks te doen

Erg jammer dat er echt voor alles betaald moet worden

Visite van uit de buurt moesten 12 euro pp betalen waren drie uur binnen geweest echt belachelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.