WebsiteLink naar websiteWeer vandaag4°-1°
7,7

Omschrijving
Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

111 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

2008

gewelidig

roxanne
9-12-2008

het was echt supper

we hebben het heel erg naar ons zin gehad

er was veel te doen voor jong en oud

de animatie was leuk en gezellig

volgend jaar weer !!!!

Gereisd familie in december 2008

Hele mooie camping

Henrieke Mosterdijk
13-11-2008

Wij zijn afgelopen juli twee weken op pra'delle tori geweest, ik(25) ben met mijn man(30) en mijn ouders, broer(22) en zus(17) en aanhang op vakantie geweest. De camping was heel erg mooi, alles super schoon en ontzettend veel te doen voor kleine kinderen daarvoor is het echt een paradijs. Voor ouderen wel een discotheek maar daar vonden wij niet veel aan. Super mooi strand. 1 heel erg groot nadeel vonden wij en dat zijn de MUGGEN echt vreselijk, vooral als ze je lekker vinden!!!

Omgeving viel ons erg tegen, Venetie is ontzettend mooi zeker een aanrader en de leuke eilandjes er omheen ook alleen hadden wij dat in 1 dag gedaan wat achteraf geen goed idee was want verder is er weinig te zien. Voor een zon/strand vakantie,zeker aan te raden.

Gereisd familie in november 2008

topper

van der grift
19-10-2008

mooie en verzorge camaping, wij zijn vorig jaar juli geweest en geen last van muggen gehad. alles was erop en eraan aan deze camping.wij gaan volgend jaar er weer heem.

Gereisd familie in oktober 2008

Hele leuke camping.

Raimond
10-10-2008

Wij zijn de eerste 2 weken van September met onze eigen sleurhut naar deze camping geweest.

We hadden een perfect plekje, bijna op de hoek bij het zwembad en het strand, dus we stonden zo in het water.

Algemene indruk van de camping was erg mooi alhoewel wij laat in het seizoen gingen was er niet erg veel meer te doen. De laatste week hadden ze nog bar weinig in de supermarkt. Maar vonden wij het een supercamping, we komer er zeker nog een keer terug.

Ow.. het sanitair vond ik persoonlijk ook niet echt netjes.

Gereisd familie in september 2008

leuke vakantie gehad, maar voor 1X

Familie vd Hende
4-10-2008

Boekingen gedaan bij verhuurorg bij aankomst 1.5 uur wachten door schoonmaakwerk , niks mis mee zou je denken. Bij aankomst stacaravan nog restnten etenswaren in de magnetron, fornuis vies en vettig. Niet de verwachte stacaravan gekregen volgens de boeking een tegenvaller. Dit mocht de pret niet drukken, door het mooie weer en superzwembad, ideaal voor kinderen. Persoonlijk voor ons een te grote camping, veel ver lopen en strand smal en vies. Zeetemperatuur was heerlijk. Je hoeft er niet naar toe te gaan voor de omgeving alles met elkaar hebben wij toch een leuke vakantie gehad, althans je moet er tochzelf iets van maken.

supercamping!

sacha
22-9-2008

Ik (14) ben in de maand juli naar deze camping geweest. ws egt super! we hebben heerlijk weer gehad en de stacaravans waren ook geweldig. leuke zwembaden + strand(ws wel een beetje smal waardoor je dicht op elkaar ligt) ook waren wij vaak te vinden om de midgetgolfbaan. 's avonds kon je naar de discotheek/bar op de camping gaan. tot 11 uur voor kinderen onder de 15 en van 11 tot 2 uur voor kinderen vanaf 16. ikzelf ben 14 maar ging ook naar de 16+ disco. je komt er makkelijk binnen want er liepen ook allemaal kindjes van 12 jr rond. Op de camping zelf wel strenge bewaking en soms onvriendelijk. (we zijn namelijk vn de camping afgeschopt) maarjaa het ws een topvakantie en ik zou er zo weer heen willen ! xx

Gereisd familie in september 2008

topper

Sandra Heijnen
10-9-2008

Voor de tweede keer op deze camping geweest en het was weer super.Je kunt mooi op nummer reserveren en we hadden een zeer grote beschutte plek.Onze grote caravan met luifel en partytent en een tentje voor de kinderen plus de auto op de plek ebn nog ruimte over.Het eten is echt heel goed op de camping,wel druk maar daardoor ook weer gezellig.Het strandtentje bij de uitgang van het zwembad is echt lekker en zeer goedkoop,koffie en wijn 1 euro,zeer lekkere salades,hamburgers,knapperige friet enz....

Het strand is niet zo breed maar wel heel lang en schoon.Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam,het is erg leuk om in de avond even er uit te lopen er is altijd wat te doen of te zien.De markt op de camping is ook gezellig.Wat wij erg fijn vonden is de viskar op de camping elke dag vis gehaald en supervers,redelijke prijs.De zwembaden zijn mooi aangelegd,je hebt niet het idee dat je op een hele grote camping zit het is er vrij rustig en overzichtelijk.Gewoon een super bestemming

mooie camping

h.borman
6-9-2008

was alleen een beetje erg ver lopen naar het zwembad maar verder was het een mooie stacaravan mooi complex strand was alleen vrij smal

Gereisd familie in augustus 2007

supercamping!

S~ ''
2-9-2008

echt een geweldige camping! supermooie zwembaden, heerlijk strand (wel druk) en heerlijk weer hebben we gehad. eten was ook top. Alleen bewakers zijn wat minder. echt van die italiaanse heethoofden. dit zeg ik vooral omdat we van de camping af geschopt werden, echt dit heeft zo zijn redenen maar er valt verder echt geen goed woordje met die bewakers te spreken. buiten dit heb ik hier echt super vakantie gehad. ook de discotheek was onwijs gezellig op de camping. echt een aanrader voor jong en oud!

Gereisd familie in juli 2008

Erg groot complex - ruim opgezet

C. Sieben
1-9-2008

Was een erg leuke vakantie - groot nadeel dat er in de Albatros-stacaravans een airco zit, welke euro per dag kost, ook al gebruik je hem 15 minuten per dag, erg duur in verhouding.

Stoelen bij het zwembad/strand moeten apart betaald worden.

Speeltuin ed moeten ook betaald worden.

Een restaurant is erg goed (bij het hotel) het andere is soort lopende band restaurant, zit geen smaak aan het eten.

Verder prima capming met kinderen (ook zonder) leuke animatie - er werd tevens leuke voetbaltraining georganiseerd.

Gereisd familie in augustus 2008

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.